Всичко свързано с въздушния поток, който дишаме.
filmatoplo - майстор
:prayer: Благодаря почти я разгадахме машината ,остава някой да я измайстори скъпи си са компонентите .
a_stoev - майстор
То почти няма какво да се майстори. Тавата е проблема. За да стават ролцата трябва да е равна. Серпентината трябва да е запоена за добър топлообмен. Затова се притеснявам че при запояването на серпентината към тавата ще се изметне.
Агрегата идва готов сглобен, смяташ му капилярката със някоя от много програми.
Гост - специалист
Аз пък мисля, че няма нужда да се запоява към тавата. Единствено да се помисли за по- ефективно притискане на серпентината към тавата. Като е изолирано под серпентината- студа накъде ще ходи ? А и като е толкова гъсто навита как си го представяте това запояване?
Много вероятно е серпентината да се лепи към тавата с подходящо лепило- с добра топлопроводимост. ( въпреки, че ни е необходима "студопроводимост " ;-)

Прикачен файл

double-pans-soft-ice-roll-fry-ice.jpg
double-pans-soft-ice-roll-fry-ice.jpg (82.4 KиБ) Видяна 1682 пъти
Гост - специалист
Преди да бъда опроверган- може и да се запои. Това е вариант, когато серпентината не е много гъсто навита и има достатъчно място за припой.

Прикачен файл

serpentina.png
fox_vt - майстор
Едно много добро решение е след като се навие серпентината да се валцова леко до добиване не леко сплескана форма, за по добър контакт както на последната снимка.
filmatoplo - майстор
Къде трябва да е входа на фреона - по средата или в края на серпентината.
Гост - специалист
Мисля, че няма значение.
В продавалника има агрегат за без пари, който мисля, че ще свърши работа. 1,1 кW
валкиса - специалист
Само че този агрегат не става.
Andri01 - майстор
Фреона R12 е забранен отдавна и не знам дали се намира свободно. А серпентината трябва да е навит двойно. Т.е. две тръбички да вървят успоредно,за да може охлаждането да бъде равномерно. В противен случай където е входа/ дросела/ ще имаш най-ниска температура ,а в другия край-най висока. Разлика поне 1-2гр, която може би ще се компенсира донякъде след охлаждането на плочата. Фреона - от вън към средата/ там е по-малката площ на тавата/.
Гост - специалист
R12 се заменя с R134, като се сменя и маслото в компресора. Един колега имаше стара Toyota, на която климатика беше със "забранения" фреон. Мисля, че все пак намери къде да му го допълнят ;-)

Тема "ICE CREM ROLLS" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: