• 1
  • 2
Всичко свързано с въздушния поток, който дишаме.
Това ще правя вакумиране и пълно зареждане
lov - майстор
Щом не е изпуснал на пълно няма смисъл да се занимаваш с вакумиране. Най главното е да разбереш от къде е изпуснал и да отстраниш проблема. Това е напълно херметичен тип система и загуби на фреон не са допустими по никакъв начин. Огледай внимателно всички спойки и питите за омасляване.И чак тогава мисли за ново пълнене.
fox_vt - майстор
С каква температура е входящия въздух, от него зависи колко ще е студен изходящия. 20 градуса хич не е кой знае колко много ако входящия е 35+ градуса. И защо реши да допълваш фреон без даже да измериш налягането и да провериш за пробиви?
Входящата температура е 30 градуса,иначе да ще премеря налягането ,по питите няма омасляване.
fox_vt - майстор
Климатика конвенционален или инвертор е. Прегледай и температурните датчици.
lov - майстор
Тогава вече наистина се нуждаеш от човек който разбира а не от пекилери дето само допълват и вакумират, :lol:
Причината за да няма охлаждане може да е съвсем друга. Фокси ти е казал вече на къде трябва да се насочиш ако имаш позания в тази област. Температурни датчици и режим на работа на компресора. Това с фреоните е най, най на последно място.
  • 1
  • 2

Тема "Мобилен климатик" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: