съб фев 13, 2021 7:36 pmSoviet_Soldier написа:и това за кой модел на олео мак се отнасясъб фев 13, 2021 7:27 pmЦветомир Димитров написа:Сега като влязох в сайта на Oleo-Mak видях нещо интересно.
разбрах че е китайче няма нужда да повтаряме,ако имах възможност да взема 535rx нямаше да ви занимавам тук
"Твърд вал с 8мм диаметър, държан в 6 самосмазващи се лагера: гарантира максимум надеждност, висока якост и дълъг експлоатационен живот."
С други думи карданът се крепи на лагери затворен тип пълни със смазка, което премахва нуждата от гресирането му през определени моточасове. При моя райдер за 140лв вътре стоят втулки и е обезателно през определено време да се гресира.
Като гледам схемата на McCulloch B43 BT явни и при него стоят просто втулки, а не лагери затворен тип.
![]()
съб фев 13, 2021 8:12 pmЦветомир Димитров написа:За този, който Ви пратих в по-предишния си пост.
и това за кой модел на олео мак се отнася
https://oleomac.bg/product/701/motorna- ... -400t.html
Пак идва с диск и самар тип раница, но и с хубава шпула с бързо зареждане, която отделно струва 26лв.
http://oleomac.bg/product/699/kordova-g ... 130mm.html
Забележете около отворите, от които излиза корда, колко масивни метални парчета стоят за да подсилват.
При McCulloch B43BT стои обикновена китайска шпула за 6лв.

https://rezachki.com/kordova-glava-za-k ... torna-kosa
С шпулата на Oleo-Mac може да се работи с корда от 2,4мм до 4мм, а с тази при Маккълк само от 2,4мм до 2,7мм.
Така като се загледам в подобни дребни различия, Oleo-mac според мен се оказва по-добър избор.