Мислех си за монтиране на главина от велосипед за оста на ел. мотора и върху нея венеца. Ама като се замисля главината държи венеца неподвижен при въртяща се по инерция гума, а ние целим обратното, при въртящ се венец да запазим мотора неподвижен... оф, май ще сляза в гаража да си играя с главините да видя къде, как, кога има свободен ход и как ще стане
А идеята на колегата за зареждане на акумулаторите вкарвайки двигателя в генераторен режим при принудително въртене... дано да я сподели, защото ще ми е интересно, аз не мога да го измисля. Аз си мислех за генератор отделно от мотора поставен зад двигателя като от двигателя тръгват две вериги, едната за големия венец на гумата а другата от голямо към малко на генератора, ама сигурно кпд-то ще дойде много малко... та фантазии едни такива имам, нека да се изкаже някй малко повече разсъждавал по темата ;)
А идеята на колегата за зареждане на акумулаторите вкарвайки двигателя в генераторен режим при принудително въртене... дано да я сподели, защото ще ми е интересно, аз не мога да го измисля. Аз си мислех за генератор отделно от мотора поставен зад двигателя като от двигателя тръгват две вериги, едната за големия венец на гумата а другата от голямо към малко на генератора, ама сигурно кпд-то ще дойде много малко... та фантазии едни такива имам, нека да се изкаже някй малко повече разсъждавал по темата ;)