Изпратете снимка на всички ваши стандартни и нестандартни решения.
Andri01 - майстор
puh4 написа:
Andri01 написа:
puh4 написа:
тогава е сложи си сам.
:)
:) Просто питам,защото преди време се занимавах точно с монтаж на автоматики на гаражни врати ,портални врати ,секционни и разни други начини за достъп. Но такава автоматика не се монтира на гараж без втора врата. На твоята предполагам с специален ключ се отключват рамената и се откачат,при липса на ток,но това става само откъм страна на рамената!!?
да имам ключ, обаче досега не се налагало да го ползвам (има си батерии). тези мотори имат опция и за външно освобождаване.
Е,това значи е нещо съвсем ново!Интересен ми е принципа на това външно освобождаване-то трябва да е някакво механическо/в случай че се прецака напълно ел. управлението-прекъсната жица,сгафилсе акумулатор,предпазител/. При мене е така аварийното отваряне отвън.:)
puh4 - специалист
не е нищо ново, тая система съществува от 25 години. да стане външно се монтира секретно патронче на първото крило, при авария мушкаш ключа и патрончето излиза към него е хванато стоманено жило теглиш и освобождава редуктора.
Andri01 - майстор
puh4 написа:
не е нищо ново, тая система съществува от 25 години. да стане външно се монтира секретно патронче на първото крило, при авария мушкаш ключа и патрончето излиза към него е хванато стоманено жило теглиш и освобождава редуктора.
Интересно ,не съм я срещал тази система. Просто секретен ключ и патрон, нали? Е,все е нещо разбира се! Но все пак и видимо,нали?
puh4 - специалист
да отвън при проблем ключа освобождава патрончето, на него е прикрепено стоманено въже. другия край дърпа лостче той натиска осичка а осичката бута муфа на едно от колелетата в редуктора.
Andri01 - майстор
puh4 написа:
да отвън при проблем ключа освобождава патрончето, на него е прикрепено стоманено въже. другия край дърпа лостче той натиска осичка а осичката бута муфа на едно от колелетата в редуктора.
:) Е,щом върши работа е добре. Аз лично бих го направил по друг начин: магнит/отвън/,втори-вътре,лостов усилвател и...т.н.!Важно е да върши работа системата,независимо каква е:).Приятна вечер.
velinsl - специалист
Скоро попаднах на едно видео по въпроса. Автоматизацията беше с машинка от ел. стъкла на прозорец на автомобил. ако ми попадне пак ще го постна.
Поздравления за вратата!

Темата е малко стара, но ще се радвам ако може малко повече информация.

1. Жилото което е в жълто минава над релсата в едната посока и вътре в релстата в другата посока? Там където си сменя посоката не се ли получава голямо триене и не може ли да се скъса?
2. Как е свързан модула за дистанционно управление?
3. Шейната не се ли движи много шумно по релсата?
4. Моторчето има ли достатъчно сила да избутва вратите? Вратите много добре ли трябва да са балансирани и лесно да се движат?

Благодаря!
Andri01 - майстор
1. Жилото минава през въртяща се ролка,около 50мм. диаметър,а то е 1,5мм.
2. Модула за ДУ е от лека кола ,изходните му релета,чрез релеен усилвател управлява посоката на ЕД.
3. Шейната представлява кух профил и от вътрешната, горна страна има залепен тефлон 2мм. и там е основното триене.
4. Да,вратите се движат лесно / пантите ги смазвам веднаж годишно / и моторчето от чистачки си върши много добре работата :)
Отваря ,даже и сравнително силен вятър.
Благодаря за бързият отговор.

За съжаление по точка 2 не ми стана много ясно, защото съм доста слаб в електрическите неща. Дали има възможност за някаква по-подробна схема за цялостното свързване на всички елементи. Изправител, акумулатор, моторче, дистанционно управление и крайните изключватели.

Такова моторче дали ще свърши работа?
https://www.megaparts.bg/product/motorc ... -323-64470
Andri01 - майстор
Да, ще ти свърши работа. Виж си ЛС :)

Тема "Гаражна двукрила врата" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: