• 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
Всичко свързано с въздушния поток, който дишаме.
kaptagona - специалист
ср ное 06, 2019 8:09 pmplamen6703 написа:
ср ное 06, 2019 8:04 pmkaptagona написа:
Аз само питам възможно ли е да не работи при положение че въздуха си излиза и не са запушени тръбите.
Всички въпроси относно монтажа на климатика ти ще ги адресираш към монтажната група! Като подменят тръбният път с нов ще разбереш дали е възможно или грешат! :partyman:
Подмениха ми тръбния път. Продупчиха стената на новия ми апартамент и познаите. Климатика работи 5 дена и изпрегна. И сега какво правим. Като не искат да пишат в гаранционната карта че вече 4 пъти го свалят. А бяха сигурни че са пречупени тръбите.
шоп - майстор
вт ное 19, 2019 5:12 pmkaptagona написа:
И сега какво правим.
КЗП!
plamen6703 - майстор
вт ное 19, 2019 5:12 pmkaptagona написа:
ср ное 06, 2019 8:09 pmplamen6703 написа:
ср ное 06, 2019 8:04 pmkaptagona написа:
Аз само питам възможно ли е да не работи при положение че въздуха си излиза и не са запушени тръбите.
Всички въпроси относно монтажа на климатика ти ще ги адресираш към монтажната група! Като подменят тръбният път с нов ще разбереш дали е възможно или грешат! :partyman:
Подмениха ми тръбния път. Продупчиха стената на новия ми апартамент и познаите. Климатика работи 5 дена и изпрегна. И сега какво правим. Като не искат да пишат в гаранционната карта че вече 4 пъти го свалят. А бяха сигурни че са пречупени тръбите.
Какво се е случило след петия ден не е ясно, освен ако "изпрегна" не значи спря да работи.
Ако е спрял да работи климатика и е в гаранция правиш рекламация.
Вместо да се оплакваш тук, пусни оплакване в КЗП, опиши какво се случва и потърси съдействие! :partyman:
kaptagona - специалист
В краина сметка така ще стане. На 4 месеца климатик 5 пъти сваляне и качване. Ама като знам тия наши бюрократи как ще се задеистват.
plamen6703 - майстор
В крайна сметка за това е гаранцията и правата, които дава на потребителят!
Успех! :partyman:
шоп - майстор
вт ное 19, 2019 6:04 pmkaptagona написа:
Ама като знам тия наши бюрократи как ще се задеистват.
Тук грешиш. като си имаш входящо номерче и всичко се приклюзва в срок.
На жената за една червена блуза, която избледня след първото пране и отказ от скъпарския магазин на графа да и върнат парите след жалба до КЗП то на втората седмица от магазина и се обадиха лично да я питат по какъв начин и е удобно да и върнат парите:-))))

В последствие разбрах, че КЗП първо отитва по "мекият" начин да реши проблема и ако с обаждане по телефона не се реши проблема се извършва проверка, която по закон пак си има срок и не може да се води до безкрай.
naB4o - специалист
Преди 7-8 години имах аналогичен проблем с Японски климатик с три години гаранция, който за месец два сдаде багажа. Отказваха да си го вземат обратно и т.н. 2-3 пъти идваха за ремонт, пълнене с фреони и т.н. и накрая ме обвиниха, че аз съм го развалил. Спретнах им една жалба и по имейл в кзп. Собственика почна да се обяснява и т.н. че нямало как да върне парите и т.н. да предлага други машини и т.н. НО тези предложения бяха и мои преди да се стигне до съответната ескалирала разправия. Накрая си отнесе глоба 500 лв, и ки върнаха парите Единствено остана като минус 1/2 от монтажа (150 лв) който се договорихме, че е извършен и т.н. Реших да не се заяждам допълнително и да троша нерви, иначе, щях да ги накарам и да шпакловат и запълнят дупката. С КЗП ще имаш 1-2 седмици според натовареността им, разбира се, ако предишните рекламации са били основателни и регистрирани.
Chefo77 - майстор
Аз не мога да разбера каква е тази нагласа, че КЗП нищо няма да направи. Майтап майтап, ама КЗП е вероятно най-добре работещата държавна структура. Никой търговец не иска са се сблъска с тях!
kaptagona - специалист
Лошото при мен е че си играха с пълнене на фреон после били запушени тръбите сега извади бушона и го рестартирал и тръгна.но нищо не са писали в гар. Карта. И ако не ми върнат парите тая седмица или нов климатик ги подавам. Да видим какво ще стане.
feikot - специалист
Подкрепям мнението че КЗП са единствената институция, вършеща си работата. Когато си прав, винаги са на страната на клиента.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Тема "Климатик LG" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: