• 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
Всичко свързано с въздушния поток, който дишаме.
a_stoev - специалист
вт ное 19, 2019 6:54 pmkaptagona написа:
Лошото при мен е че си играха с пълнене на фреон после били запушени тръбите сега извади бушона и го рестартирал и тръгна.но нищо не са писали в гар. Карта. И ако не ми върнат парите тая седмица или нов климатик ги подавам. Да видим какво ще стане.
Прилича на проблемно електронно ТРВ. Симптомите са същите като при запушена тръба. Ту е наред, ту не....
plamen6703 - майстор
Единствената институция, която си върши безупречно работата е Пожарната!
КЗП може да си върши работата, но когато става дума за климатик може и да не я свърши както му се иска на потребителят!
Продавача е длъжен да подсигури гаранция на уреда и ако продавача е "сверен" търговец и се запъне на КЗП клиента може да откара зимата без климатик!
Процедурата при рекламации на техника е много тегава, от КЗП не са вещи лица да се произнасят, има помирителни комисии и ако и там не се случат нещата КЗП отпада и се минава на вариант водене на дело в съда! В съда е каквото каже кадията и варианта е я камилата, я камиларя!
За това не се бърза да се тръгва с рогата напред и се търси диалог продавач/купувач! :partyman:
kaptagona - специалист
вт ное 19, 2019 8:21 pma_stoev написа:
вт ное 19, 2019 6:54 pmkaptagona написа:
Лошото при мен е че си играха с пълнене на фреон после били запушени тръбите сега извади бушона и го рестартирал и тръгна.но нищо не са писали в гар. Карта. И ако не ми върнат парите тая седмица или нов климатик ги подавам. Да видим какво ще стане.
Прилича на проблемно електронно ТРВ. Симптомите са същите като при запушена тръба. Ту е наред, ту не....
Ще си искам парите или нов. Иначе К.З.П
Chefo77 - майстор
вт ное 19, 2019 8:23 pmplamen6703 написа:
Единствената институция, която си върши безупречно работата е Пожарната!
КЗП може да си върши работата, но когато става дума за климатик може и да не я свърши както му се иска на потребителят!
Продавача е длъжен да подсигури гаранция на уреда и ако продавача е "сверен" търговец и се запъне на КЗП клиента може да откара зимата без климатик!
Процедурата при рекламации на техника е много тегава, от КЗП не са вещи лица да се произнасят, има помирителни комисии и ако и там не се случат нещата КЗП отпада и се минава на вариант водене на дело в съда! В съда е каквото каже кадията и варианта е я камилата, я камиларя!
За това не се бърза да се тръгва с рогата напред и се търси диалог продавач/купувач! :partyman:
КЗП не са вещи лица, но организират среща на експерти и използват тяхното мнение, за да вземат решение.
plamen6703 - майстор
Търговеца не е длъжен да се яви на помирителна комисия и тогава КЗП приключва с действията и случаят се отнася от недоволната страна за решаване в съда!
Понеже съм и гаранционен сервиз понякога като попадна на клиенти рогачи предпочитам да стигнем до варианта явяване пред съда и каквото отсъди съдията! :partyman:
kaptagona - специалист
Абе аз изгорях с един телевизор самсунг и затова не ми се разправя с тия. Но в краен случаи.
Chefo77 - майстор
вт ное 19, 2019 8:46 pmplamen6703 написа:
Търговеца не е длъжен да се яви на помирителна комисия и тогава КЗП приключва с действията и случаят се отнася от недоволната страна за решаване в съда!
Понеже съм и гаранционен сервиз понякога като попадна на клиенти рогачи предпочитам да стигнем до варианта явяване пред съда и каквото отсъди съдията! :partyman:
Аз не говоря за помирителна комисия. Говоря за експертен съвет. Но най-вероятно се прилага само за услуги, не се сетих за това.
naB4o - специалист
Аз съм имал взимане-даване много пъти с КЗП, и като клиент и като представител на оптиката, където работя. Когато ги видя се изприщвам, понеже почват да се изявяват на ревизори и т.н. и да ровят всичко, за което могат да се хванат. Въпреки че всичко това не е част от сигнала, по който идват. Масово сигналите са недопустими и неоснователни, НО те са длъжни да отреагират и да направят проверка (особено ако жалбата е в писмен вид, а не подхвърлена анонимно по телефона да кажем). При мен идват заради хора, на които преди 2 години са си правили очила, и им се е изменил диоптъра, и искат да направим нови очила/стъкла безплатно, понеже вече не им вършели работа.
В случая, дано за идванията на техниците да имаш някакви свидетели, понеже не можеш да докажеш иначе, че три пъти е сервизиран въпросният уред. Те нарочно не отбелязват тези неща, за да избегнат евентуалните последствия. Според мен тези проблеми са основателни, а не основателни биха били нещо от сорта на: не ми работи климатика, ИДВА сервиз и го включи в контакта и тръгна.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Тема "Климатик LG" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: