• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 9
Място за идеи и желания за проектиране и изработка на готови проекти.
kotyo - специалист
Кое гумено уплътнение ти липсва? И къде, според майсторите ти, би трябвало да се постави?
Junak - майстор
Arhangel написа:
Това че седалките са минали технически изпитания, не означава, че всяка новопроизведена седалка от завода е перфектна! На технически изпитания, обикновено се пращат няколко, произволно избрани седалки, които се тестват, и то при незнайно какви обстоятелства и незнайно къде… Може само да си плащат на съответния институт за технически изпитания, който просто им издава сертификат за качество. Това е голяма компания и може да си позволи всякакви подобни номера. Както се казва, те са си вързали гащите.
Абе, пич, кат си толкова добре осведомен и толкова отворен, що си купи дъска от "Видима"? :? Знаеш, че са мошеници, ама от тях купуваш. И сега - рев :scared:
Chefo77 - майстор
Arhangel, без да се замисля, ще ти отговоря - ако това се беше случило на мен, щях да ида да си харесам една дъска от магазина и да се свършва с тази цялата одисея. Защото съм напълно наясно с това, което съм написал по-горе и би било под достойнството ми да се оплаквам на половината държава заради моите тегоби с дъска, счупила се под собствения ми задник. Неприятно е, но - късмет. На чисто новата пералня на втория ден като клекнах и видях, че е спукано стъклото горе - някъде видя ли да съм писал? Вина имам ли - не. От сервиза ми казаха, че не е гаранционно (нормално) и няма как да докажа, че стъклото е било счупено преди да дойде в мен. Накратко - да съм гледал. И хората са си прави.
Ти търсиш веднага под вола теле - "Може само да си плащат на института". Разбира се, че може. Но може и да не е така, а като фирма от малка България, със сериозни позиции на световния пазар, да са свършили нещата както трябва, нали?
И както може те да са платили, може и ти да си се качил с 2 крака върху седалката и само да ги тормозиш и да им петниш името - те как да знаят? И за частта - как от Видима да ти изпратят "липсващата" част? На база на какво да ти я изпратят? Че някой може да разкомплектова и да вади части, или пък да подменя с некачествени. И няма как да го знаят, както и няма как да знаят дали така си я купил, или ти си я скрил/загубил някъде.
Не се обиждай, съжалявам за лошия късмет, който си имал. Коледа наближава, майната му на лошото настроение!
Arhangel - напреднал
Чудесно, след като е под достойнството ти, да си защитиш интереса, когато си прав, значи просто нямам какво да добавя.
То и Левски(не че се сравнявам с него), когато е ходил по градове и селца за да организира революционното си дело, местните са му казвали, че няма смисъл да се хаби напразно, и че и без това са свикнали османците да ги доят...и като цяло хич не си струва да умира за свободата на България. Ами представете си, ако ги е бил послушал... Нали все пак най-важното е търговията и бизнеса да вървят, и вечер да има хляб на масата, пък за другото на кой му пука. Това, че ще изгорят живи няколко десетки деца в църква в Батак, или ще изнасилят няколко жени, не ни бърка. Важното е данъците да са ниски, и да си живеем в безвремие. Ето това е робският манаталитет, от който не можем да избягаме от освобождението насам. Предприятия като „Видима”, разчитат точно на него, за да продължават да ни доят.
Моноблокът го избрах, след консултация с майсторите, извършили монатажа му. Понеже трябваше да се вземе по-компактен уред, заради малко по-тясната баня, майсторите ми предложиха именно този модел. Откъде да знам аз, дали са мошеници или не?
Единствено знаех, че са компания с традиции в областта на санитарните изделия.
Всъщност, първоначално майсторите ми предложиха структура за вграждане, с конзолна чиния на марката „Грое”, но се оказа, че стената е прекалено тънка, за да се дълбае в нея. Така останахме на този вариант с въпросния моноблок, заради което в момента безкрайно съжалявам.
По отношение на липсващото уплътнение, мисля че достатъчно писах за него. Става въпрос за някаква гарнитура, която трябва да се постави още от призводителя, върху пълначиния механизъм. Тези неща нямат наименования, а само номерация, затова не мога да ви кажа кое точно уплътнение е било тава, но знам, че просто го нямаше в комплмекта на механизма. Майсторите побесняха, и се наложи да използват тяхна резервна част... Когато се порових в интернет, установих, че подобни гарнитури, много трудно се намират на пазара. Нищо чудно някой от доставчиците на „Видима”, да си ги прибира за себе си, и за близки и роднини.
Chefo77, а аз ли трябва да им казвам, с кои доставчици да работят, за да не си „петнят” името? Честно казано, това е въпрос на мениджмънт, който вероятно им куца, щом не могат да преценят, че разходите заради уронване на имиджа им сред потребителите, многократно могат да превишат тези, причинени от възстановяване на рекламирани изделия. И такива като мен, които се жалват заради подобни дефекти в гаранционния срок, са може би едно от най-опасните неща за имиджа на всяка компания. Знаете ли колко хора, които са прочели тази тема, са се отказали да си купят моноблок на „Видима”? Вероятно са много, и са потенциални пропуснати ползи за тази компания, които надхвърлят в пъти стойността на моята счупена дъска, а и на целия ми моноблок. Големите компании трябва да го знаят това, и да предприемат стъпки за адекватното решаване на подобни проблеми.
По твоята логика, сигурно „Фолксваген” са най-големите тъпаци, щом са изтеглили милиони автомобили от пазара, заради подобни дефекти. Но те го правят, за да не загубят доверието на потребителите си, което са градили през дългите години на тяхното съществуване, и което е сериозно застрашено от новите играчи в бранша. Ето това е пример за прозорлив мениджмънт.
Junak - майстор
Arhangel написа:
Моноблокът го избрах, след консултация с майсторите, извършили монатажа му. Понеже трябваше да се вземе по-компактен уред, заради малко по-тясната баня, майсторите ми предложиха именно този модел. Откъде да знам аз, дали са мошеници или не?
Единствено знаех, че са компания с традиции в областта на санитарните изделия.
Arhangel написа:
Това че седалките са минали технически изпитания, не означава, че всяка новопроизведена седалка от завода е перфектна! На технически изпитания, обикновено се пращат няколко, произволно избрани седалки, които се тестват, и то при незнайно какви обстоятелства и незнайно къде… Може само да си плащат на съответния институт за технически изпитания, който просто им издава сертификат за качество. Това е голяма компания и може да си позволи всякакви подобни номера.
Опитай се първо да си наясно със себе си.
И какво общо има Дякона с твойте тоалетни неволи :? Ако чакаш съжаление, опитай в http://www.bg-mamma.com/
maleeeestrax - специалист
Другарю Arhangel пишете прекрасно и за мен е удоволствие да ви чета но това не е литературен форум.Колегата е прав че май по-скоро търсите някой, който да ви съжали и погали по главичката.Както писах по-нагоре тази тема не е за тук а и вашето присъствие е за друг тип форуми.Можете да посетите един за който съм чувал и звучи нещо като ---ГЕПИ МЕ--- там ще имате успех. :rock:
Chefo77 - майстор
Arhangel, голям анализ, голяма работа на моята особа и действията или бездействията ми. Направо съм потресен, ще си взема бележка.
Обаче голям "ревльо" се извъди. За един капак на една тоалетна чиния, разбуни цял форум. И, типично по хъшовски (след като сме започнали сравнения), ще оревем онлайн пространството, но в никакъв случай няма да си потърсим правата чрез организацията, която отговаря за спазването. Не си информирал КЗП, нали. Ама защо да го правиш, като си имаш цяла трибуна от 2-3-4 000 човека, пред които да покажеш как искаш да си защитиш правата, но уви - не пред този, който има думата да им нарежда. И ти е съвършено ясно защо няма да го направиш - защото знаеш, че ще ти покажат голям среден пръст, защото по никакъв начин не можеш да докажеш, че ти си правия и това е. На 10 000 седалки, как пък точно твоята се оказа дефектна, а? Хайде свържи 2 и 2 и ще получиш отговора.
И да, под достойнството ми е да занимавам целия форум с великата несправедливост, наречена несъгласие да ми заменят счупената от мен или при мен седалка на тоалетна чиния. Аз правата си ги търся, когато съм сигурен в тях и мога да докажа, че аз съм правия. Когато ми се налага да вадя от 100 кладенеца вода, за да докажа че не съм камила, им тегля една майна. Ти щом намираш за по-резонно да позволяваш да стигнеш до състояние да си бършеш сълзите заради великата несправедливост, действай така. Твоя воля.
И сравнението с Левски не е коректно. Защото на другите потребители на Видима не им е проблем счупения ТИ капак - техните са здрави, ти си изтеглил късата клечка. По-адекватно ще е сравнението с онези ултраси вегани протестъри, които скандират за вредата от всичко животинско. На всички останали не им пречи да консумират месо, сирене и т.н., само на някаква неадекватна пасмина им хрумнало "да образоват" народа колко вредно е всичко.
Не ти отива.
Весели празници!

П.С. И сравнението с Дизелгейт е толкова неадекватно, че нямам думи. От една страна имаме компания като VW, втора или трета по продажби в света, с оборот милиарди долари само на територията на САЩ, която рискува да загуби този пазар заради ДОКАЗАНИ МАНИПУЛАЦИИ И ГРУБО НАРУШАВАНЕ НА ЗАКОНА ЗА ОКОЛНАТА СРЕДА. От друга страна имаме една компания за санитарна керамика и потребител, който има счупена седалка и единствено доказателство честната му дума. Ти сериозно ли? :wink:
Arhangel - напреднал
А ти сериозно ли мисиш, че си запознат с финансовите отчети за последната година на „Идеал Стандарт-Видима” АД? Точно така, правилно прочете, става дума за две компании, които са се обединили, в името на общия им интерес(печалбата), а той очевидно няма нищо общо с интереса на потребителите им, или поне що се касае за индивидуалните потребители, защото те са най-беззащитни. Само ще направя уточнението, че едната компания - американската, има над 100 годишна история.
А що се отнася до това, кой какви продажби и приходи имал, уверявам те, че тази невзрачна по твое му, компания за санитарни изделия, има никак не лоши продажби, и то почти в цял свят. Освен това ми се струва, че няколко пъти съвсем целенасочено защитаваш въпросната компания, което освен, че е осъдително от морална гледна точка, защото защитаваш по-силната страна, но говори и за някакъв вид обвързаност с компанията.
Не се учудвам и на гневните и злобни реакции, примесени с язвителен хумор, на част от потребителите, явно подразнени от последния ми коментар. Именно за този робски манталитет става дума. Какво ни пука на нас, че няколко десетки деца и бебета, са изтеглили „късата клечка” някъде в Батак, и са били изгорени живи. Важното е, че нашите деца са си на топло вкъщи и си имат всичко необходимо. Та злобни сте, защото се припознавате с онези роби от преди освобождението, и това няма как да не ви засяга.
Темата я публикувах тук, не защото търся съчувствие от някой, а на първо място за да получа адекватно мнение от технически грамотни хора и такива с повече опит с подобни изделия. Исках да знам дали има случаи на решаване на такива казуси по възможно най-цивилизования начин, без да се стига до жалване пред контролните органи.
Оказва се обаче, че това е трудно постижима задача, затова и съм подал жалба до КЗП, и чакам развитие по нея. Втората идея, заради която публикувах темата, е за да може моят проблем да стане достояние за възможно най-много хора, което също е някакъв вид опит да си защитя интереса. Защото, повярвайте ми, подобни проблеми едва ли има само с моя моноблок на „Видима”. В един друг подобен форум, срещнах множество констатации на повредени моноблоци от тази марка, включително и в гаранционния срок. Та, явно не съм само аз? Само в този форум бяха стотици... Тук също един потребител се оплака от подобен проблем, с друг продукт на „Видима”.
Прав си, че може и да не ми възстановят седалото, но поне ще съм опитал всичко възможно, за да си защитя интереса като потребител, и най-важното е, че темата ще предизвика сериозен отзвук сред потенциалните бъдещи клиенти на „Видима”.
Така че, макар и индиректно ще получа обезщетение за причиненото ми неудобство.
Между другото, питате ли се, защо гаранцията не поема счупени издели? Даже всъщонст, тя не поема почти никакви дефекти по изделията. Точно защото, такива като вас, след като им се повреди нещо по моноблока, не отиват изобщо до магазина да направят рекламация. И точно затова, случаите на рекламирани счупени изделия в гаранционния срок са прекалено малко. Ако бяха повече, може би от компанията производител щяха да се замислят по-сериозно върху качеството. Макар че, аз съм далеч от мисълта, че в условията на сегашния конкурентен пазар, те не мислят за качеството. Напротив, въпросът е на кои пазари предлагат качествените изделия.
В този ред на мисли, те едва ли ще продадат некачествен или дефектен продукт на хотелска верига на Хаваите, или на някой известен ресторант там. Много по-вероятно е, да пробутат „боклуците” в някой провинциален град на бивша соц. държава. Схванахте ми мисълта, нали? Освен това, както един от потребителите правилно спомена, при всяко произвоство има определен процент на брак, който си е чиста загуба за предприятието. Те трябва да унищожават тези изделия и да ги изхвърлят. Но как да унищожиш годно за експлоатация изделие, с някакви си малки дефекти, след като си вложил толкова средства за неговото производство? Не можеш! Опаковаш го и него в пръвия изпречил ти се на пътя кашон и го пращаш някъде в дълбоката провинция. Ако пък случайно се обади някой да се жалва, сценарият с праскането винаги ще свърши работа. Не разбрах само, каква връзка имат протестите на веганите, с Левски и неговото революционно дело? Пък и веганите с течение на годините стават все по-голяма част от обществото, и може би след известен брой години, исканията им ще станат реалност. Освен това, вече отдавна е доказано, че отглеждането на животни за добив на месо, е супер неустойчиво. Има прекалено много разходи по веригата, които оскъпяват крайния продукт. Ама откъде ще го знаеш това, след като не си виждал крава на живо! Виж, при пилешкото месо, нещата стоят доста по-различно...
И не мисля, че скандалът с „Фолксваген”, e свързан изцяло с двигателите. Имаше и някакви дефекти по вратите, ако не се лъжа и прочие...
Но защо са си признали като попове, според теб? Защото става дума за много автомобили и съответно голям отзвук, именно това е изиграло решаващата роля. Та контролът винаги е при нас потребителите. Ако ние не отидем да си заявим интереса, пред търговеца или производителя, чакай някой да го свърши вместо нас. Никой друг няма интерес от това. Ти знаеш ли, че според сайта за ел. търговия на „Видима” - 300 милиона смесители по света, са оборудвани със системи с керамичен затварящ механизъм на Идеал-Стандарт. И ми разправяш, че били бедна компания, ти чуваш ли се изобщо? Нещо повече, от някои от разсъжденията ти в по-горни коментари, съм останал с впечатлението, че си толкова вглабен в защитата на бедните и онеправдани корпорации, че дори и да си супер прецакан и в правото си, пак не би направил рекламация, за да не вземат да фалират горките производители от този непредвиден разход. Излиза, че твоето може да е просто изблик на глупост, не че защитаваш нечии интереси, както те обвиних по-горе.
Junak - майстор
Разбирам те и ти съчуствам. Предполагам, че не си акал от 8.12 миналата година и на това се дължи злобното ти и неадекватно държане. За което ние вина нямаме. А Левски и Историята още по малко. Има спешни кабинети. Опитай там да потърсиш мед. помощ - клизмичка, нещо слабително. А за съчуствие и успокоения - БГ Мама. Ако те изтърпят...
Chefo77 - майстор
Ама разбира се, че съм обвързан с тях! От 8 до 18 редя паркет и ламинат, а през останалото време съм основния им дистрибутор за Варна. Чакай не - за България. Не, излъгах - за Източна и Централна Европа!
Ти сега ли разбра, че Видима Идеал и Идеал Стандарт са с един собственик? Леко си поизостанал, да знаеш. Също така да ти издам една тайна - Фаянс е под шапката на Рока, да не се изненадаш след има-няма 15 години.
Ами не, няма да ти възстановят седалото. Защото нямаш доказателства, че не си скачал отгоре му. Това се опитах да ти кажа на няколко пъти и се надявах да го проумееш - ти ме разочарова.
И как се разбра, че искаш да получиш мнение? Какво мнение може човек да даде на казуса - счупих си седалото, ама не искат да ми го сменят веднага, какво да направя за да убедя търговеца? Или ОТВОРИХ си пакета с чаркаляци за свързване, нямаше някаква част, Видима са виновни? Даже не Видима, сам шефа на фирмата отваря пакетите, за да вади елементи от тях, за да ти е гадно на теб! И на твоите майстори. Я пак си прочети първия пост, че явно не помниш какво си писал в него.
Видима не е невзрачна компания, фактор е, но определено не е Фолксваген. Още по-малко пък ти си пазарът на САЩ. Всъщност, не помня някъде да съм споменал, че Видима е малка компания. Явно имаш халюцинации или много ти се иска.
А пък като се види кога си се регистрирал във форума и какви са ти постовете оттогава досега откъм смисъл, на всеки с IQ над 50 му е ясно какви са ти целите - да плюеш. Не си Левски, който да събуди народа, нито си някой от Опълченците на Шипка. Както казах, твоето дело е като на някой от веганите, парадиращи по площадите. Някакви хора с техните си ограничени проблеми. Лично техни си. В голямата си част - ментални. Нищо, че според тях, са обществени - те пак си остават личните им (или на увредената групичка) проблеми.
И не ти ли е идвало на акъла, че може пък от Видима да заведат иск за клевета към теб? Публично ги обвиняваш (форумът е публичен) в нецялостно окомплектоване на тяхно изделие и недоказан производствен дефект. Всъщност надали биха се занимавали с твоята особа, но пък ще е интересно едно такова развитие.
И, миличкият, откъде ще съм виждал крава наживо. Аз съм израснал в Матрицата, там крави няма. Там млякото идва от кутии, яйцата - от Кауфланд, кафето го носи Will.I.Am.

Между другото, силно се съмнявам да имаш дори и най-малка представа от това, което става в цеховете на Видима. То затова си и позволяваш да сипеш предположения, облечени като факти. По стечение на обстоятелствата, имам познати в Севлиево, които леко ти се смеят на анализите.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 9

Тема "Счупено седало на моноблок Корона на "Видима" !" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: