• 1
  • 86
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • 309
Всичко за озеленяването от домашни цветя до дървета за градината
Soviet_Soldier - специалист
пон май 10, 2021 10:56 pmТрифон П.Трифонов написа:

Вярно. А сега, как да се справим с това? Вариант с по чести почивки не е решение, а изборът вече е направен.
По-ниски обороти, по-богата горивна смес, но заводски и двете версии ги настройват най-често на еднакви обороти, поне при резачките най-често са 10500-11000.
пон май 10, 2021 11:00 pmSoviet_Soldier написа:

По-ниски обороти, по-богата горивна смес,
Това са глупости. По големият по обем мотор, настроен на мощността на по малкият, съответно е по разтоварен и с по голям ресурс.
Soviet_Soldier - специалист
пон май 10, 2021 11:02 pmТрифон П.Трифонов написа:

Това са глупости.
И как може да се компенсира по-лошото охлаждане при 50 кубиковия цилиндър според теб? Основата и при 45 и при 52 е еднаква, маховикът, съответно и охлаждането е едно и също.
Soviet_Soldier - специалист
пон май 10, 2021 11:02 pmТрифон П.Трифонов написа:

По големият по обем мотор, настроен на мощността на по малкият, съответно е по разтоварен и с по голям ресурс.
Плюс това сегментите са по-дебели и дълги при 52, контактната площ между тях и цилиндъра е по-голяма, съответно и триенето/нагряването. Още една причина, освен по-лошото охлаждане 52-ките да са с по-малък ресурс. При 45 излиза по-масивен, като изработка цилиндър с по-малко натоварване. При 52 отдаваната мощност е по-голяма, съответно и натоварването, а цилиндъра е по-слаб.
Индианец - специалист
Някъде бях чел как може да се тунингова машина от този род ама не съм сигурен и ще има да ме бъзикате...
-Шлайфане на долната част на цилиндъра с цел по-голяма(цилиндъра да слезе още малко надолу) компресия и по-голяма мощност.
-Тунинг по ауспуха-ако има катализатор се реже и се маха катализатора и се заварява с СО2 след това.
И май някакъв отвор в на карбуратора се разширяваше.
Както казах може и да греша, ама не съм пробвал и нямам нужните умения и техника да пробвам, пък и желание.
Soviet_Soldier - специалист
пон май 10, 2021 11:12 pmИндианец написа:
Някъде бях чел как може да се тунингова машина от този род ама не съм сигурен и ще има да ме бъзикате...
-Шлайфане на долната част на цилиндъра с цел по-голяма(цилиндъра да слезе още малко надолу) компресия и по-голяма мощност.
-Тунинг по ауспуха-ако има катализатор се реже и се маха катализатора и се заварява с СО2 след това.
И май някакъв отвор в на карбуратора се разширяваше.
Както казах може и да греша, ама не съм пробвал и нямам нужните умения и техника да пробвам, пък и желание.
Гледал съм подобни неща, махат ръбчето на отвора откъм карбуратора, обаче то служи да придържа сегментите, и като се изпили, се повишава износа на цилиндъра в дадения сектор.
plamen-varna - помощник
Здравейте,
Става дума за моторна коса среден клас.
Има ли нещо средно между двата полюса Shtil и китаец?
Нещо като хубав китаец за градина половин декар. Бюджет до 300 лв.
MTD, Raider, Villager, Daewoo, McCulloch, DENZEL?
Цветомир Димитров - специалист
Мама му стара не мога да разбера от шпулата ли от лагер ли-като е по-малко корда бие в ръцете ми,вибрации страшни-като чукна и излезе повече корда няма проблем.Имам едно място за утре дето трябва да окося и тогава мисля да и търся проблема днес цял ден ми прави тоя номер.Дайте акъл :)
Soviet_Soldier - специалист
вт май 11, 2021 6:40 pmЦветомир Димитров написа:
Мама му стара не мога да разбера от шпулата ли от лагер ли-като е по-малко корда бие в ръцете ми,вибрации страшни-като чукна и излезе повече корда няма проблем.Имам едно място за утре дето трябва да окося и тогава мисля да и търся проблема днес цял ден ми прави тоя номер.Дайте акъл :)
Покоси малко с диск, ако и с него така прави, ядно не е от шпулата.
kr1100 - майстор
вт май 11, 2021 6:40 pmЦветомир Димитров написа:
Мама му стара не мога да разбера от шпулата ли от лагер ли-като е по-малко корда бие в ръцете ми,вибрации страшни-като чукна и излезе повече корда няма проблем.Имам едно място за утре дето трябва да окося и тогава мисля да и търся проблема днес цял ден ми прави тоя номер.Дайте акъл :)
]Навивай кордата много стегнато и витка до витка.При нестегнато навиване поразхлабва кордата и тресе, при нередене при навиване при тупване на бутноа в земята някъе се развива малко, някъде не се развива и става неравномерно натоварването.
Не напразно писах ,че ръбатата корда тип звезда реже пръстите при опъване за стегнато навиване.
С каква глава си и каква е кордата ?

П.П. Огледай по магазините едни промазани ръкавици /оранжеви/ по- дебели от другите. Като леко гумирани са и пазят от вибрации. Изхвърлих етикета , а и не помня откъде съм ги купувал.
  • 1
  • 86
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • 309

Тема "Моторна коса тример каква ?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: