• 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 304
Съвети от майстори за майстори. Полезни проспособления и инструменти.
shotik - майстор
Големия венец на каплата от какво е ?

:? :lol:
ludiagsm - специалист
shotik написа:
Големия венец на каплата от какво е ?

:? :lol:
от нищо не е ,този специялно ние сме го правили има 66 зъба за велосипедна верига
shotik - майстор
Вижда се ,че и със стартер може да се направи,но лошото е ,че е на втулки и трябва да се мажат ,иначе ще се износят и ротора ще залепне към статора.Затова ако намерите генератор от стара кола ,може да се ползва той,защото е на лагери,може би само графитните четки да се сменят с медно-графитни,за да издържат повече.
ludiagsm - специалист
ще видим колко ще изкара ,просто това имахме под ръка и това сме ползвали , втулките са от фосфорен бронз и аз мисля 4е доста километри ще минат преди да заминат но времето ще покаже :)
Георгиев - специалист
Ludiagsm как си захванал голямата зъбчатка към главината, така, че да се върти независимо от веригата и като включи мотора да не се върти веригата за педалите? Може ли някоя снимка от близо или схема...
ludiagsm - специалист
Георгиев написа:
Ludiagsm как си захванал голямата зъбчатка към главината, така, че да се върти независимо от веригата и като включи мотора да не се върти веригата за педалите? Може ли някоя снимка от близо или схема...
За кое колелце питаш? Ето тук има снимки на байка. http://www.evalbum.com/preview.php?vid=3027
Георгиев - специалист
Мерси, питах за голямото колело, сторило ми се беше, че е хванато някак за главината така, че като се върти колелото по инерция или с педалите не се предава въртене към двигателя.

Благодаря за снимките :)
ludiagsm - специалист
Георгиев написа:
Мерси, питах за голямото колело, сторило ми се беше, че е хванато някак за главината така, че като се върти колелото по инерция или с педалите не се предава въртене към двигателя.

Благодаря за снимките :)
Дам моля аз имам възможност да го направя със свободен венец ,но имам идея да го направя с регенеративно спиране все още правя опити. така че при леко натискане на спирачка да имам забаване от мотора и от там зареждане на акумулаторите ,надявам се ако се полу4и да има поне 2-3% по-голям пробег .

Ще си поиграя ако не стане най-вероятно ще монтирам свободния венец така инерцията ще се увеличи значително и евентуално ще има увеличаване на пробега но нямам идея с колко % трябва да се направят опити и да се избере кой е по-удачния вариянт.
shotik - майстор
Георгиев написа:
Мерси, питах за голямото колело, сторило ми се беше, че е хванато някак за главината така, че като се върти колелото по инерция или с педалите не се предава въртене към двигателя.

Благодаря за снимките :)
http://translate.google.bg/translate?hl ... g%26sa%3DX

Виж този материал и ще разбереш как може да се захване свободен венец за каплата,въпреки ,че може да има и други начини за предаване на движението и елмотора да не се върти принудително от него.Един от начините ,който аз мисля да ползвам е свободния ванец да е на оста на елмотора..
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 304

Тема "Електровелосипед" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: