Завъртях картинките, скалирах ги с коефициент 1,2, с което ширината а кутийката от 5 мм- стана на 6, което е доста по-добре за тези, които са малко недоскив. А и 5 мм- са си дребнички. Ето и файла за сваляне.
Добавих и допълнителен ред за диаметъра на свредлото. Ако не искате да се ползва- не го изрязвате това прозорче и толкоз- гледате диаметъра на бурмата и си избирате най-близката до този диаметър бургия.
Нещо не ме кефят стойностите за размера"S" на ключа. За М6 например- дават ключа да е 11, а масово болтчета М6 и по двете ми коли се стягат с ключ 10. (Mazda и Seat) Даже не се сещам да съм ползвал 11??? Преди време имах Вартбург и можеше целия да се разглоби с едно ключе 10 . Може по руските коли да има такива размери- таблицата е по ГОСТ стандарт, а БДС-то е преписан едно към едно ГОСТ.
За М5- ключа е 8, а не 9, за М4- съответно ключа е 7, а не 8.
За по- големите размери- дори и не ги сравнявах...а Ключ 13 и 19- също не фигурират в тая таблица.
Съответно и размерите за диагонал на шестостена "е" са свързани с размера "S".
Бих променил стойностите с най- голямо удоволствие, но все пак се придържам към оригинала.
Добавих и допълнителен ред за диаметъра на свредлото. Ако не искате да се ползва- не го изрязвате това прозорче и толкоз- гледате диаметъра на бурмата и си избирате най-близката до този диаметър бургия.
Нещо не ме кефят стойностите за размера"S" на ключа. За М6 например- дават ключа да е 11, а масово болтчета М6 и по двете ми коли се стягат с ключ 10. (Mazda и Seat) Даже не се сещам да съм ползвал 11??? Преди време имах Вартбург и можеше целия да се разглоби с едно ключе 10 . Може по руските коли да има такива размери- таблицата е по ГОСТ стандарт, а БДС-то е преписан едно към едно ГОСТ.
За М5- ключа е 8, а не 9, за М4- съответно ключа е 7, а не 8.
За по- големите размери- дори и не ги сравнявах...а Ключ 13 и 19- също не фигурират в тая таблица.
Съответно и размерите за диагонал на шестостена "е" са свързани с размера "S".
Бих променил стойностите с най- голямо удоволствие, но все пак се придържам към оригинала.