• 1
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 52
Място за идеи и желания за проектиране и изработка на готови проекти.
bulhomes2 - майстор
Ето ти и трети начин - http://mecikelektronik.com/bg/%D0%BA%D1 ... B-jackeroo
gnt69 - майстор
bulhomes2 написа:
Ето ти и трети начин - http://mecikelektronik.com/bg/%D0%BA%D1 ... B-jackeroo
С таквоз чудо съм се топлил. Един приятел имаше трабант и бяхме вързали една газова питка на задната седалка да се топлим зимата. Топли ама трябва и пешкир хавлиен да бършеш стъклата че много се поти. :partyman: :supz:
2v6 - майстор
zach_82 написа:
С дебело яке и терлици :lol: :lol: .. Или пък със сешоар за коса, предната част на когото е вкарана в маркуча който захранва отворите в таблото от които духа топлия въздух.
Мислил съм и да монтирам печка (духалка) на 220 волта, която с таймер да се включва 10 минути преди да тръгна за работа например. Това е предимство дори сравнено с обикновен автомобил - влизаш в колата сутрин, посред зима, а вътре топло и уютно. Колата без това ще е включена в контакта да се зарежда... Може и комбинация от двата начина.
:thumbs:

http://forum.napravisam.bg/viewtopic.ph ... 57#p369757
gnt69 - майстор
Една две грейки и си ти.Една под якето една на гърба.

Прикачен файл

termofor-greika.jpg
termofor-greika.jpg (14.36 KиБ) Видяна 2311 пъти
ben84 - специалист
А защо не една бензинова или нафтова въздушна печка. Харчат грамове на час и няма да има компромис с топлото.
2v6 - майстор
ben84 написа:
А защо не една бензинова или нафтова въздушна печка. Харчат грамове на час и няма да има компромис с топлото.
Защото електромобила се прави за да не се купува бензин/нафта.
А бензина винаги е по-скъп от електроенергията, независимо дали се ползва за задвижване или отопление.

В краен случай може да се ползва пропан-бутан. Бензиновите печки от ЗАЗ или Трабант работят идеално на газ :idea:
zach_82 - специалист
Топлото ми е последния проблем.Това е кола за къси градски разстояния. Докато тръгна и ще съм вече там за където съм тръгнал.
iva6ki - специалист
Топлото не е за подценяване все пак и стъкла се потят колкото и да е кратко разстоянието
2v6 - майстор
iva6ki написа:
Топлото не е за подценяване все пак и стъкла се потят колкото и да е кратко разстоянието
Преди години (повече от 20) пътувах с един Москвич сутрин по 10-на минути (с обществения транспорт отнемаше повече от час). Когато температурата беше под 0 градуса неговото си отопление изобщо не започваше да духа топло.
При предварително загряване с духалка дори при -20 градуса външна температура колата можеше да се кара без палто. Изпотяване изобщо не е имало.

Има духалки специално против изпотяване на челното стъкло на 12V.
geordgeo - специалист
Преди 20-тина годинки караха Трабант, ползвах го предимно за в града и си бях навил специален реотан за 12В, с вентилатор - докарах го към 1 киловат на мощност и вършеше работа, ама с неговото си правотокова динамо (150 вата) акумулатора клякаше сравнително бързо и се налагаше често дозареждане с токоизправител. В днешно време предполагам има и по-интелигентни решения, важното е, че ще си имаш електромобил, който ще ти върши работа, неудобствата бледнеят в този случай. Дерзай, пожелавам ти успех и дано скоро се похвалиш със завършен докрай проект! :)
  • 1
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 52

Тема "Електромобил" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: