• 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
Място за идеи и желания за проектиране и изработка на готови проекти.
Arhangel - напреднал
Вярно, че не си казал… Обаче много добре знаеш, че в поне 90% от случаите, потребителят няма как да докаже, че повредата е в резултат на производствен дефект или просто нещо, което не е по негова вина. Тогава трябва ли според теб, винаги контрата да е при потребителите, само защото комапаниите-производителки са „бедни”, и тяхната вина трудно може да бъде доказана? Точно затова са го измислили този закон за защита на потребителите, за да се опитат по някакъв начин да защитят нашите права, защото компаниите отдавна са си защитили своите. Но ти, не та не, все повтаряш едни и същи глупости като папагал...
Никаква кауза нямам, и не искам да убеждавам никого, който не е ощетен по някакъв начин от производител или търговец, да ме подкрепя. Само препоръчвам на хората, на които им се случи подобно нещо, с продукт на „Видима” или на друга компания, в рамките на гаранционния срок, първо да отправят рекламация пред търговеца, а после при липса на резултат, да се свържат с КЗП. Това няма да им струва нищо! Но пък може и да има положителен ефект. Най-малкото, когато направиш рекламацията в търговския обект, служителят се обажда на „Видима”, да им докладва за проблема. Тоест, там разбират, че има такъв проблем с техни продукти. Щото по принцип може изобщо да не знаят, че има такива случаи. Така, че мисля, че по този начин, трябва поне да им се напомни за това. Отделно, след като вече си отправил рекламацията, и ако тя не бъде уважена, нищо не коства на потребителите да пуснат и една жалба до контролния орган – КЗП. Това може да стане и по електронен път.
Ако повече хора го знаят това, и най-важното го прилагат всеки път, когато се чувстват ощетени, със сигурност крайният резултат ще е по-добър за всички.
ESPACE - майстор
Пиши едно писмо до Хамбергер България. Техния завод в Севлиево прави седалките за Видима. Може да вземат присърце проблема.
maleeeestrax - специалист
Тук господа случаят става много заплетен.Ще вдигнеме революция и от Видима ще сменят дъската но кой ще смени прещипаните мъдурки както е писал колегата Junak???Според мен този казус надхвърля рамките на България и трябва да се отнесе към международния съд за правата на човека ,а по-натам и към по-висши междугалактически институции.Да живеее свободата на словото и безграничната глупост. :rock:
Chefo77 - майстор
Arhangel написа:
Вярно, че не си казал… Обаче много добре знаеш, че в поне 90% от случаите, потребителят няма как да докаже, че повредата е в резултат на производствен дефект или просто нещо, което не е по негова вина. Тогава трябва ли според теб, винаги контрата да е при потребителите, само защото комапаниите-производителки са „бедни”, и тяхната вина трудно може да бъде доказана? Точно затова са го измислили този закон за защита на потребителите, за да се опитат по някакъв начин да защитят нашите права, защото компаниите отдавна са си защитили своите. Но ти, не та не, все повтаряш едни и същи глупости като папагал...
Папагалът обаче си точно ти, защото всичко извън описването на случая и действията, които трябва да се предприемат, са глупости. Информиране на търговеца, при получаване на писмен отказ от него, мейл до Видима, жалба до КЗП. Всичко извън това изречение са простотии, опитващи се да докажат какво велико дело ще извършиш, като възроптаеш срещу прецакването и желание някой да ти съчувства и изтрие сълзичките. Простотиите, които наговори за това как си били плащали, за да получат сертификати, как умишлено не правели пълна окомплектовка, как гигантите мачкали клиентите си и т.н., вероятно не си ги забравил - те също нямат никаква връзка със счупената ти седалка. Монолозите, с които охарактеризира моята и не само моята особи, също не са в час със счупването. Аналозите с делото на Апостола пък са просто жалки...

Правото е защитено със закон, но за да бъде защитено, се искат действия и ДОКАЗАТЕЛСТВА. В противен случай е мрънкотене и набеждаване. Защото всеки може да каже, че крадеш ток (да речем). Но ако не се докаже, си е чисто набеждаване. А самото заблуждение, че си извършил нещо, което не си, е клевета. Добре е да си наясно, че правото има две страни - и която успее да докаже своето, печели. А ти в този спор влизаш само с думите си и очакваш да ти признаят правото само по тях. Е не става.
Ще се радвам да ти уважат рекламацията и да ти сменят прословутото седало. Не само защото ще останеш доволен, а и защото нещата тук ще се върнат по старому - няма да пишеш повече в този форум. Няма да има причина, за която да пишеш, поне докато друг случай не разбие статуквото. Нали така ще стане?
Arhangel - напреднал
Много добре съм наясно с правото, много по-добре от теб, особено с търговското право! Да, прав си, в спора има две старани, но можеш ли да предположиш, в моя конкретен случай, кой е от по-силната страна, с повече ресурси, власт и всичко останало? А и както вече стана ясно, случая е недоказуем. Нито те могат да докажат, че аз съм го счупил, защото по седалото няма никакви следи от употреба на химически препарати, които биха могли да доведат до счупването. То всъщност, точно това е ограничението по гарнционна карта. Да не използвам никакви агресивни препарати и киселини! Същевременно, аз също не мога да докажа вината им, освен ако не изследвам седалото в независима лаборатория, която да докаже, че има някакви отклонения в качеството на материала. И при тази ситуация какво да правя – едно голямо НИЩО! Според теб, просто не трябва да се прави нищо в ситуацията, а като най-послушната овчица, да отида до магазина и да си купя нова дъска, нали така?
Аз много добре знам, точно кое ти е особено неприятно в случая. Именно това, че „възроптавам срещу прецакването”, срещу системата. Нещо, което ти просто не можеш да преживееш, защото си свикнал да те прецакват и искаш и другите хора да бъдат прецаквани. Типичната нашенска логака. „Не е важно на мен да ми е добре, а на Вуте да му е зле”.
Мислиш си, че знаеш всичко, и тъй като аз не съм съгласен с теб, просто се пръскаш по шевовете от яд.
ESPACE - майстор
Бахти мрънкалото си. Казах ти, пиши до Хамбергер може да ти решат проблема, защото е тяхна боклучивата стока. Ама то по-важно е да ми се правиш на интелигентен философ тука, отколкото да пуснеш един мейл.
Arhangel - напреднал
ESPACE написа:
Бахти мрънкалото си. Казах ти, пиши до Хамбергер може да ти решат проблема, защото е тяхна боклучивата стока. Ама то по-важно е да ми се правиш на интелигентен философ тука, отколкото да пуснеш един мейл.

Ще погледна за какво става въпрос... Благодаря за информацията!
Chefo77 - майстор
Ами като си наясно с търговското право, за чий ръсиш простотии? Щото си толкова наясно, що.
Не бре, мен, не ми е важно на Вуте да му е зле. Добре ще е на Вуте да му е добре. Просто в случая не ми дреме за Вуте и неговите слъзливи историйки, чак ли си? Печеливш, губещ - няма касателство към мен. Хич не ми дреме какво си направил, за да се счупи. Нито какви са им гаранционните условия. Счупена ли я взе? Ти ли я счупи? Или пусни жалба, заведи дело и докажи, че те са виновни ти да я счупиш, или бягай да си играеш на недоволната Марийка. Досега никой не е успял да ме прецака така или иначе, но то е защото не съм позволявал да бъда прецакан. Или защото съм си търсел правата вероятно. Лошият късмет няма нищо общо с прецакването, да го знаеш.

Пичове, дайте да пуснем една СМС кампания да му съберем на Архангела за кърпички, че ще повиси солеността на отпадъчните води, ще изтрепе бактериите в ПСОВ бре...
Junak - майстор
Chefo77 написа:
...Пичове, дайте да пуснем една СМС кампания да му съберем на Архангела за кърпички, че ще повиси солеността на отпадъчните води, ще изтрепе бактериите в ПСОВ бре...
...и ако някой има чифт излишни мъдурки /такива, дет не ги ползва де/, нека помогне... Няма да може да си намери държавна работа човека...
Arhangel - напреднал
Значи за теб този случай, е просто лош късмет, така ли да разбирам? Е, аз не смятам така. За мен това е, чисто и просто производствен дефект – некачествено произведено изделие. И кво излиза, че всеки път, когато ни се счупи нещо, в рамките на гаранционния срок, трябва да обвиняваме лошия си късмет за случилото се....
Брей колко умна мисъл! А дали не би могла, една компания, с десетки, дори стотици милиони, годишни приходи, да е виновна за случилото се, защото е решила да ореже малко разходи по моноблоците си?
Отдавна съм направил всичко необходимо по сручая, дори днес ми се обадиха от КЗП, за да ме уведомят, че ще извършат проверка по жалбата ми.
Мога и дело да заведа срещу производителя, но първо нямам тези финанси, за да се боря с огромна компания, и второ – не знам къде в България има лоборатория, която да тества устойчивостта на дуропласта. Но тези неща, доколкото ми е известно, струват и не малко средства. Така, че пак стигаме до това, което бях написал по-горе...
Кой мислиш, че е в по-добрата позиция да защити интереса си, „Видима” или аз?
Да си чувал случайно за поправката Ванко1? Човека си издейства поправка в закона, само и сомо да отърве пандиза. Та понякога, дори и закона е на страната на по-силните.
Кой е по-силният тук? Риторичен въпрос...
Лош късмет е, да изпусна тежък предмет от високо върху дъската, и тя да се счупи. Тогава вече можем да обвиним късмета.
Как да не си позволявал да бъдеш прецакан? Та ти сам си призна, че при подобни случаи, отиваш в магазина и си подменяш, за своя сметка изделието. Това не е ли прецакване? Така, производителят печели двойно от теб. Той се радва, че не хабиш излишни нерви в разправии, а си послушен като овчица. Всеки производител, разчита на това, че ще има повече такива хора(балами).
Между другото, до този момент не си написал нищо смислено, нищо което да си заслужава да бъде прочетено. Пък като гледам си тръгнал да ме ограмотявш....
И то в области, където и бъкел не разбираш! Аз имам доказателство за качествата си, и то е дипломата ми за висше образование, където срещу изпита по търговско право – пише отличен! Ти какви доказателства имаш за компетентността си?
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Тема "Счупено седало на моноблок Корона на "Видима" !" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: