ср яну 18, 2023 8:25 pmB0bi написа: Да попитам: веднъж тръгнала, при следващи пускове (в същия ден) тръгва ли си нормално? Познат ми е проблема, но не знам защо се получава. Мисля си за затлачване с кал. При мен помпата е по-ниско (в мазе) от барата. По-точно отклонявам по вада до импровизиран бент, заустяване ... и от там се спуска в помпата по тръба (фи 50).Ти май не си за тази тема. Помпата ти е ,май друг тип .
Ще следя темата с интерес.
Ако е Вида със набивка да ще тръгне. И така докато спре да качва впда. Набивката се износва и вдата сълзи през салника и се получва въздушна възглавница и спира. Колко бързо и кога ще спре - божа работа - зависи колко е износен вала, набивката, може ли да се притегне с втулката и 2 те гайки. е
П.П. Кат сменям набивка през 3-4 г мажа обилно с молибденова грес, а и съм с CrNi втулка набита на остта.
Вадя лесно помпата навън, рзвивам 2 те гайки и притискащата втулка назад. Имам 1 парче набивка отрязано на размер - оттам 3 бр, мазане, натъпкване , приъискаща втулка и натягам гайките леко. Малко развъртане на ел. двигателя и пак леко притягане. Монтиране на помпата / 1 холендър и 4 щпилки , обезвъздушаване и пускане.Капе - леко притягам докато спре да капе. Ако е мразовита зима и няма да използвам леко разхлабвам 2 те гайки.