Всичко свързано с въздушния поток, който дишаме.
валкиса - специалист
На компресора му няма нищо ще кара колкото изкара,сложи сменяем филтър на входа. Обикновено след доста работа компресора се пълни с масло което се източва профилактично,затова станциите които раздаваха в Института бяха с око на компресора.Затова колегата ти е писал да сложиш маслоотделител и на смукателя.
a_stoev - специалист
вт фев 19, 2019 3:38 pmfox_vt написа:
Компресорите издържат година две и се скапват. Основно се ползва за надувачка.
Т.е. тъпчете атмосферна влага по разни агрегати? После що се чупели компресорите.
fox_vt - майстор
След като се надуе и открие пробива заварка,вакумиране и пълнене с фреон. Тия митове с атмосферната влага ги заеби. Ей ся в гърба ми духа яко жега едно хитачи НЕ вакумирано само продухано с фреона и толкова ама явно технологията тогава била такава. Та много заблуди има в климатичната техника които не може да.се докажат. Трите метра също .....
Пп хитачито на десет години. Компресора като го гледам не мисли да се пенсионира. Единствено единия кран не държи и при местенето преди две години пак не е вакумиран и фреона е пуснат във въздуха който е във тръбите и вътрешното тяло.... а сега де. :lol:
LazarGanev - "Велик майстор"
ср фев 20, 2019 12:16 amfox_vt написа:
едно хитачи НЕ вакумирано само продухано с фреона и толкова ама явно технологията тогава била такава.
А, не, не съм съгласен, че технологиите са се променили, откакто е монтирано Хитачито, нито пък хората. Ако ми покажеш къде в ръководството му е описана технологията на продухване с фреон, имаш каса бира :) . За технологията за надуване с компресор - също. След като надувате компресор, значи и заварката не е в защитна среда, ама за това няма да отваряме лаф, но да се върнем на технологиите и хората - сигурен съм, че тези, които преди 20 години са продухвали с фреон, продължават по тая технология и сега :wink:. И се бият в гордите за по 5-6 монтажа на ден. :)
fox_vt - майстор
Това с технологията беше иронично ,тогава хал хабер си нямах от тая технология само ги гледах как монтират. Даже си мъкнеха оксижена и директно елиминираха гайките на вътрешното тяло с думите че ще има по малко проблеми. Има доста неща които се правят само заради клиента като например заварка на спукан компресор. В бялата държава ще сменят с нов компресора или цялата машина. А това го написах с цел да покажа че има неща които не водят със сигурност до повреда,защото битува разбирането че ако еди какво си не се направи така ще доведе неминуемо до повреда. Също като лед лампите,никой не е тествал 10 години за да твърдят че ще издържат толкова. Но отклонихме се от темата :)
1115 - специалист
Бутнете едно рамо със заварките - нямам време да заредя кислород, студено е и май са се одървили маркучите на оксиженчето и са за смяна, единият кран на пропана изпуска....абе родна картинка. Та някой ако може срещу кинти да помогне със заварките за София?
И от къде да си купя качествени маркучи за пропан и кислород?
шоп - майстор
Звънни ми, ще ти дам една 7 кг пълна бутилка с кислород да си свършиш работа

И маркучи имам
1115 - специалист
Нова придобивка.

Прикачен файл

P1080961.jpg
1115 - специалист
Изоставихте ме в беда. Проекта забуксува.
Каже наистина как да не вкарам с маслото и стружки в компресора?
шоп - майстор
Какво те притеснява?
Как така ще вкараш стружки?
Ще го дупчиш ли?

Тема "Станция за изтегляне на фреон" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: