Всичко свързано с въздушния поток, който дишаме.
king82 - специалист
При мен системата е с обем около 60-70 литра. Бойлера,косвено не се ли явява малко като буфер?
Както бях казал по-рано искаха да ми сменят помпата с по мощна заради датчик потока. Та смениха я с WILO 25-60. Датчика продължи да си работи не съвсем коректно и някак се усеща шум в тръбите. На есен, когато ще започне отоплението, ще споделя повече данни и впечатления.
a_stoev - майстор
Със 60-67 литра стига за 6-7 kW агрегат. Ако е инвертор, гледай минималната мощност. бойлера зависи как е вързан, също "успокоява" системата. Целия зор е да не дрънка компресора дръгни-спри
kuuuuuul - майстор
Отношението работа престой зависи от загубите,които пък зависят от външната тем. и изолацията,а не толкова от машината.При малък обем на с-мата и ниска инертност дефроста се усеща осезателно.
king82 - специалист
Здравейте отново и за много години. Малко да съживя темата. Лятото смених радиаторите с конвектори и от дума на дума зимата дойде.При външни температури до 0 градуса бяхме доволни. Но, от началото на декември външното тяло почна да замръзва и в продължение на 4-5 часа не се размразява. Дойдоха "майсторите" и установиха, че датчика който следи водата не е такъв какъвто трябвало да бъде. До сега беше 20 КОма и го смениха с 10 КОма. Но, проблема със замръзването си остава.
Втори проблем е, че не може да загрее водата повече от 35 - 37 градуса. Външното тяло не изключва по температура на водата, а по температура на фреона 60 градуса. Казаха сменяй помпата с по-голяма. Сменям помпата от 25-4 на 25-7 и никакъв резултат. Външното тяло продължава да замръзва и никакъв шанс да поддържа температура на водата по-голяма от 35 - 37 градуса. Ще съм благодарен на всеки даден акъл.
kuuuuuul - майстор
За много години и на тебе :partyman: Тези проблеми по време на мъглата ли се появиха?
king82 - специалист
Не мога да кажа, но реално от като стана студено(началото на декември) се установи, че не може да вдигне градуси. От фирмата са категорични че проблема е в циркулацията. Тяхното предложение(преди малко се чухме) е да се монтира хидравличен изравнител. Така едната помпа ще си върти само през топлообменника, а другата към конвекторите. Ще кажа малко данни когато гасне по температура на фреона:
Вход фреон 60 градуса
Изход фреон 45 градуса
Вход вода 28 градуса
Изход вода 35-36 градуса.
Ако това е решението ме притеснява, че трябва да стане за 1 ден.
dandan74 - специалист
я вземи премести датчика от топлия фреон тръбата/тръбния/,и го залепи с алуминиево тикса отстрани на ТО до вход фреон да видиш дали няма да почне да се пържи.при мен по същият начин като го сложа на тръбата подпира машината,а така на ТО стига и до 80 градуса топъл фреон !
king82 - специалист
Това ще го пробвам още утре сутринта. От тук произлиза и нов въпрос. За да поддържа 42-43 градуса да речем, колко би трябвало да е вход-изход фреон?
king82 - специалист
Днес преместих датчика на топлия фреон на топлообменника. Сега не изключва на 60 градуса, но и не надвишава 63-64. И след около час се установи на следните температури:
Вход/изход фреон 58/50 градуса
Вход/изход вода 33/36 градуса
Моментна консумация на електроенергия 1,1kw
И пак въпроса ми е: при нормална циркулация и топлообмен, за да поддържа 42-43 градуса, колко трябва да е вход/изход фреон?
lubomirlz - специалист
За мен системата ти е объркана, вход фреон трябва да е от горната страна на топлообменика а вход вода от долу. При правилно изградена система и добре подбран топлообменник при температура на кондензация от 53-54 градуса колкото е в момента, спокойно ще поддържаш вода с температури 46-48 градуса.

Тема "Термопомпа LG UU24W+AHU KIT - въпроси" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: