• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9
Място за идеи и желания за проектиране и изработка на готови проекти.
Arhangel - напреднал
Става въпрос за дъската от дуропласт, на която се сяда, и която би трябвало да издържи тегло от 400 кг. върху себе си.
Така е поне според описанието на продукта, което намерих в интернет. При ставане от въпросното седало, дъската се разцепи през средата(от едната страна). Не съм забелязал видими дефекти по дъската, преди счупването, които да ме наведат на мисълта, че може да се случи подобно нещо. Целият проблем е в това, че въпросното седало е в гаранция, а от магазина, от който съм го закупил, ми обясниха, че няма никакъв шанс да ми го заменят с ново, защото според тях съм го "праскал", което по техните думи било довело до счупването. Според думите на служителите в магазина, тези неща били много по-крехки от евтините пластмасови. Дори ми предложиха да си купя някакво за 10 лева. Отказах, разбира се. Казаха ми, че за да ми го подмянеят, първо трябва техническо лице от Видима да го погледне, след което да състави констативен протокол с подпис, и чак след като представя протокола в магазина, рекламацията ми ще бъде уважена. То хубаво де, но от Видима ми обясниха, че не се занимават със счупвания, а само с дефекти по покритието и пантите на седалото. Затова не можели да изпратят техническо лице, защото в случая нямало какво да се поправя... А що се отнася до моя проблем, ми заявиха, че е най-добре да се обърна, към магазина, от който съм купил моноблока. :x
В гаранционната ми карта пише, че се покриват дефекти на материала и на изработката на селадало, но нищо не пише за дефекти на покритието и дефекти на пантите, както ми бе съобщено от служителя на Видима. Това били някакви техни вътрешни правила, които не били отразени в гаранционната карта. Но моята рекламация е на база на картата. Какво ме интересуват техните вътрешни правила, и какво пише там? Абсолютно безумие е това! :x Освен това още при монтажа на моноблока, преди пет месеца, се оказа, че липсвало някакво гумено уплътнение, което се поставя на пълначката. Според майстора, който ми го монтира, то би трябвало да бъде поставено там още от производителя. Не отидох до магазина тогава, защото беше в най-голямата жега, а и майсторите бяха вече монтирали казанчето, и нямаха време да ме чакат. Всички тези проблеми до момента с въпросния моноблок, ме навеждат на мисълта, че може да са ми пробутали някакво дефектно изделие. Чудя се дали да не се обърна към потребителската комисия, но ми се струва, че и те няма да направят нищо. Какво ще ме посъветвате? Направо съм възмутен, вече само боклуци взеха да се произвеждат, а когато отидеш да се жалваш за нещо, те правят на маймуна.
marian1 - майстор
ми ти сам си видял пътищата. Оплакване в комисията или да забравиш. Аз бих им пуснал едно писмо, още повече, че мисля вече може и през нета....
Защото практиката е, че винаги докато купиш стока са мазни, а после не те познават.
maleeeestrax - специалист
Бърз сигнал до КЗП и се свържи със по-висшестоящите в завода.А ако трябва да сме честни и аз мисля че без удар не е станал дефекта. :rock:
lyubohar - майстор
Отдолу на дъската би трябвало да има меки тампони,които поемат тежестта.
Ако е липсвал някой е възможно затова да се с счупила.
iivanov - майстор
А ти имаш ли документ за извършен правилен монтаж от майстора ? Нямаш ? За каква гаранция говорим тогава? Аз на мястото на тия от "Видима" с това ще те почна.
iliya_i - майстор
Само да отбележа, че съгласно Закона за защита на потребителите, рекламацията се прави пред търговеца, а не пред производителя, и задължения с гаранцията е търговеца е не производителя. Да заведи писмена рекламация при търговеца, пък като ти отговорят писмено- отговора в КЗП. Ако не ти отговорят писмено до 30 дни - с входящият номер пак в КЗП. Нека те докажат, че се е счупила, щото си с крив г.з!
Но като няма нищо писмено, а само по телефона, могат да те разтакават докато се откажеш!
iivanov - майстор
Ей сега прегледах гаранцията . Ще те пуснат по линията "неправилен монтаж , експлоатация и подръжка". Докажи , че не си " праскал".
Antonii - специалист
Споделете кой е магазина и като им спаднат продажбите загубите за тях ще са доста повече от цената на някаква си седалка.
А рекламация си я направете писмено както ви е посъветвал колегата по-горе.
А ако се стигне до завеждане на дело, вече съда ще изпрати техническото лице.
iliya_i - майстор
iivanov написа:
Ей сега прегледах гаранцията . Ще те пуснат по линията "неправилен монтаж , експлоатация и подръжка". Докажи , че не си " праскал".
По закон те трябва да докажат това! По точно трябва да посочат точназ точка от инструкцията за монтаж и експлоатация, която не е била спазена. Ако това не е описано в инструкцията за монтаж, проблема е гаранционен. Те КЗП няма да ти дадат нова дъска, но ако търговеца откаже неоснователно пишат актове на стойност наколко стотици дъски. Вече негов проблем е да се оправя с доставчика си.
iivanov - майстор
По закон те са си го доказали . Имат си сертификати за изпитано натоварване и т.н. , което се провежда в независими институции . А сега пробвай да въздействаш с няколкокилограмова тухла върху стъкления рафт на хладилника , сертифициран за десетки килограми . И след това пробвай , дали ще ти уважат гаранцията .
пп Пак погледнах гаранцията - "Монтажът се извършва от квалифицирани специалисти " . Пак питам - има ли документ за монтаж от майстора ? И на този майстор от къде му е квалификацията
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9

Тема "Счупено седало на моноблок Корона на "Видима" !" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: