Съвети от майстори за майстори. Полезни проспособления и инструменти.
jamezon - специалист
Това за 30те волта го питах,защото си мислех,че мога да добавя една 6 волтова батерия към двете по 12v ама явно няма да стане.
jamezon - специалист
Докато чакам моторчето и контролера,напредвам.

https://youtu.be/ZsjPINMbZBc
Здравейте.Занимавам се с направата на батерийни пакети за електро-велосипеди.Имам обяви в OLX,но не съм тук да си правя реклама,макар че точно така става :? Въпреки че се занимавам с батериите на електро-велосипедите хич ме няма в двигателите.Бях пробвал един преди 7-8 г ,който убиваше страшно инерцията като пуснеш масура и се тотално се отказах.Но сега гледам има доста усъвършенствани модели. Искам такъв за задната капла обаче идея си нямам какво да гледам и как да избера подходящ мотор.Колелото е с 26" с 8бр-касета.
И да довърша Не рекламата-скоро ще има две много изгодни 36V и 26V- Li-polymer(с голям ток на разред) батерии на 80%-90% живот
jamezon - специалист
Ами прочете ли цялата тема?Има страшно много информация по въпроса ти.Аз избрах да е с външен мотор,понеже вмомента това ми е по възможностите.Доколкото съм чел из темата 8-FUN е най-доброто на пзара вмомента.Колкото до НЕрекламата аз се интересувам от предстоящата пферта на 26 волтовата батерия,но не мога да те открия,прати ми линк на ЛС.
jamezon - специалист
https://youtu.be/Uxs92DyU9co
Готово е,остана само да монтирам батериите(на клипа са в торбичктата :Д)Доста доволно върви за 250 вата.Тези батерии са "рециклирани" от мен,оловни,бях ги отписал,но реших да ги проверя,нямаха вода,налях им и се "съживиха" колкото за пробата.Но са само по 4.5Ah.Сега ще взема 9 или 12Ah.Пак ще са оловни за сега нямам възможност за други,а и за 250 вата не си заслужават парите.Сега чакам палеца за газ,само той остана,контролера е при мен.
lordged - помощник
момци, създадох една група в една социална мрежа, казва се електрически велосипеди. там може да качваме проектите и да ги коментираме в допълнение на тази тема :) Всички сте добре дошли !
Аз пък имам идея да си направя Е-триколка!
Дилема е само една дали да сложа 1000W хъб мотор от зад на единичното колело или два хъб мотора по 500W. Дилемата е защото си мисля да ли при потегляне когато товара е най-голям няма да е по лесно за двата мотора при споделено тегло, не търся висока скорот или нещо подобно, а по голямо удобство при пътуването.
Като електрониката за мен не е грам затруднение, аз ще седна да си проектирам управление за двата или единия мотор. зависи от извода до който стигнем с ваша помощ.
Даже обмислям вариант при който да използвам три малки мотора от 250W , при старт да работят всички, след достигната скорост определена от водача, единия се изключва моментално за икономия ако тругите два успяват да подържат скороста, като при лек наклон на долу да вкарвам мотора който е в покой в режим на регенерация като естествено, мисля регенерацията да я реголирам до толкова колкото да не отнема желаната скорост.
А като дойде момемнт на спиране моментално трите мотора в регенерация на пълня тяга естествено с спирачка че ако не наложи нялъде бързо спиране :o ще стане кофти без спирачки.
Всичко това с режимите на моторите казвам отново не е проблем за мен ще седна ще програмирам един контролер и ще създам платката с товарната част че тя ще е доста сериозна за да поема и двата режима на работа на моторите...
geordgeo - специалист
Adriyan написа:
Аз пък имам идея да си направя Е-триколка!
Дилема е само една дали да сложа 1000W хъб мотор от зад на единичното колело или два хъб мотора по 500W.
Аз съм за два по-малки мотора, по-удачно ще е според мен. Щом имаш начин да ги подкараш без проблем, действай и не се чуди... :-D
Относно потеглянето по добро ли ще е с два по 500W от 1кW виждам че има варианти директ драйв и с редуктори в тях кой е по добрия вариант ? :?
geordgeo - специалист
Много трудно мога да ти кажа, всеки си има предпочитания. И единия, и другия вариант си имат плюсове и минуси, най-добрия вариант е да можеш да направиш пробно каране, ама това също не виждам как, къде и с какво ще стане. Аз съм с директ драйв мотор, защото не искам да имам никаква поддръжка по възможност. Вече 15 000 км само го юркам моя 1000 ватов мотор, евентуално ще се сменят лагери някога, не знам кога. За тези с редукторите да се изкажат колегите, които карат такива, преценката остава за теб... :)

Тема "Електровелосипед" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: