Място за идеи и желания за проектиране и изработка на готови проекти.
ludiagsm - специалист
Здравейте от както застудя в BMW сервизът ми се топля с тази печка :Изображение Доста е стара на 12 волта е , преправих я с подгревна свещ от BMW , монтирах и термоконтролер за автоматизирано регулиране на температурата както и допълнителен резервоар за изгоряло масло. Да работи и с масло но първо я паля да загрее с чиста нафта и след достигане на работна температура я превключвам на горяло масло работи учудващо добре през комина излиза само мараня няма и следа от дим . Моля ако някой има опит с подобна печка да сподели мнение , благодаря за вниманието :yawinkle:
MamaMy - майстор
Печка от тези малките дъмперчета автобус 4х4. Стандартна. Какво те интересува? Има нужда да се отваря и да и се прави профилактика на горивната камера от време на време. Трупа сажди и нагар и спира да пали. Разпръсква нафтата с помощта на една пеперуда която се върти от мотора на вентилатора. Проста конструкция.
ludiagsm - специалист
Интересува ме дали сте опитвали с горяло масло , и другото е ,от долния край на горивната камера има един щуцер през който излиза неизгорялото гориво. По спомен миналата година когато беше на нафта след като загрее спираше да капе от там , а сега независимо студена топла на масло или на нафта все си капе по малко нормално ли е това ?.Самата горивна камера не съм я отварял единствено почиствам през отвора на подгревната свещ.
MamaMy - майстор
Освен на нафта не съм палил тези печки на друго. Там от където капе по принцип изтича конденза. Предполагам, че в маслото има и антифриз и вода по малко и затова не спира да изкапва.Според мен, щом пали не я пипай! Ползвай си я така и когато спре да пали я разглоби и изчисти нагара по горивната камера. Това е доста неубиваем тулс. Шофьорите дори я палеха с запален вестник през развитата свещ когато изгори . Всякакви издевателства съм виждал над такива. На големите съчленени Рабаман са същите но 24 волтови.Там нямаше работеща автоматика. Всичко беше изолирано и свещта се нагряваше и гасеше ръчно и пак работеха като кучета. А автоматиката е проста. При нагряване на казана се получава температурно разширение което е достатъчно да натисне един микрек.
Здр. Имам такава печка ,но Свеща ми е изгоряла.Как си я направил от bmw
MamaMy - майстор
То няма значение каква да е подгряваща свещ за дизел все ще свърши работа. Проблема е да се направи преходник за да се навие свещта на местото. Оригиналната свещ е реотанна и с доста голям диаметър на резбата. Ако намерите болт от оригинална свещ, пробиете го с подходящ диаметър и навиете резба мисля, че ще стане. Ако не можете, всеки стругар би се справил.
lov - майстор
Той колегата го обясни как става преправянето на самото захвашане. Но за по лесно запалване около самия нагревен елемент може да привържеш с парче кантал малко азбестови влакна. То най добре е ситна жароустойчива мрежичка но ще е много трудно да намериш такава. Но с азбеста става номера и работи много време без да се пипа повече. Слага се за да има къде да се захванат капките гориво и да се запалят по лесно. Пробваш без него но ако не пали лесно те това е решението.
п.п. Като слагаш новата свещ гледай се позиционира нагревателния елемент както на старата. От дизела са по дълги и ако влиза много на вътре може да опре на разпръсквателя или да не достига гориво до нея.
mirochukov - напреднал
ludiagsm написа:
Интересува ме дали сте опитвали с горяло масло , и другото е ,от долния край на горивната камера има един щуцер през който излиза неизгорялото гориво. По спомен миналата година когато беше на нафта след като загрее спираше да капе от там , а сега независимо студена топла на масло или на нафта все си капе по малко нормално ли е това ?.Самата горивна камера не съм я отварял единствено почиствам през отвора на подгревната свещ.
Мисля че резервоара трябва да е на нивото на печката или малко по ниско от нея.

Тема "Заигравка с нафтова турбо печка" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: