Страница 288 от 304

Re: Електровелосипед

Публикувано: пет яну 25, 2019 10:08 am
от Pansim1
ср яну 23, 2019 9:33 pmhidrazin написа:
Никаъв. Просто шарения. Гледат се сспецификациите.
От България в магазин/фирми - НИКОГА !!!!!
:partyman:
Дай доказан източник. Интересува ме за велосипеда...
Ако е много тайно, може и на ЛС :partyman:

Re: Електровелосипед

Публикувано: пет яну 25, 2019 3:27 pm
от hidrazin
А нещо като колко волта, капацитет, с или без кутия, зарядно към нея...
:partyman:

Re: Електровелосипед

Публикувано: пет яну 25, 2019 7:24 pm
от veselin.milov
Такааа след дълго умуване,събиране на информация,прочитане на теми(тази)и др.подобни и имайки в предвид че не разбирам от ел.техника(в главата ми стана пълна каша) но най на края и моето колело стана електрическо такова,със съдействието на evparts.alle.Много се радвам че вече и аз съм електрифициран,но ме е яд че времето е лошо и не мога да чеша крастата,все още не мога да дам информация за изминат пробег,максимална скорост и тнт.
Кита е 1000W 48V
Ха да ми е честито и много безаварийни км.
Прикачен файл:
IMG_20190124_135719.jpg
Прикачен файл:
IMG_20190124_135719.jpg
Прикачен файл:
IMG_20190124_135719.jpg
Прикачен файл:
IMG_20190124_135719.jpg

Re: Електровелосипед

Публикувано: пет яну 25, 2019 7:32 pm
от nikolov333
Честито и безаварийно! :cool: Много "профи"изглежда.. :partyman:

Re: Електровелосипед

Публикувано: пет яну 25, 2019 11:01 pm
от radius
Профи, ама очевидно рамката е малка, както и не е зле да се помисли за по-хубави спирачки. А колчето на седалката... :axe: Поне отпред една дискова(bb7), вилката го позволява.

Re: Електровелосипед

Публикувано: съб яну 26, 2019 1:55 am
от Вискяр
Здравейте,
Тръгнал съм да си правя триколка и ровичкам насам-натам.
Как този модел двигател работи на тези различни напрежения и токове?

Изображение

Дали вътрешността - диаметър на проводници и брой навивки са еднакви във всички варианти, а режима зависи единствено от вида на контролера?
Питам, защото искам да имам вариант за развитие. Засега съм се спрял на 48 В, но след време смятам да разширя батерията до 60 В.

И втори въпрос (засега): Предвиждам общо тегло 330 кг. Контролер с 15 MOSFET транзистора дали ще е достатъчен. Мощността на двигателя още не съм избрал, но ми се ще да е повече. Вероятно 1-2 кВт ще ми трябват.
Трябва да приключа с избора на двигател, за да знам какъв ток трябва да пуска батерията.

Re: Електровелосипед

Публикувано: пон яну 28, 2019 3:11 pm
от geordgeo
съб яну 26, 2019 1:55 amВискяр написа:


Дали вътрешността - диаметър на проводници и брой навивки са еднакви във всички варианти, а режима зависи единствено от вида на контролера?
Питам, защото искам да имам вариант за развитие. Засега съм се спрял на 48 В, но след време смятам да разширя батерията до 60 В.

И втори въпрос (засега): Предвиждам общо тегло 330 кг. Контролер с 15 MOSFET транзистора дали ще е достатъчен. Мощността на двигателя още не съм избрал, но ми се ще да е повече. Вероятно 1-2 кВт ще ми трябват.
Трябва да приключа с избора на двигател, за да знам какъв ток трябва да пуска батерията.


Колега, няма как да знаем, без да погледнем/замерим вътре. От опит мога да ти кажа, че всеки двигател може
да се претоварва с 30-50% спрямо номинала си, а това ти зависи най-вече от напрежението на батерията, токът,
който може да отдава и естествено от контролера. Моят двигател е 1000W/48V и се управлява от контролер с 12
мосфета, като често го карам на 1.2/1.5kW без никакъв проблем за двигателя, а и за самия контролер.

Успех с избора!

Re: Електровелосипед

Публикувано: чет яну 31, 2019 12:51 am
от Ebiker
съб яну 26, 2019 1:55 amВискяр написа:
Здравейте,
Тръгнал съм да си правя триколка и ровичкам насам-натам.
Как този модел двигател работи на тези различни напрежения и токове?

Изображение

Дали вътрешността - диаметър на проводници и брой навивки са еднакви във всички варианти, а режима зависи единствено от вида на контролера?
Питам, защото искам да имам вариант за развитие. Засега съм се спрял на 48 В, но след време смятам да разширя батерията до 60 В.

И втори въпрос (засега): Предвиждам общо тегло 330 кг. Контролер с 15 MOSFET транзистора дали ще е достатъчен. Мощността на двигателя още не съм избрал, но ми се ще да е повече. Вероятно 1-2 кВт ще ми трябват.
Трябва да приключа с избора на двигател, за да знам какъв ток трябва да пуска батерията.
Въпросната графика изглежда показва характеристики на различни мотори. Често в алибаба и други китайски сайтове уж в описание на даден продукт пускат характеристики на цялата им гама. Иначе действително някои мотори се предлагат с различен брой навивки, което означава различна максимална скорост=по-малък въртящ момент или по-малка скорост и повече въртящ момент. При по-слабите мотори до 1000-2000w обаче това е рядкост (обикновено се предлага само един вариант). Така или иначе безчетковите мотори не са твърдо фиксирани да работят на един волтаж, а имат допустими вариации.
Предвид въпросното тегло с мощност от 1-2 kw трябва да се има предвид че мотора и контролера в доста голяма част от времето ще работят на пълна мощност и не е добре компонентите да са на лимита си. 15 транзисторен контролер може и да върши работа ако са прилични транзисторите, но аз бих избрал 18, за да има поне по 3 на всеки мост.
Поздрави

Re: Електровелосипед

Публикувано: чет фев 14, 2019 11:42 pm
от juspar
Здравейте, кажете с каква смазка да смажа редуктора на електромотора. Смазах го с графитна грес, ама разбрах, че е грешно. Благодаря.

Re: Електровелосипед

Публикувано: чет фев 28, 2019 2:52 am
от evparts.alle
Eееее.. Защо всички правим първо точно това? :axe:
Потърси нещо за бързи обороти. Примерно нещо за флекс. Или по-хубав спрей за верига.
Отиди в някой професионален магазин и питай за бързо оборотна грес. Вземи нещо прозрачно или бяло, че иначе голямо мазане пада. :)
След време отвори пак и виж какви са резултатите. Ако не ти харесва, почистване и друго.
:)