Съвети от майстори за майстори. Полезни проспособления и инструменти.
shotik - майстор
нед апр 21, 2019 12:10 pmiliian1 написа:
Здравей те отдавна не съм влизал във форума.Имам конрадски мотор и съм много доволен минал съм около 17000 километра.Батерията е 48в 10ач взех я от човек от форума.Миналата година пострадах и не мога да го карам за това си купих триколка и ще я правя електрическа .Въпроса ми е мога ли да пусна заден ход на конрадския кит и как става.В ютуб гледах триколи със заден ход.Благодаря предварително.
Предполагам ,че електромоторът ще е на предната вилка и тогава дали не може да се завърта кормилото на 180-270 градуса и да се подава леко газ , за да върви назад ?
Така няма да има изменения на електрическата система, може би само брони и жила на спирачките да се удължат за компенсация и да не задържат .

Имам триколка , не е моторизирана , утре ще се опитам дали може да се завърти кормилото.
ИзображениеКормилото има ограничител и не може обратно Ето и снимки.

Прикачен файл

IMG_20190623_204907.jpg

Прикачен файл

IMG_20190623_204853.jpg

Прикачен файл

IMG_20190623_204845.jpg

Прикачен файл

IMG_20190623_204822.jpg

Прикачен файл

IMG_20190623_204121.jpg
ср юни 05, 2019 8:37 pmТръба написа:
Някой пробвал ли е да кара електричката с такива акумулатори?
http://www.abt2001.bg/bg/bv/x-racer_41/1
76.80 лв за 12.6v 4A
ми се струва малко скъпо , ще трябват поне 3 за да постигнеш 37.8
което не е достатъчно за контролер 36в трябва ти още 4волта за да стане 42в
иначе контролера ще изключва с 4волта по рано на около 3.2в на елемент което няма да позволи да използваш пълния капацитет на
батерията, отделно вградения BMS в батерията може да не подържа последователно свързани акумулатори тъй като при нормална употреба едва ли минал 17волта от динамото
има готови батерии за ел. колелета аз лично намерих варянт от фирма вносител 36в 15ампера за скромната сума от около 308лв и 30лв за зарядно
но няма да слагам линкове , ако се разровиш из нета ще намериш оферти ..... направи си сам батерия за колело изисква повече знания
особенно ако говорим за литиеви батерии за полимерни въобще няма да говоря че доста хора им се запалиха батериите от неправилна употреба подръжка и съхранение :-D
https://www.youtube.com/results?search_ ... bike+fires
STEPER - специалист
Здравейте,
Имам желание за направата на един електрически велосипед.
Но да прочета всичките тези 291 страници,ще ми трябва доста време пък
и не зная дали ще ми помогне това в моя случай. :?
Сигурен съм,че има изписани отговори на много въпроси,но все пак
ще бъда много Благодарен ако някой сподели какво общо по позиции
е необходимо за едно пълно електрооборудване на велосипеда? :?:
Някакви насоки и пепоръки. :partyman:
Поздрави
вт юли 09, 2019 10:14 amSTEPER написа:
Здравейте,
Имам желание за направата на един електрически велосипед.
Но да прочета всичките тези 291 страници,ще ми трябва доста време пък
и не зная дали ще ми помогне това в моя случай. :?
Сигурен съм,че има изписани отговори на много въпроси,но все пак
ще бъда много Благодарен ако някой сподели какво общо по позиции
е необходимо за едно пълно електрооборудване на велосипеда? :?:
Някакви насоки и пепоръки. :partyman:
Поздрави
http://steinberger.bg/product/3594/elek ... olelo.html
явно са вдигнали цената малко, имаха преден и заден варянт
пиши ми на лично ще ти дам линк за батерия 36в 15амп и зарядно за нея от фирма вносител
evparts.alle - специалист
Нужно е:
1.Комплект за колело(кит, оборудване)
2.Батерия
3.Зарядно за батерия
4.Ентусиазъм да си монтираш нещата или излишни пари да дадеш на друг да ти го монтира.
5.Малко познания, смирение и внимание за да се научиш как да караш, зареждаш, съхраняваш нещата си за да служат дълго и вярно.
На много хора им обясниш(поне 2 пъти)- то му минало покрай ушите и батерията умряла примерно... пък тя не била зареждана "само" от 7 месеца. И разни други такива.
:)
Последна промяна от evparts.alle на пет юли 12, 2019 7:43 am, променено общо 1 път.
Тръба - напреднал
нед юли 07, 2019 10:41 amkalistobg1 написа:
ср юни 05, 2019 8:37 pmТръба написа:
Някой пробвал ли е да кара електричката с такива акумулатори?
http://www.abt2001.bg/bg/bv/x-racer_41/1
76.80 лв за 12.6v 4A
ми се струва малко скъпо , ще трябват поне 3 за да постигнеш 37.8
което не е достатъчно за контролер 36в трябва ти още 4волта за да стане 42в
иначе контролера ще изключва с 4волта по рано на около 3.2в на елемент което няма да позволи да използваш пълния капацитет на
батерията, отделно вградения BMS в батерията може да не подържа последователно свързани акумулатори тъй като при нормална употреба едва ли минал 17волта от динамото
има готови батерии за ел. колелета аз лично намерих варянт от фирма вносител 36в 15ампера за скромната сума от около 308лв и 30лв за зарядно
но няма да слагам линкове , ако се разровиш из нета ще намериш оферти ..... направи си сам батерия за колело изисква повече знания
особенно ако говорим за литиеви батерии за полимерни въобще няма да говоря че доста хора им се запалиха батериите от неправилна употреба подръжка и съхранение :-D
https://www.youtube.com/results?search_ ... bike+fires
В крайна сметка реших да заложа на нещо доказано. Свързах се с Lorion - Зекотек. Този пичага е златен! Знам, че му правя реклама ама аз не го върша с комерсиална цел, а с идея за взаимопомощ. Просто съм доволен клиент. Добре свършеното, е редно да се похвали и възнагради пред всички. За втори път работя с човек от форума и мога да кажа само :prayer: .
Борето - помощник
Здравейте ентусиасти!

Преди 6 години споделих тук за колелото, което си направих електрическо. Продължавам да го карам в града и съм много доволен.

Преди няколко месеца си купих за каране по лоши пътища сгъваемо, 20" х 4" гуми, 500вата заден хъб мотор. Сгъваемо и с по-малки гуми, защото иском до влиза в багажника на колата, без да се свалят облегалките на задните седалки или кората на багажното. Не е планинско, но върши работа без екстремни маршрути.

Не ми харесва това, че е направено да вдига абсолютно ненужните ми 56км/ч, но не може да качи наклон над 15%.

Фантазирам си, дали не би могло да се изработят нови зъбчатки за планетарния редуктор на мотора, така че да се намали двойно максималната скорост и съответно да се удвои въртящия момент.

Някъде бях чел, че на съфорумец са му изработили нови зъбчатки от подходящ материал, но не мога да намеря този постинг. Ако някой се сеща, моля да пусне линк.

:yawinkle:
Борето - помощник
Извинете ме. Намерих писано по въпроса. Зъбчатките са опресовани с черупка на лагера. Няма да стане.
radius - майстор
Баири над 12% са рядкост. Къде тия 15% ?

Тема "Електровелосипед" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: