Не си уцелил пластелина Трифуне. И този съм пробвал, но е бледа имитация на оригинала. Пробвай Sun-Fix и тогава ще говорим пак. Ползвам го от над 15 години и съм изразходил сигурно 50 опаковки. Картера ми е залепен с такова и в момента. Лепил съм бойлер от който бликаше вряла вода. Спря теча и изсъхна за по-малко от минута. Собствениците го ползваха още няколко месеца така и докато не ги заплаших, че ще ги съдя за щетите ако пак ме наводнят (бяха ми съседи отгоре), не го смениха. На един приятел лепих панелен радиатор. Също беше порядъчно изгнил. Дори го разделихме на две половинки. Едната беше съвсем неспасяема. Фитингите ги заварихме с електрожена, но ламарината много тънка и не стана за заваряване (турски на 3-4 години). Това се случва на Коледа. Идваха си за малко от Испания и завариха някакъв кошмар. Всички радиатори пробити. В къщата -20. Къде да търсят да купуват радиатори? Закърпихме системата и я ползваха 5-6 дни докато си бяха в България. Не знам после какво стана защото сина му се ожени и се нанесоха да живеят там.
А колко принтери и копирни машини е спасило това лепило не ми се смята. В офис техниката е пълно със пластмасови зъбни колелета които са и олекотени на всичкото отгоре. Направили са ги кухи и само с ребра като спици. Като остарее пластмасата е се цепи. Или вътре покрай оста или падат част от зъбите. Като се цепне вътре и набитата ос започва да боксува. Сваля се, поизрязват се част от спиците и се стяга спуканата тръбичка със свинска опашка. После цялото колело го запълвам с пластелин и става вечно. Когато се оронят зъби, изрязвам увредения сектор и запълвам всичко с пластелина. После в него нарязвам зъби и ги оформям с пилата. Много машини си заминаха с уж "временно възстановени колела" докато поръчаме оригинални. Изкараха по 5-10 години след ремонтите.
А колко принтери и копирни машини е спасило това лепило не ми се смята. В офис техниката е пълно със пластмасови зъбни колелета които са и олекотени на всичкото отгоре. Направили са ги кухи и само с ребра като спици. Като остарее пластмасата е се цепи. Или вътре покрай оста или падат част от зъбите. Като се цепне вътре и набитата ос започва да боксува. Сваля се, поизрязват се част от спиците и се стяга спуканата тръбичка със свинска опашка. После цялото колело го запълвам с пластелин и става вечно. Когато се оронят зъби, изрязвам увредения сектор и запълвам всичко с пластелина. После в него нарязвам зъби и ги оформям с пилата. Много машини си заминаха с уж "временно възстановени колела" докато поръчаме оригинални. Изкараха по 5-10 години след ремонтите.