ср авг 05, 2020 12:17 pmТрифон П.Трифонов написа: Винаги съм го правил по традиционният начин- с помпене на педала, който след като втвърди подпирам с парче летвичка на седалката. При автомобили с АБС редът е различен. Най добре е да се намери сервизното на съответния автомобил.
Нищо различно няма при системи с АБС !
След като пробвах с вакуумен обезвъздушител за компресор на задният десен апарат установих че не става с него. Просто дали системата е с везна или с АБС - задните спирачки са с ограничено спирачно усилие и съответно спирачната течност не може да премине свободно чрез засмукване. При предните пък може да се тегли с вакуум.
Така върнах вакуумният инструмент в магазина. Извиках приятеля и ги обезвъздушихме от най далечният до най близкият апарат.
Има и джипове с двуконтурни системи при които се изисква обезвъздушаване със специална машина.
Но при автомобили с АБС няма нищо по различно при обезвъздушаване. Помпи се на педала и се отварят въздушниците по определеният ред.
То реално автомобили без АБС вече са рядкост..........