Проблема не е в самото моторче. Ако се използва такова обаче трябва да се използва и някаква предавка, което намалява КПД. Хитрото на двигателя, вграден в самата главина, е именно това, че действа директно без никакви загуби от предавки и трансмисии. Освен това е и безколекторен, което допълнително повишава производителността. Истински удар ще бъде, ако се намери начин да се изчисли и навие, но аз не познавам такъв специалист.
То не е само намотаване,нали трябва да има някаква конструкция-статор,ротор,оси,лагери,контролер и т.н.А магнитите ми се струва че са изляти заедно с външната въртящя се част.
От завода ми пратиха някакъв файл,но не се отваря.Мислех ,че аз нещо неправилно опитвам ,но и сина ми който близо 18 г се занимава с компютри също не можа да го отвори.
Друга възможност е с колекторен мотор и с допълнителна верига /както с руските бенз.мотори/да се предава движението.
Преди 4-5 месеца в руски сайт видях на снимка детско колело на което зад седалката върху багажника беше закрепена акумулаторна отвертка и с допълнителна верига се задвижва задното колело.Аз имам 12 волтова отвертка,но ще трябва да изчислявам какви обороти,зъбни колела и др .Трябва да се направи и контролер за управление на оборотите.Лошото е че тя може да е на втулкови лагери и бързо ще се износят.