Адаш, вероятно прекалено малко си работил с хора извън твоя колектив, за да разбереш какво говоря.
Всеки трябва да се стреми към съвършенство, но има ситуации, в които няма как да бъде постигнато. А има клиенти, които го очакват. Бояджията не може да изправи крив зид, но какво да се каже за очакванията на клиент да го направи? Когато изискванията са заявени ясно предварително, майсторът може да прецени дали може да се справи с тях и дали ситуацията го позволява. Аз когато съм наясно и когато нещо не ми харесва, предупреждавам какво да очакват когато приключа. За да минимизирам въпросите "Ама това защо така".
Това, че всеки трябва да поправя грешките си, е ясно. Мисля, че няма две мнения по този въпрос.
Всеки трябва да се стреми към съвършенство, но има ситуации, в които няма как да бъде постигнато. А има клиенти, които го очакват. Бояджията не може да изправи крив зид, но какво да се каже за очакванията на клиент да го направи? Когато изискванията са заявени ясно предварително, майсторът може да прецени дали може да се справи с тях и дали ситуацията го позволява. Аз когато съм наясно и когато нещо не ми харесва, предупреждавам какво да очакват когато приключа. За да минимизирам въпросите "Ама това защо така".
Това, че всеки трябва да поправя грешките си, е ясно. Мисля, че няма две мнения по този въпрос.