Вярно, че не си казал… Обаче много добре знаеш, че в поне 90% от случаите, потребителят няма как да докаже, че повредата е в резултат на производствен дефект или просто нещо, което не е по негова вина. Тогава трябва ли според теб, винаги контрата да е при потребителите, само защото комапаниите-производителки са „бедни”, и тяхната вина трудно може да бъде доказана? Точно затова са го измислили този закон за защита на потребителите, за да се опитат по някакъв начин да защитят нашите права, защото компаниите отдавна са си защитили своите. Но ти, не та не, все повтаряш едни и същи глупости като папагал...
Никаква кауза нямам, и не искам да убеждавам никого, който не е ощетен по някакъв начин от производител или търговец, да ме подкрепя. Само препоръчвам на хората, на които им се случи подобно нещо, с продукт на „Видима” или на друга компания, в рамките на гаранционния срок, първо да отправят рекламация пред търговеца, а после при липса на резултат, да се свържат с КЗП. Това няма да им струва нищо! Но пък може и да има положителен ефект. Най-малкото, когато направиш рекламацията в търговския обект, служителят се обажда на „Видима”, да им докладва за проблема. Тоест, там разбират, че има такъв проблем с техни продукти. Щото по принцип може изобщо да не знаят, че има такива случаи. Така, че мисля, че по този начин, трябва поне да им се напомни за това. Отделно, след като вече си отправил рекламацията, и ако тя не бъде уважена, нищо не коства на потребителите да пуснат и една жалба до контролния орган – КЗП. Това може да стане и по електронен път.
Ако повече хора го знаят това, и най-важното го прилагат всеки път, когато се чувстват ощетени, със сигурност крайният резултат ще е по-добър за всички.
Никаква кауза нямам, и не искам да убеждавам никого, който не е ощетен по някакъв начин от производител или търговец, да ме подкрепя. Само препоръчвам на хората, на които им се случи подобно нещо, с продукт на „Видима” или на друга компания, в рамките на гаранционния срок, първо да отправят рекламация пред търговеца, а после при липса на резултат, да се свържат с КЗП. Това няма да им струва нищо! Но пък може и да има положителен ефект. Най-малкото, когато направиш рекламацията в търговския обект, служителят се обажда на „Видима”, да им докладва за проблема. Тоест, там разбират, че има такъв проблем с техни продукти. Щото по принцип може изобщо да не знаят, че има такива случаи. Така, че мисля, че по този начин, трябва поне да им се напомни за това. Отделно, след като вече си отправил рекламацията, и ако тя не бъде уважена, нищо не коства на потребителите да пуснат и една жалба до контролния орган – КЗП. Това може да стане и по електронен път.
Ако повече хора го знаят това, и най-важното го прилагат всеки път, когато се чувстват ощетени, със сигурност крайният резултат ще е по-добър за всички.