Не, никой не заблуждава,още повече пък умишлено.
По масивните профили имат по нисък коефициент на топлопреминаване, известен като K wert. ( Не се сещам в България как беше възприет дали като U или като К )
На първите прозорци у нас беше 1,6. При по новите падна на 1,3, а в момента за премиум системите на различните производители е от порядъка на 0,7.
Цените на премиум системите вече станаха и доста привлекателни. А старите 60мм-ви системи излизат от производство.
Само за пример ще ти дам прозорците с които работя.
92мм система преди три години минаваше все още за хай тек и струваше скъпо.
В момента 92мм-та система вече е основен продукт и за три години с разни промоции и оферти цената и постепенно спадна доста.
В същото време 82мм-та ни система се обяви за допълваща, и цената и стана по скъпа от 92мм-та
Още по старата 70мм система пък я обявиха само за екстра поръчки, и цената и е почти двойно по скъпа от 92мм-та.
60 mm профили пък не съм виждал от години, не съм убеден, но предполагам че е свалена изцяло от производство.
По широки профили от 92 мм в момента нямаме, и към тоя момент не се е чуло да се мисли да се подготвя нещо такова.
За топ продукти се предлагат разни изкилифенчени профили,обаче пак с широчина 92мм - каса без обков, на крилата също обкова е почти невидим, а изобщо разликата е единствено оптична.
Че ето така принуждават клиентите да си поръчват това,коетоси е наумил производителя.
По нашите представи щом профила е по маломерен,отива по-малко материал и трябва да е поевтин, щом е помасивен, трябва да е по скъп . Само че маркетинговите специалисти не мислят така, когато се отчете човековремето и машиновремето за поддръжка на производството на допълнителни профили и картинката се променя.
Когато големите концерни си определят цените, преките разходи най малко ги вълнуват, по важен е маркетинга - колко най много биха могли да си позволят да оръсят клиента,без обаче да му оставят много мотиви да ходи при конкуренцията .
Ще ти дам по прост пример с телевизори. Веднага след като ЛЕД дисплеите започнаха да се произвеждат серийно, производствените разходи за такъв дисплей бяха с пъти по малки отколкото за кинескоп. Обаче доста години след това телевизорите с кинескопи се продаваха евтино, а ЛЕД телевизорите скъпо. Чак когато ополозотвориха до последно капацитета на линиите за производство на кинескопи, тогава започнаха да намалят масово цените на ЛЕД телевизорите . И вече в момента почти няма шанс да се намери голямоекранен кинескопен телевизор. Сега вече евтини са телевизорите с по ниска резолюция.
По масивните профили имат по нисък коефициент на топлопреминаване, известен като K wert. ( Не се сещам в България как беше възприет дали като U или като К )
На първите прозорци у нас беше 1,6. При по новите падна на 1,3, а в момента за премиум системите на различните производители е от порядъка на 0,7.
Цените на премиум системите вече станаха и доста привлекателни. А старите 60мм-ви системи излизат от производство.
Само за пример ще ти дам прозорците с които работя.
92мм система преди три години минаваше все още за хай тек и струваше скъпо.
В момента 92мм-та система вече е основен продукт и за три години с разни промоции и оферти цената и постепенно спадна доста.
В същото време 82мм-та ни система се обяви за допълваща, и цената и стана по скъпа от 92мм-та
Още по старата 70мм система пък я обявиха само за екстра поръчки, и цената и е почти двойно по скъпа от 92мм-та.
60 mm профили пък не съм виждал от години, не съм убеден, но предполагам че е свалена изцяло от производство.
По широки профили от 92 мм в момента нямаме, и към тоя момент не се е чуло да се мисли да се подготвя нещо такова.
За топ продукти се предлагат разни изкилифенчени профили,обаче пак с широчина 92мм - каса без обков, на крилата също обкова е почти невидим, а изобщо разликата е единствено оптична.
Че ето така принуждават клиентите да си поръчват това,коетоси е наумил производителя.
По нашите представи щом профила е по маломерен,отива по-малко материал и трябва да е поевтин, щом е помасивен, трябва да е по скъп . Само че маркетинговите специалисти не мислят така, когато се отчете човековремето и машиновремето за поддръжка на производството на допълнителни профили и картинката се променя.
Когато големите концерни си определят цените, преките разходи най малко ги вълнуват, по важен е маркетинга - колко най много биха могли да си позволят да оръсят клиента,без обаче да му оставят много мотиви да ходи при конкуренцията .
Ще ти дам по прост пример с телевизори. Веднага след като ЛЕД дисплеите започнаха да се произвеждат серийно, производствените разходи за такъв дисплей бяха с пъти по малки отколкото за кинескоп. Обаче доста години след това телевизорите с кинескопи се продаваха евтино, а ЛЕД телевизорите скъпо. Чак когато ополозотвориха до последно капацитета на линиите за производство на кинескопи, тогава започнаха да намалят масово цените на ЛЕД телевизорите . И вече в момента почти няма шанс да се намери голямоекранен кинескопен телевизор. Сега вече евтини са телевизорите с по ниска резолюция.