С такава добавка не съм работил. Имам доста излят бетон на открити площи но имам и още, та не би било лошо да покажеш да прочета нещо. Въпреки че след като го правим водоплътен и го импрегнираме да не се напоява с вода малко ми се струват двете неща противоположни. Но то човек се учи докато е жив.
А за клипчетата каквото първо намерих е нета. Всеки си има глава на раменете как да си я варди. Моето го правих от една помпа от струг. Тежестта някакво желязо със същия диаметър на отвора като оста. Малко го резнах за по голям дисбаланс с флекса. Даже не съм се занимавал много. Резнах и оста с флекса че е много дълга набих я и я капнах с електрожена да не превърта и бяга. За капак от някакъв подобен двигател и хванат с рапидки. В буквалния смисъл на думата каквото намерих в едни вторични суровини на бързо. Тъкмо предния ден бях гледал клипа за пътеките които споменах по горе и като видях двигателчето се сетих че е идеално за тази цел и почнах да ровя за останалите части. Сега ако някой почне да ми мрънка че после нямало как да му сменя лагера да извинява ама части за 10 кинта и колкото изкара. Па ако се наложи има и флекс да зачистя капката и да го разглобя. Ако се сетя ще го снимам.
П.П. Щях да забравя най важното закрепването към мастара. 4 рапидки и технически канап и здраво осукване с клещите. За аджамиите техническия канап е най обикновенна тел. А мастара е първата права кофражна дъска на подходящата дължина.
А за клипчетата каквото първо намерих е нета. Всеки си има глава на раменете как да си я варди. Моето го правих от една помпа от струг. Тежестта някакво желязо със същия диаметър на отвора като оста. Малко го резнах за по голям дисбаланс с флекса. Даже не съм се занимавал много. Резнах и оста с флекса че е много дълга набих я и я капнах с електрожена да не превърта и бяга. За капак от някакъв подобен двигател и хванат с рапидки. В буквалния смисъл на думата каквото намерих в едни вторични суровини на бързо. Тъкмо предния ден бях гледал клипа за пътеките които споменах по горе и като видях двигателчето се сетих че е идеално за тази цел и почнах да ровя за останалите части. Сега ако някой почне да ми мрънка че после нямало как да му сменя лагера да извинява ама части за 10 кинта и колкото изкара. Па ако се наложи има и флекс да зачистя капката и да го разглобя. Ако се сетя ще го снимам.
П.П. Щях да забравя най важното закрепването към мастара. 4 рапидки и технически канап и здраво осукване с клещите. За аджамиите техническия канап е най обикновенна тел. А мастара е първата права кофражна дъска на подходящата дължина.