вт ное 19, 2019 6:54 pmkaptagona написа: Лошото при мен е че си играха с пълнене на фреон после били запушени тръбите сега извади бушона и го рестартирал и тръгна.но нищо не са писали в гар. Карта. И ако не ми върнат парите тая седмица или нов климатик ги подавам. Да видим какво ще стане.Прилича на проблемно електронно ТРВ. Симптомите са същите като при запушена тръба. Ту е наред, ту не....
Единствената институция, която си върши безупречно работата е Пожарната!
КЗП може да си върши работата, но когато става дума за климатик може и да не я свърши както му се иска на потребителят!
Продавача е длъжен да подсигури гаранция на уреда и ако продавача е "сверен" търговец и се запъне на КЗП клиента може да откара зимата без климатик!
Процедурата при рекламации на техника е много тегава, от КЗП не са вещи лица да се произнасят, има помирителни комисии и ако и там не се случат нещата КЗП отпада и се минава на вариант водене на дело в съда! В съда е каквото каже кадията и варианта е я камилата, я камиларя!
За това не се бърза да се тръгва с рогата напред и се търси диалог продавач/купувач!