Място за идеи и желания за проектиране и изработка на готови проекти.
pavelvasilev - специалист
Привет колеги, реших да не пускам отделна тема и да попитам тук от чисто любопитство, карам тротинетка Сегуей, фабрично е с един преден безчетков мотор 300 W, аз съм 95 кг и с него на равен път вдигам максималните 30 км/ч, защо при тротинетка Зеро 8 например, която има цели два мотора по 800W и развива едва 55 км/ч при толкова мощ...?

Питането ми е че след като само с един мотор и то 300W, развива 30км/ч, не би ли следвало тогава само с един 600W мотор да развие без проблем 50 км/ч?

Търговски трик ли е в случая със Зеро 8 с двата мотора и то по 800W, за да развие едва 55 км/ч, при положение че при мен само с един и то 300 W мотор вдигам 30км/ч?
geordgeo - специалист
Здравей колега :) Ами то е като при ДВГ-то - уж еднакви мотори, пък с много различни показатели като динамика, като максимална скорост и т.н. Аз например карам един 48V 1000W безчетков, директ драйв двигател, който уж трябва да вдига 50 км/ч без проблем (така ми беше казано като го купувах навремето), а го карам с 58.8V Li-ion батерия и повече от 40 км/ч не вдигам. Е, поне катеря баирите без проблем - телевизионната кула с 33-34 км/ч, има добър въртящ момент, а са ме настигали колеги с 36V морори, които са доста по-бързи от мен... Та явбно си има различни схеми на свързване на намотките (звезда - триъгълник), различно сечение на проводниците, брой полюси и т.н. технически подробности, които обуславят различните параметри на уж еднакви двигатели...
evparts.alle - специалист
Захванах да правя един чопър. Почти е готов. Скоро ще кача снимки(дано вярно да го снимам).
Идеята е баща и дете да се возят заедно на нещо като присадена седалка за мотоциклет(на колче). :?
Има ли някой друг запален към момента? И да дадете някоя добра идея за седалка?
shotik - майстор
Не го препоръчвам !
Едно падане или удар в нещо , може да доведе до твърде лоши последици !
/ Припомни си случаят с Московски /
evparts.alle - специалист
Прикачен файл:
Copy.jpg

Снимка на направеното до тук.
Колегата с голям мерак направи стойка за батерията.
Сложихме 13Ач за повече пробег. Естествено има и дисплейче за да е малко "по-така".
Да има там нещо да се щрака с копчета.
Наложи се да се изработи втула за да се захване свободния венец и да съвпадне съосието на веригата.
Май я преработваха тази втулка поне един път, после и ние нещо доработихме на струга и е го на!
:lol:
evparts.alle - специалист
Такава седалчица някъде да се продава? Търсих- няма.
Модификация на велосипед в електрически велосипед - КИТ 2000 вата
alien - специалист
преди няколко месеца си събрах електро велосипед от каквото ми попадна под ръка, сега постепенно изчиствам проблемите
хъб мотора е стандартния китайски без редуктор 1000 вата или 1500 не съм сигурен, няма надпис и май са с еднакви размери
имаше си навити зъбни колелета, само го монтирах на моя велосипед, обаче на най голямата предавка прехвърляча на веригата опира в мотора, болтовете на мотора опират в болта който държи малките пластмасови колелца на прехвърляча
това само при мен ли се получава от някаква кофти комбинация или е известен проблем?
geordgeo - специалист
пон май 18, 2020 5:42 pmalien написа:
преди няколко месеца си събрах електро велосипед от каквото ми попадна под ръка, сега постепенно изчиствам проблемите
хъб мотора е стандартния китайски без редуктор 1000 вата или 1500 не съм сигурен, няма надпис и май са с еднакви размери
имаше си навити зъбни колелета, само го монтирах на моя велосипед, обаче на най голямата предавка прехвърляча на веригата опира в мотора, болтовете на мотора опират в болта който държи малките пластмасови колелца на прехвърляча
това само при мен ли се получава от някаква кофти комбинация или е известен проблем?
Пусни няколко снимки да видим за какво иде реч, много често проблемът е в донастройка на механизма за скоростите, трябва да се види обаче, така само ще гадаем...

Тема "Електровелосипед" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: