Съвети от майстори за майстори. Полезни проспособления и инструменти.
evparts.alle - специалист
@dsmt

Батерия Hailong 48v/10 или 12 Ач, продаваме от 7 години и не прави подобни неща.
Това, което прави батерията(или по-точно БМС-а) и е да изключи ако някоя клетка "чукне" нисък волтаж за малко и после пак тръгва. Не че е невъзможно да има БМС дето да прави ограничение, но едва ли- не е срещано до момента.
По-скоро е някаква настройка на контролера с "дисплея"- великия дисплей.
Заради това казвам на всички да не си вземат КИТ за колело с дисплей - таралеж в гащите(твоя казус е наааай-малката драма).
Аз карам без дисплей- но както се казава:
Който желае дисплей и не може да спи понеже няма дисплей да си вземе с дисплей.

:)
dsmt - специалист
ср сеп 29, 2021 7:37 amevparts.alle написа:
@dsmt


По-скоро е някаква настройка на контролера с "дисплея"- великия дисплей.

Контролера се настройва през компютър и настройките касаещи батерията са само две-колко да е максималния ток,който може да получи контролера и при какво напрежение на батерията контролера да изключи двигателя.Та си мисля,че там няма какво да се обърка. Великият дисплей какво прави-сменя PAS и показва скорост,напрежение на батерията/ не много точно/ и моментна мощност.Та и той не виждам какво може да обърка,още повече ,че в началото всичко си върви много добре,ако има ограничение,би трябвало да действа от самото начало...или поне така си мисля :) Батерията е 17,5 ач,ако там са сложили някакъв измислен БМС който да си мисли,че напрежението е паднало много и за това да ограничава тока....знам ли и аз.Пък и за капак на всичко ме хвана Ковида и сега не мога да карам и да наблюдавам няма ли да се промени поведението на батерията.
evparts.alle - специалист
Това е доста странно поведение. Може да тестваме батерията на друго колело.
Проблема не е в дисплея, а в контролерите с дисплей. Принцино в голям процент залагам на контролера.
И пак казвам- може и да е друго. Имам няколко идеи и за други фактори. Има и едни батери дето като ги купиш, клетките вътре са малко боклуци- те пък не дават ток. Затова ги правят големи, понеже ако са 10Ач въобще не работят. Един вид "голяма батерия" за "малко пари"... Дървен-камък, близката-далечина, млад-старец... Дано случая не е такъв.
dsmt - специалист
В интерес на истината не съм гледал с какви елементи е батерията. Обявена беше със Самсунг,търговеца имаше много продажби и висок рейтинг....не вярвам да ме е измамил.А и не мога да кажа,че батерията е от евтините.Зарежда се до 54,6в,явно не е разбалансирана .Минава ми през ума да не би да прегрява,защото в интерес на истината и трите пъти когато карах велосипеда,го подложих на жесток тормоз.Пълна газ през цялото време. :?
evparts.alle - специалист
Възможно е термпературно ограничение на контролера да сработва.
Ако има термо сензор в мотора също.
Ако батерия се кара все "айдушката" няма да живее много.
Направете тест с нормално каране с макс 25 км/ч. по равно.
Поздрави!
doxr - напреднал
нед апр 21, 2019 12:10 pmiliian1 написа:
..Имам конрадски мотор и съм много доволен минал съм около 17000 километра.Батерията е 48в 10ач взех я от човек от форума...
Колеги, тези хъб мотори от Конрад - Щайн.. не са ли само на 36 волта? Така е и представено инфото от тях също.. :?
yuriy ivanov - помощник
Вчера получих батерията си( 48в 19.4 АЧ), и днес инсталирах каплата (1500 вата преден хъб),първите ми впечатления са,че на сухо, без батерията да е на велосипеда, е че почти няма промяна в маневреността,не забелязвам теглото отпред да влошава много управлението, или да подхлъзгва гумата ( хъба тежи 6,5кг), но определено се забелзязва нуждата, от по голямо усилие за въртене на кормилото, и предницата става доста тежка. Определено ще се замисля, за по висок клас вилка, защото се опасявам че сегашната няма дълго да изкара, другото което забелязвам като негативен фактор, е общата тежест на велосипеда, още не съм инсталирал батерията, но ми се струва бая тежичък, но да видим занапред, като инсталирам батерията и направя пробите, как ще се държи, лично аз очаквам голяма мощност, все пка каплата се оценява на 2 к.с, между впрочем, при сухо въртене без да работи двигателя, не забелязвам по голяма трудност при въртене, каплата се движи съвсем плавно и свободно, като обикновенна главина.
dsmt - специалист
1500 Вт не са ли малко множко за отпред?
yuriy ivanov - помощник
пет ное 19, 2021 10:28 pmdsmt написа:
1500 Вт не са ли малко множко за отпред?
Множко са, вчера правих първи проби, и след 10-тина минути каране,и опити за подкачване на високи бордюри от място, оста превъртя в вилиците, и се наложи да преправя вилката с по дебели вилици(10мм),все пак, каплата вади 48 нютонметра въртящт момент, но не ми остана време да монтирам куфара за батерията, и утре ще правя проби.
yuriy ivanov - помощник
Днес правих първи проби, след ремонта на вилиците, значи за сега съм доволен, след изминати 3-5 км, за толкова ми остана време, го изтормозих добре, колелото тежи около 35-40 кг, а ездача му 100кг+-, хъба си влачеше колелото от място с мен, без проблем, пробвах и по черен път с голям наклон, и го изкачи без ппомощ от мен, скоростта до която имах търпимост да развия, беше 45км/ч, а ускорението прекрасно, сега съм намерил една могила с наклон 40 градуса и денивелация 10 метра, да видя дали ще я дръпне с засилка без педали, но за днес стига толкова, утре пак продължавам. :supz:

Тема "Електровелосипед" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: