jamezon, мотора и контролера които си посочил са съвместими. Батерията обаче изглежда меко казано съмнителна. Освен това вероятно е направена за много ниска консумация, а не над 10 ампера. Ако тока минава през това копченце, то най вероятно би го запалил. Освен това не знам колко истински БМС (платка за балансиране) би имала тази батерия предвид цената й. И на мен ми се иска да имаше толкова евтин вариант, но за съжаление всичко хубаво струва пари. За дълго работеща, безпроблемна и безопастна литиево йонна батерия, ще трябва по-висок бюджет. Ако държиш да е толкова евтино,може би е добре да започнеш с оловни гелови батерии.
250 вата определено са малко по моите разбирания и през повечето време ще има нужда от спомагане с педалите ако въобще би могъл да се движиш само на мотор.
lowriderzzz, просто препоръчваме да има окачване, заради високата скорост и риска да спукаш гума, изкривиш капла или дори да изтървеш кормилото при едно по-силно тръскане. Да си призная аз започнах с колело без окачване, така че не е задължително
Тъй като това са безмаркови мотори и контролери от Китай, не мога да си дам мнението без да съм го тествал. Предполагам обаче, че би бил доста сходен с този който в момента тестваме. Скоро ще е готов и клипа с теста в градска и офроуд среда
250 вата определено са малко по моите разбирания и през повечето време ще има нужда от спомагане с педалите ако въобще би могъл да се движиш само на мотор.
lowriderzzz, просто препоръчваме да има окачване, заради високата скорост и риска да спукаш гума, изкривиш капла или дори да изтървеш кормилото при едно по-силно тръскане. Да си призная аз започнах с колело без окачване, така че не е задължително
Тъй като това са безмаркови мотори и контролери от Китай, не мога да си дам мнението без да съм го тествал. Предполагам обаче, че би бил доста сходен с този който в момента тестваме. Скоро ще е готов и клипа с теста в градска и офроуд среда