Място за идеи и желания за проектиране и изработка на готови проекти.
Pansim1 - специалист
ср яну 23, 2019 9:33 pmhidrazin написа:
Никаъв. Просто шарения. Гледат се сспецификациите.
От България в магазин/фирми - НИКОГА !!!!!
:partyman:
Дай доказан източник. Интересува ме за велосипеда...
Ако е много тайно, може и на ЛС :partyman:
hidrazin - майстор
А нещо като колко волта, капацитет, с или без кутия, зарядно към нея...
:partyman:
Такааа след дълго умуване,събиране на информация,прочитане на теми(тази)и др.подобни и имайки в предвид че не разбирам от ел.техника(в главата ми стана пълна каша) но най на края и моето колело стана електрическо такова,със съдействието на evparts.alle.Много се радвам че вече и аз съм електрифициран,но ме е яд че времето е лошо и не мога да чеша крастата,все още не мога да дам информация за изминат пробег,максимална скорост и тнт.
Кита е 1000W 48V
Ха да ми е честито и много безаварийни км.
Прикачен файл:
IMG_20190124_135719.jpg
Прикачен файл:
IMG_20190124_135719.jpg
Прикачен файл:
IMG_20190124_135719.jpg
Прикачен файл:
IMG_20190124_135719.jpg

Прикачен файл

IMG_20190124_135804.jpg

Прикачен файл

IMG_20190124_135750.jpg

Прикачен файл

IMG_20190124_135725.jpg
nikolov333 - майстор
Честито и безаварийно! :cool: Много "профи"изглежда.. :partyman:
radius - майстор
Профи, ама очевидно рамката е малка, както и не е зле да се помисли за по-хубави спирачки. А колчето на седалката... :axe: Поне отпред една дискова(bb7), вилката го позволява.
Вискяр - напреднал
Здравейте,
Тръгнал съм да си правя триколка и ровичкам насам-натам.
Как този модел двигател работи на тези различни напрежения и токове?

Изображение

Дали вътрешността - диаметър на проводници и брой навивки са еднакви във всички варианти, а режима зависи единствено от вида на контролера?
Питам, защото искам да имам вариант за развитие. Засега съм се спрял на 48 В, но след време смятам да разширя батерията до 60 В.

И втори въпрос (засега): Предвиждам общо тегло 330 кг. Контролер с 15 MOSFET транзистора дали ще е достатъчен. Мощността на двигателя още не съм избрал, но ми се ще да е повече. Вероятно 1-2 кВт ще ми трябват.
Трябва да приключа с избора на двигател, за да знам какъв ток трябва да пуска батерията.
geordgeo - специалист
съб яну 26, 2019 1:55 amВискяр написа:


Дали вътрешността - диаметър на проводници и брой навивки са еднакви във всички варианти, а режима зависи единствено от вида на контролера?
Питам, защото искам да имам вариант за развитие. Засега съм се спрял на 48 В, но след време смятам да разширя батерията до 60 В.

И втори въпрос (засега): Предвиждам общо тегло 330 кг. Контролер с 15 MOSFET транзистора дали ще е достатъчен. Мощността на двигателя още не съм избрал, но ми се ще да е повече. Вероятно 1-2 кВт ще ми трябват.
Трябва да приключа с избора на двигател, за да знам какъв ток трябва да пуска батерията.


Колега, няма как да знаем, без да погледнем/замерим вътре. От опит мога да ти кажа, че всеки двигател може
да се претоварва с 30-50% спрямо номинала си, а това ти зависи най-вече от напрежението на батерията, токът,
който може да отдава и естествено от контролера. Моят двигател е 1000W/48V и се управлява от контролер с 12
мосфета, като често го карам на 1.2/1.5kW без никакъв проблем за двигателя, а и за самия контролер.

Успех с избора!
Ebiker - напреднал
съб яну 26, 2019 1:55 amВискяр написа:
Здравейте,
Тръгнал съм да си правя триколка и ровичкам насам-натам.
Как този модел двигател работи на тези различни напрежения и токове?

Изображение

Дали вътрешността - диаметър на проводници и брой навивки са еднакви във всички варианти, а режима зависи единствено от вида на контролера?
Питам, защото искам да имам вариант за развитие. Засега съм се спрял на 48 В, но след време смятам да разширя батерията до 60 В.

И втори въпрос (засега): Предвиждам общо тегло 330 кг. Контролер с 15 MOSFET транзистора дали ще е достатъчен. Мощността на двигателя още не съм избрал, но ми се ще да е повече. Вероятно 1-2 кВт ще ми трябват.
Трябва да приключа с избора на двигател, за да знам какъв ток трябва да пуска батерията.
Въпросната графика изглежда показва характеристики на различни мотори. Често в алибаба и други китайски сайтове уж в описание на даден продукт пускат характеристики на цялата им гама. Иначе действително някои мотори се предлагат с различен брой навивки, което означава различна максимална скорост=по-малък въртящ момент или по-малка скорост и повече въртящ момент. При по-слабите мотори до 1000-2000w обаче това е рядкост (обикновено се предлага само един вариант). Така или иначе безчетковите мотори не са твърдо фиксирани да работят на един волтаж, а имат допустими вариации.
Предвид въпросното тегло с мощност от 1-2 kw трябва да се има предвид че мотора и контролера в доста голяма част от времето ще работят на пълна мощност и не е добре компонентите да са на лимита си. 15 транзисторен контролер може и да върши работа ако са прилични транзисторите, но аз бих избрал 18, за да има поне по 3 на всеки мост.
Поздрави
Здравейте, кажете с каква смазка да смажа редуктора на електромотора. Смазах го с графитна грес, ама разбрах, че е грешно. Благодаря.
evparts.alle - специалист
Eееее.. Защо всички правим първо точно това? :axe:
Потърси нещо за бързи обороти. Примерно нещо за флекс. Или по-хубав спрей за верига.
Отиди в някой професионален магазин и питай за бързо оборотна грес. Вземи нещо прозрачно или бяло, че иначе голямо мазане пада. :)
След време отвори пак и виж какви са резултатите. Ако не ти харесва, почистване и друго.
:)

Тема "Електровелосипед" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: