Здравейте, от няколко седмици почнах да сглобявам такъв велосипед. По-събрах части и лека по-лека го сглобявам. Ето снимка на скица (3D)
frame7.jpg (48 KиБ) Видяна 3079 пъти
Сега сглобено в груб вид изглежда така: За основа съм ползвал ендуро мотор Gilera GSM 50. От него взех само рамката предната вилка, колелетата, седалката и стойката дето държи седалката, ид неща които ще се виждат от снимката. Задното колело го направих от резервана гума тип патерица: ,
като съм премахнал ламаринта и сложих задната главина от оригиналното колело. Голям зор видях, докато улуча разстоянието междупките и центроването, но се оправих.
За двигател съм взел от PUCH Е50, 48 м3, автоматик. Надявам се да може да задвиже мотора (то ще може но дано скоротта да е поне 35-40 км/ч, коеот ще е идеално.
Тъй като трябва да се води велосипед, ще му сложа велосипедни педали и задни венци. Предаването на енергията от педалите и двигателя към задното колело, ще бъде посредством разпределитен вал. Като от едната страна ще бъдат зъбните венци за колелото, а от другата страна 2 пиньона, като единият се свързва към двигателя, а другия към задното колело. По този начин ще мога управлям и с мускулна сила.
Прикачен файл:
frame7.jpg (48 KиБ) Видяна 3079 пъти
Сега сглобено в груб вид изглежда така: За основа съм ползвал ендуро мотор Gilera GSM 50. От него взех само рамката предната вилка, колелетата, седалката и стойката дето държи седалката, ид неща които ще се виждат от снимката. Задното колело го направих от резервана гума тип патерица: ,
като съм премахнал ламаринта и сложих задната главина от оригиналното колело. Голям зор видях, докато улуча разстоянието междупките и центроването, но се оправих.
За двигател съм взел от PUCH Е50, 48 м3, автоматик. Надявам се да може да задвиже мотора (то ще може но дано скоротта да е поне 35-40 км/ч, коеот ще е идеално.
Тъй като трябва да се води велосипед, ще му сложа велосипедни педали и задни венци. Предаването на енергията от педалите и двигателя към задното колело, ще бъде посредством разпределитен вал. Като от едната страна ще бъдат зъбните венци за колелото, а от другата страна 2 пиньона, като единият се свързва към двигателя, а другия към задното колело. По този начин ще мога управлям и с мускулна сила.