• 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 27
Почерпете информация и ценни съвети от темите за хидроизолация или разгледайте майстори и фирми за хидроизолация.
VLADO66 - майстор
Предполагам че след като има помещение отдолу върху плочата има нанесена циментова хидроизолация.Ако я прорежете ще я нарушите и след това трябва да правите цялата рампа наново.Прорезите трябва да са колкото да влезе кабела/ако е по надълбоко може да прережете арматура/, а отгоре се сещам за това http://www.isomax.bg/product.php?id=11
ribnikolaevi - майстор
И без да пререже арматурата, срезовете ще са в натисковата зона - но няма да има кой да бъде натиснат. Сътветно ще се чуе няколко пъти пук. И някрая едно тряс.
VLADO66 - майстор
Плочата би трябвало да е минимум 15 см. дебела.1см. не е кой знае колко/в рамките на грешката при наливането/.
ribnikolaevi - майстор
Имам предвид при 5 см. Един не че е добре, ама ...
bingobongo - напреднал
Прикачен файл:
1 (4).JPG
Здравейте.Това е въпросната рампа.Върху бетона има "асвалт"символично около 1 см.който вече се рони.В ляво имаше теч между стената и плочата и след като го залях с това зеленото,не помня как се казваше почти спря.Моя грешка беше че го нанесох върху мазилката и асвалта без да изчистя ъгъла до бетон и на места водата просмуква под асвалта и пак протича.Този път ако правим нагряването на рампата ще изчистя ъгъла и след това ще намажа с нещо подходящо.В откритата част на рампата не е проблем да изрежем само асвалта и да положим кабелите след което да асвалтираме наново,но от фирмата казаха че така ще компрометираме кабела и може да дефектира.Друг вариант е да махнем асвалта до плочата да положим кабелите и да залеем с бетон.Не знам колко ще е здраво ако го направим само на пътеките на гумите.Цялостно заливане ще е най добро,но пусти пари много трудно се събират от съседите.Всички искат с малко пари да постигнем нещо хубаво,но не става.Цените само на кабелите,блока за управление и датчиците за влага и температура варират около 2000-3000 лв.и нагоре.На мястото от което е правена снимката е най ниската част за влизане в гаража и по тази причина се насочихме към вкопаване на кабела с минимално заливане за да не повдигаме нивото на рампата в тази точка.Тази ламарина покрива шахта в която има дупка дълбока 90 м.и помпа за вода.В блока има общо 4 такива.Идеята на строителя е била блока да се утоплява и охлажда с термо помпи,като се ползва водата от тези шахти.
P.S. Да, на места където се е оронил асвалта се вижда някаква арматура,но не знам дали е основната или е слагана допълнителна в повърхностния слой на плочата.Силно се надявам да не е основната.
nikolovvd - майстор
В крайна сметка нарезите ще са в асфалта.
Едносантиметрови улей ще са достатъчни за полагане на изолация под нагревателя и него самия. Отгоре може да се замажи с лепила за теракот с фибри. Дори си мисля, че двете секции може да се свържат последователно с цел да работят на по-ниска температура, защото на снега и леда им трябват 10-15 градуса, за да се втечнят дори при -30 градуса, а при по-високо температура дори може и да изсъхва.
Така бих го направил аз, но какво ще реши "Етажната собственост" е друга работа. Може би дори бих положил на двете ивици от покритието, което се ползва във всеки подземен паркинг на мол.
bingobongo - напреднал
Ако махнем асвалта по протежение на пътеките и изрежем само 1 см. в бетона и положим кабела който е 0,8 см. и покрием цялата пътека до изравняване с асвалта с подходяща замазка,но не знам с каква за да издържа на автомобилите.Каво е покритието което е по моловете? Кабела е 30 вата на метър,общо двете пътеки са 200 м.х 30 в.=6 кв.и с датчиците за температура и влага,се настройва на какви градуси и колко влажност да сработват. Предполагам че може да се настрои да изкл. преди да изсуши напълно рампата.
VLADO66 - майстор
По нагоре ти дадох този линк http://www.isomax.bg/product.php?id=11 Не ти трябва шлайфан бетон като по моловете защото не се поставя на открито-зимата ще слизаш на четири крака по рампата :wink:
kozl - майстор
bingobongo написа:
Здравейте.На рампа за гаржи искаме да поставим нагревателни кабели.Идеята ни е да нарежем на двете пътеки на гумите по 6 каналчета с фугорез дълбоки около 4-5 см.и в тях да положим кабелите.Основата на рампата е бетонна плоча и под нея има сервизно помещение.Не искаме да изрязваме цяла ивица за монтаж на нагревателна рогозка,за да не отслабим,или напукаме плочата.Въпросът ми е с какво да запълним каналите след полагане на кабела?Благодаря.
Премести си темата в друг раздел за нагреватели и рампи. Асфалт 1 см, шахти в сградата, течове през стените - това са факти за приложени мизерии и икономии в строителството. Защо 30 вата на кв.метър? От моите наблюдения - най-доброто решение е поликарбонатен покрив. В подобна рампа сме залагали към 60 киловата нагреватели. В друга 18 киловата само по коловозите. Има един голям "ЕС" проблем, който пречи на експлоатацията на такива рампи. Нито една от нагреваемите рампи не съм видял как работи, защото няма кой да плаща тока.
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 27

Тема "Вие питате-ИЗОМАКС отговаря! Всичко за хидроизолациите!" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: