Хора , не Ви питам колко ще провисне и какво натоварване ще има в кола, а мнение за регулируеми панти. Конструкцията е нарязана и точкована. Днес, ако остане време ще бъдат изпълнени фугите.
А колът е закопан в 30-40 см бетон със бая арматурка по него, като е изкарано и желязо от скарата на наличния стар бетон. Отделно е хванат със шпилки през наличния бордюр. И е спънат в посоката на отваряне, и срещуположно на затворено положение. А относно провисването имам идея да слагам обтегачи, но ме съветват да я спъна със твърда връзка по диагонал. Не съм го решил все още, има време ;)
А нещо друго извън темата. Вратата на гаража я изработихме с желязо 20/40 външно заварихме листове ламарина, ако не греша 0.8мм вътрешно я напълних с фибран 40 мм, и с нитачка втори слой ламарина. Отвора е 265 см хоризонтално, и 220 см вертикално. Самата врата е разделена на 3 крила всяко на 80 и не помня колко см
всяко с по 3 панти, като имам крило закачено на крилото. Касата я измислихме от винкел 40/40 мм стабилно закован в стените. Това не съм го смятал като килограми но постигнах прилична изолация, при -15 предните няколко зими вътре без отопление се поддържаше температура от около 7-8 градуса.