Този закон се казва "Закон за защита на потребителите". Закона е добър и на няколко пъти ме е спасявал. Просто ние нямаме култура на потребители. Например, като се повреди гаранционна техника, тичаме директно в сервиза. В закона пише, че трябва да се обърнем към търговеца и той в едномесечен срок трябва или да отремонтира, замени или върне парите. След изтичане на едномесечния срок, е длъжен да върне парите. За това при търговеца има дневник за регистриране на рекламациите.
По отношение на подвеждането, ако се чуствате прецакан, правите рекламация и отивате в защита на потребителите. Те идват при нас и ни разкатават фамилията.
По отношение на подвеждането, ако се чуствате прецакан, правите рекламация и отивате в защита на потребителите. Те идват при нас и ни разкатават фамилията.