cvettomirr написа:един авто радиатор да има по голям дебит от радиатор на климатик не съм много сигурен. Ще взимам външно тяло, та охлажда малко че е някъв ужас в тия жеги, като го направя ще постна и снимки.Ако ме послушаш ще си сигурен без да правиш проби тип опит-грешка.
При едно и също дета Т нялагане вход-изход климатичният радиатор ще има в десетки пъти по-малък дебит.
Един обикновен авто радиатор от охладителна система на масов среден клас автомобил може да отдели като топлина 40-50 киловата ( около 75-80% от КПД то на едно ДВГ са загуби от топлина на изгаряне + триене, които безвъзвратно се губят чрез охладителната система).
Климатичен радиатор от чилър с горецитираната мощност 40-50 киловата ще струва 4-5 цифрена сума-срещу 20-30 лв втора употреба авто радиатор до 60-80 лв чисто нов.
И последно: едно е да въртим фреон в системата с компресор с налягане 15-20 бара и съвсем друго вода с циркулационна помпа с налягане 0.4 бар.
Дано съм бил достатъчно описателен и правилно разбран.