• 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 52
Място за идеи и желания за проектиране и изработка на готови проекти.
stivemaster - майстор
Какво ще кажете за това http://first.gorichka.bg/index.php?p=10&l=1&id=454 тъжно нали ?
Наред с това сериозно ме интересува защо се крият стойностите на елементите при вече извършени конверсии в България от една страна се декларира че не е от комерсиален интерес щото търговия почти нямало от друга с ченгел не можеш им извади стойността на двигател Костов примерно 96 волтов ,контролер за него ,контролера за зареждането и т.н.
Ако тези неща са известни повече хора биха се интересували от чисто практическата страна на задачата а не само от теоретичната като в такива теми.
MMIel - специалист
Ако наистина те интересува, мога да ти дам линк и телефон на фирма във Варна(на лични за да не е реклама), която се занимава с конверсии на автомобили професионално. Цената на всичко без автомобила донор е около 22 хил.лв. Закарваш им донора и си вземаш електричката.
stivemaster - майстор
Това са абсолютни глупости колега и сънища на гладна кокошка .Не става дума за тебе разбира се ,ще им се на фирма Кортекс 22 хил. лева ама през крив макарон ,ебаси то се бива наглост и безумни цени ама това вече на нищо не прилича.
По моя информация батерията е около 1800 лв. ,двигателя около 1500 лв. контролерите - двата около 2500 лева.Ако някой има друга информация моля да сподели.
Още не мога да повярвам какво нещо си написал колега и ще отида още в понеделник до фирмата да ми го кажат наживо ако е истина и да им кажа че са абсолютни безумци , незнам да не би да им плащат от Лукойл за да загробят идеята за електромобил.
Ето и според Висшето транспортно училище как стоят нещата http://dnes.dir.bg/news/elektromobil-7897137 и ако приемем че работят с 50- 60% печалба ,излиза че цените които аз знам + ДДС + печалба са точно около 8000 лв.
dj_marti79 - специалист
Само така колега! С удоволствие бих помогнал да подлеем вода на монополистите! Ето изпращам схема на контролер която изрових от нета. Аз съм събрал елементите, достъпни са, скоро я почвам.
22 хил. върги да им излезнат!
Успех.

Прикачен файл

TC4420 NTE1720 120V.JPG
bulhomes2 - майстор
Марти, разби ме с тая снимка. Всяка клавиатура има копче "PrtSc". Като го натиснеш запаметява екрана в клипборда. Отваряш си уиндоуския Paint (или всяка друга програма, в която можеш да пействаш нещо), Ctrl+V и сейфваш където искаш снимката на екрана.
MMIel - специалист
stivemaster написа:
Това са абсолютни глупости колега и сънища на гладна кокошка .Не става дума за тебе разбира се ,ще им се на фирма Кортекс 22 хил. лева ама през крив макарон ,ебаси то се бива наглост и безумни цени ама това вече на нищо не прилича.
По моя информация батерията е около 1800 лв. ,двигателя около 1500 лв. контролерите - двата около 2500 лева.Ако някой има друга информация моля да сподели.
Още не мога да повярвам какво нещо си написал колега и ще отида още в понеделник до фирмата да ми го кажат наживо ако е истина и да им кажа че са абсолютни безумци , незнам да не би да им плащат от Лукойл за да загробят идеята за електромобил.
Ето и според Висшето транспортно училище как стоят нещата http://dnes.dir.bg/news/elektromobil-7897137 и ако приемем че работят с 50- 60% печалба ,излиза че цените които аз знам + ДДС + печалба са точно около 8000 лв.
За всеки влак си има пътници. В момента в задният им двор правят конверсия на 2 автомобила. А единият от шефовете си кара електрическият ярис може би повече от година вече.
Като гледам какви цени си дал, а и линка в края на поста си мисля че имаме различни разбирания за електромобил. По мои сметки излиза към 15-16 хил.лв и труд да ти я направят 5-6 хил.лв. отива на 20-22 хил. Но караш истински 4-местен автомобил. Иначе за около 1000 лв можеш да си спретнеш едно прилично ел. колело.
1800лв за батерии е смешно. Май имаш впредвид 4 тягови акумулатора. За експеримента става, но да се ползва дългосрочно ....абсурд.
stivemaster - майстор
Ами може и да ти звучи смешно като не се усещаш как звучи 22 хил.лева (колега толкова е цената не на трансформация а на чисто нов фабрично изработен китайски електромобил , не намирам снимката да ти го покажа).
А иначе ако нещо не сме се разбрали линка към статията която дадох визира не това малко нещо там на снимката което струва 10000 лв. а конверсия на Рено Канго в електромобил.
Ако инсинуираш на тема колко са добри в Кортекс и каква невероятна кола правят за 22000 лв ,аз самия нямам нищо против по евтината технология какъвто пример дадох с цените данните за пробег не се различават съществено я вижте тук и пак помислете http://www.evalbum.com/444
А ако целта ти е рекламна или да дезинформираш ,няма смисъл от това така или иначе интереса към темата е мижав , може спокойно да престанеш.
MMIel - специалист
Това което си показал не е евтино. Приблизителните цени са 2000$ за мотора на Костов, 3000$ за батерии и около 2500-3000$ за контролер.
Безсмислено е да спорим. Батериите са си батерии и те са най скъпото перо в цялата работа, а единственото което си струва да се ползва LiFeYPO4. При едно зареждане на ден ще изкарат приблизително 10 години. Мотора и контролера с повечко мерак и познания могат да се сглобят и в гаража :)
ludiagsm - специалист
MMIel написа:
stivemaster написа:
Това са абсолютни глупости колега и сънища на гладна кокошка .Не става дума за тебе разбира се ,ще им се на фирма Кортекс 22 хил. лева ама през крив макарон ,ебаси то се бива наглост и безумни цени ама това вече на нищо не прилича.
По моя информация батерията е около 1800 лв. ,двигателя около 1500 лв. контролерите - двата около 2500 лева.Ако някой има друга информация моля да сподели.
Още не мога да повярвам какво нещо си написал колега и ще отида още в понеделник до фирмата да ми го кажат наживо ако е истина и да им кажа че са абсолютни безумци , незнам да не би да им плащат от Лукойл за да загробят идеята за електромобил.
Ето и според Висшето транспортно училище как стоят нещата http://dnes.dir.bg/news/elektromobil-7897137 и ако приемем че работят с 50- 60% печалба ,излиза че цените които аз знам + ДДС + печалба са точно около 8000 лв.
За всеки влак си има пътници. В момента в задният им двор правят конверсия на 2 автомобила. А единият от шефовете си кара електрическият ярис може би повече от година вече.
Като гледам какви цени си дал, а и линка в края на поста си мисля че имаме различни разбирания за електромобил. По мои сметки излиза към 15-16 хил.лв и труд да ти я направят 5-6 хил.лв. отива на 20-22 хил. Но караш истински 4-местен автомобил. Иначе за около 1000 лв можеш да си спретнеш едно прилично ел. колело.
1800лв за батерии е смешно. Май имаш впредвид 4 тягови акумулатора. За експеримента става, но да се ползва дългосрочно ....абсурд.
100% съгласен
stivemaster - майстор
Нито мотора нито батериите са на тази цена .Ще си направя труда да видя в София цената на мотора и всеки може да провери в Монбат по колко са батериите.
Ето мотора на майната си с доставка колко струва http://rebirthauto.com/kostov9144vserie ... motor.aspx при това този дори е по голям от необходимото.
Разбира се че литиево полимерните са по хубави .
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 52

Тема "Електромобил" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: