Всичко свързано с въздушния поток, който дишаме.
a_stoev - майстор
Ако се притесняваш от рязането на тръбите, трябва да е с тръборез, после зачистваш с шабър и навеждаш на долу за да пада навън.
1115 - специалист
Не, проблема е при рязане на металните корпуси за маслоотделителите. Много стружки от ъглошлайфа + заваряване. И да го промия няма как да съм 100% сигурен, че ще е ок всичко.
шоп - майстор
чет фев 28, 2019 7:00 pm1115 написа:
Не, проблема е при рязане на металните корпуси за маслоотделителите. Много стружки от ъглошлайфа + заваряване. И да го промия няма как да съм 100% сигурен, че ще е ок всичко.
Аз лично не разбрах защо ще режеш и как ще преправяш маслоотделителите.

В темата ТП вода вода всеки може да си направи сам, Боян бе споделил как се дупчи компресор, когато му се монтира маслено око.

Може да ползваш този начин, като подаваш сгъстен въздух докато дупчиш и стружките да се издухат навън.

Промиването е задължително, макар, че не знам с какво... но най сигурното е да си сложиш един преоразмерен по обем филтър дехидрататор. След пуска филтъра ще обере влагата и мех. примеси и ще го смениш с нов.
1115 - специалист
Ами маслоотделителите ги правя от стари автомобилни дехидратори. Това налага рязане и заваряване.
Там се вижда сред първите снимки.
валкиса - специалист
Защо не ползваш от компресори за климатици,много по лесно е .
1115 - специалист
съб мар 02, 2019 8:34 amвалкиса написа:
Защо не ползваш от компресори за климатици,много по лесно е .
Ами нямам.
Те не се ли режат?
валкиса - специалист
Потърси си те с медни тръби така че можеш да ги режеш и с клещи.

Тема "Станция за изтегляне на фреон" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: