• 1
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 305
Всичко за озеленяването от домашни цветя до дървета за градината
Soviet_Soldier - специалист
ср мар 31, 2021 9:26 pmТрифон П.Трифонов написа:

Настроена Бойче, не залята с масло.
Ще се научиш ли някога, че богата смес е различно от мазна смес?!
Безнадежден случай. Добре, че не си лекар.
Богата смес се нарича и в двата случая. Като иде реч до настройки то е богата в съотношение горивна смес-въздух, а като иде реч за приготвяне на гориво, то е масло спрямо бензин. Елементарно е, кво се правиш на паднал от марс? :lol:
ср мар 31, 2021 9:07 pmИндианец написа:
Иначе не е по темата но като се сетих за китайката ми да питам- Абе тия двутактови масла на Райдер стават ли за нещо?
Тоя китаец иска 1:25 и ми идва малко много( каквото и да ми кажете няма да ме убедите да слагам по-малко, след като я отворих се уверих, че трябва да си е така съотношението :-D )?
Пп.С колегата сме писали по едно и също време.
Ако искаш да кажеш, че цилиндъра е надран, то не е обезателно да е заради недостатъчно смазка. При много от китайчетата въздушният филтър е неефективен и влиза абразив в цилиндъра, в резултат на което се надира най-силно откъм карбуратора. При прегряване пък се надира от страната на заглушителя. Ти си работил със счупени ребра на маховика, доколкото знам и без пластмаската, която направлява въздушната струя, нищо чудно и от лошо охлаждане да е скапала цилиндъра. Ако и оборотите си въртял без тахометър, тогава пък съвсем лесно може да я убиеш. Та мисълта ми е, че лошото или недостатъчно масло далеч не е единствена причина, като я отвориш цилиндъра да е скапан. Аз само в началото съм си правил експерименти с богата на масло смес, но след това само 40:1 - 50:1 и да чукам на дърво цилиндъра е в много добро състояние.
Индианец - специалист
Не беше цилиндъра, просто не палеше, след едномесечно чоплене през свободното време по малко реших да я разкостя цялата докато не видя от какво е, оказа се единият семеринг.
Като я отварях ми направи впечатление как буталото играе и още като погледнеш материала изглежда афиш работа.
Маховика нали го троших малко след нова година обезателно и поръчах нов комплект с бобина, що зор видях със свалянето на стария, явно е бил дефектен.
Пластмасата я залепих,(направо за стартерният капак) филтър изрязах там къде нямах, и след последния ремонт наряза кубик-кубик и половина.
Иначе я насртройвах на слух, но обмислям покупката на тахометърче в скоро време да има .
dragozow - майстор
Ако нова глъхне е студена или се нуждае от настройка на карбуратора. На повечето машини като са студени им трябват едни 50 - 60 секунди преди да им се дава газ. От началото не се форсира до край, а се подава газ по-леко. Ако има нужда от настройка в сервиза ще я направят, няма да вземат пари, не я ръчкай ти освен ако наистина знаеш какво правиш.
Цветомир Димитров - специалист
чет апр 01, 2021 9:55 amdragozow написа:
Ако нова глъхне е студена или се нуждае от настройка на карбуратора. На повечето машини като са студени им трябват едни 50 - 60 секунди преди да им се дава газ. От началото не се форсира до край, а се подава газ по-леко. Ако има нужда от настройка в сервиза ще я направят, няма да вземат пари, не я ръчкай ти освен ако наистина знаеш какво правиш.
Седяла е 4 години по складовете,нормално нещо да не сработи.
чет апр 01, 2021 10:02 amЦветомир Димитров написа:
Седяла е 4 години по складовете,нормално нещо да не сработи.
Нищо ѝ няма. Просто наливай и работа.
Цветомир Димитров - специалист
чет апр 01, 2021 10:14 amТрифон П.Трифонов написа:
чет апр 01, 2021 10:02 amЦветомир Димитров написа:
Седяла е 4 години по складовете,нормално нещо да не сработи.
Нищо ѝ няма. Просто наливай и работа.
Нищо й няма ама се прецака
Ще я пращам на сервиз
Да ти таковам техниката на 2рия ден
чет апр 01, 2021 12:00 pmЦветомир Димитров написа:
Нищо й няма ама се прецака
Ще я пращам на сервиз
Да ти таковам техниката на 2рия ден
Брей, урочасахме я!
Какво се случи?
Всъщност, Хуск 333 ли взе или Мак? Ако е Хуска, защо с масло на Мак?
Последна промяна от Трифон П.Трифонов на чет апр 01, 2021 12:40 pm, променено общо 2 пъти.
Soviet_Soldier - специалист
чет апр 01, 2021 12:00 pmЦветомир Димитров написа:

Нищо й няма ама се прецака
Ще я пращам на сервиз
Да ти таковам техниката на 2рия ден
Как така се е прецакала? Обороти ли не развива?

Иначе лошо е, че 4 години е била по складове, защото материалите (най-вече гумените изделия) стареят и променят свойствата си с времето. Ако се дави при натискане на газта, така обичайно става, като остане горивна смес дълго в карбуратора. Те заводски ги стартират, така че и в новите остатъчна смес е възможно да има. Ако е това, остатъците от старо масло трябва да се разтворят сами, ако не, се пробва да се настройва карбуратора, но без тахометр и опит по-добре да не се пипа. За всеки случай провери въздушния филтър, да не би случайно кислорода до двигателя да е ограничен.
dragozow - майстор
Не е от седенето по складовете, машините са опаковани и няма гориво и светлина, които да окажат влияние, продавали сме доста по-стари. B43 е защото Husqvarna 333RII е налична от този Понеделник. За втората ако някой иска ще го изненадам с цената, да ми звънне. Не изглеждат зле. Имам достатъчно.
Цветомир Димитров - специалист
чет апр 01, 2021 12:33 pmТрифон П.Трифонов написа:
чет апр 01, 2021 12:00 pmЦветомир Димитров написа:
Нищо й няма ама се прецака
Ще я пращам на сервиз
Да ти таковам техниката на 2рия ден
Брей, урочасахме я!
Какво се случи?
Всъщност, Хуск 333 ли взе или Мак? Ако е Хуска, защо с масло на Мак?
Мак b40 b ами глъхне вече постоянно и се появиха вибрации,вал ли нещо карбуратор ли,не знам
  • 1
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 305

Тема "Моторна коса тример каква ?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: