ср мар 31, 2021 9:26 pmТрифон П.Трифонов написа:Богата смес се нарича и в двата случая. Като иде реч до настройки то е богата в съотношение горивна смес-въздух, а като иде реч за приготвяне на гориво, то е масло спрямо бензин. Елементарно е, кво се правиш на паднал от марс?
Настроена Бойче, не залята с масло.
Ще се научиш ли някога, че богата смес е различно от мазна смес?!
Безнадежден случай. Добре, че не си лекар.
ср мар 31, 2021 9:07 pmИндианец написа: Иначе не е по темата но като се сетих за китайката ми да питам- Абе тия двутактови масла на Райдер стават ли за нещо?Ако искаш да кажеш, че цилиндъра е надран, то не е обезателно да е заради недостатъчно смазка. При много от китайчетата въздушният филтър е неефективен и влиза абразив в цилиндъра, в резултат на което се надира най-силно откъм карбуратора. При прегряване пък се надира от страната на заглушителя. Ти си работил със счупени ребра на маховика, доколкото знам и без пластмаската, която направлява въздушната струя, нищо чудно и от лошо охлаждане да е скапала цилиндъра. Ако и оборотите си въртял без тахометър, тогава пък съвсем лесно може да я убиеш. Та мисълта ми е, че лошото или недостатъчно масло далеч не е единствена причина, като я отвориш цилиндъра да е скапан. Аз само в началото съм си правил експерименти с богата на масло смес, но след това само 40:1 - 50:1 и да чукам на дърво цилиндъра е в много добро състояние.
Тоя китаец иска 1:25 и ми идва малко много( каквото и да ми кажете няма да ме убедите да слагам по-малко, след като я отворих се уверих, че трябва да си е така съотношението )?
Пп.С колегата сме писали по едно и също време.