• 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
Почерпете информация и ценни съвети от темите за хидроизолация или разгледайте майстори и фирми за хидроизолация.
nikolovvd - майстор
В крайна сметка нарезите ще са в асфалта.
Едносантиметрови улей ще са достатъчни за полагане на изолация под нагревателя и него самия. Отгоре може да се замажи с лепила за теракот с фибри. Дори си мисля, че двете секции може да се свържат последователно с цел да работят на по-ниска температура, защото на снега и леда им трябват 10-15 градуса, за да се втечнят дори при -30 градуса, а при по-високо температура дори може и да изсъхва.
Така бих го направил аз, но какво ще реши "Етажната собственост" е друга работа. Може би дори бих положил на двете ивици от покритието, което се ползва във всеки подземен паркинг на мол.
bingobongo - напреднал
Ако махнем асвалта по протежение на пътеките и изрежем само 1 см. в бетона и положим кабела който е 0,8 см. и покрием цялата пътека до изравняване с асвалта с подходяща замазка,но не знам с каква за да издържа на автомобилите.Каво е покритието което е по моловете? Кабела е 30 вата на метър,общо двете пътеки са 200 м.х 30 в.=6 кв.и с датчиците за температура и влага,се настройва на какви градуси и колко влажност да сработват. Предполагам че може да се настрои да изкл. преди да изсуши напълно рампата.
VLADO66 - майстор
По нагоре ти дадох този линк http://www.isomax.bg/product.php?id=11 Не ти трябва шлайфан бетон като по моловете защото не се поставя на открито-зимата ще слизаш на четири крака по рампата :wink:
kozl - майстор
bingobongo написа:
Здравейте.На рампа за гаржи искаме да поставим нагревателни кабели.Идеята ни е да нарежем на двете пътеки на гумите по 6 каналчета с фугорез дълбоки около 4-5 см.и в тях да положим кабелите.Основата на рампата е бетонна плоча и под нея има сервизно помещение.Не искаме да изрязваме цяла ивица за монтаж на нагревателна рогозка,за да не отслабим,или напукаме плочата.Въпросът ми е с какво да запълним каналите след полагане на кабела?Благодаря.
Премести си темата в друг раздел за нагреватели и рампи. Асфалт 1 см, шахти в сградата, течове през стените - това са факти за приложени мизерии и икономии в строителството. Защо 30 вата на кв.метър? От моите наблюдения - най-доброто решение е поликарбонатен покрив. В подобна рампа сме залагали към 60 киловата нагреватели. В друга 18 киловата само по коловозите. Има един голям "ЕС" проблем, който пречи на експлоатацията на такива рампи. Нито една от нагреваемите рампи не съм видял как работи, защото няма кой да плаща тока.
bingobongo - напреднал
Чети внимателно,/кабел 30 вата на метър/Кабела се мери в линейни а не в квадратни метри.Ако нямаш с какво да помогнеш,не пълни темата със спам.Що се отнася до преместването на въпроса ми,то той е зададен към ИЗОМАКС а не към ТЕБ и касае заливка върху кабела.PS.Допълвам си мнението заради теб.При тези 60 киловата заложени в рампата то тя трябва да се намира в аец Козлодуй.И кой нормален би си сложил такива мощности като знае че след това и ток ще трябва да се плаща.И малко сметки щом ти не можеш да смяташ.20 дни в месеца ако вали сняг по 10 часа = 200 часа на месец х 4 месеца зима,декември,януари,февруари и март = 800 часа х 6 кв. = 4800 кв.х 0,2лв = 960 лв.за сезона или по 240 лв на месец разделено на броя на гаражите = ??лв.И това са валежи които трудно се постигат,поне за София.С датчик за влага и такъв за температура,системата ще работи само когато е под -5 и само ако на рампата има сняг или лед.Поликарбонатен покрив,материали и труд излиза по скъпо от нагревателите.Освен това в ляво от рампата има апартаменти и този навес ще закрие изцяло прозорците им.
sian - специалист
Ако може ISOMAX да помогне за решение на следния проблем.
3 етажна къща комините майстора ги е направил на времето скрити- стената с комините няма засек (стената не е издадена там където са комините) Стените са от перфорирани единични тухли. Поставих котел на твърдо гориво (въглища). Два от комините съединих в един, от розетката до първата плоча. Тягата е добра и всичко работи. Обаче се появи миризма в стаите, стената мирише там дето са комините. Бях принуден да поставя външен комин. Възможно ли е мазилката на миришещите стени да се премахне до тухла. Да се обработи с изомакс да се измаже и да се залепят плочки за финиш. Дали някой от вашите продукти ще е подходящ. Благодаря.
kr1100 - майстор
Здравейте! за да не отварям нова тема ще пиша тази.

Положението : Имам1 бетонов резервоар правен към 1980-83г. Награждани са стените в последствие с около 20-25 см. Около 2000г обработих снадката и доста надолу /около 50 см под нея с препарат "Моволит" и нямаше таене на вода. Около 2007/8г баща ми /лека му пръст/ го беше забравил с вода , а хвана рязко студ и малко лед. На следващата година от снадката започна да таи вода. Обработих го с останалия препарат и спря таененето. Но миналото лято пак се появи . Винаги е държан пълен с вода само зимния период се изпразва.
Въпроса ми е с какъв сегашен препарат да обработя стените?
Бетона по снадките е чист, няма пукнатини,шупли.
Предварително благодаря.
Гледам в брошурата на "Баумакс" - "Хидрозол" - битумен грунд- дали е подходящ?
След всичкото четене не можах да разбера -Задължително ли е полагането на изомраз цветен, върху изомраз сив,ако той(сивият) е последното покритие и върху него ще се върви немного?И ако е задължително, може ли, да се положи по-късно?
kopaiko - специалист
Здравейте. Имате ли във района на Варна специалисти които да полагат вашите хидроизолации.Става въпрос за бетонен резервоар за вода на който е правена изолация на циментова основа но губи вода.
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27

Тема "Вие питате-ИЗОМАКС отговаря! Всичко за хидроизолациите!" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: