• 1
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 47
Всичко за озеленяването от домашни цветя до дървета за градината
mcm - специалист
Позната история, колега TMontana имаш запушен жигльор, намира се отгоре на карбуратора представлява пластмасово тяло с бронзово жигльорче, набит е в карбуратора, под винта за центробежната газ. Продухай го със спринцовка с бензин. Имах тук някъде тема с чертежите ще се пробвам да я намеря.

П.П. Намерих я : viewtopic.php?t=47687
TMontana - специалист
Мерси колега,можеш ли да го посочиш като номер от схемата,че аз хич не разбирам от такава терминология и лесно ли се разглобява отгоре,защото ако трябва да разглобявам както е показано на схемата се отказвам...тя и машината е гаранционна,ще объркам нещо и... :)
mcm - специалист
Махаш отгоре въздушния филтър, после основата му. Развиваш пластмасовото болтче за центробежната газ на схемата е 10, брой колко оборота развиваш после пак толкова да завиеш. После виж тук:
Проблема с оборотите се реши, виновника се оказа жигльора отгоре на карбуратора, на схемата е номер 24, за да се свали се развива пластмасовия болт, който мисля че регулира центробежната газ, защото пречи на ваденето. Жигльора се избутва с една тънка отверка нагоре и си излиза /набит е като тапа/. Отвора му е много фин и затова го отпуших като напълних една спринцовка с бензин /без иглата/ опрях плътно в него и под налягане се отпуши. Сега вече имам стабилни обороти на място, появиха се и ниски обороти и двигателят заработи много по добре.
Тя и моята е гаранционна, но за един запушен жигльор, не ми се пътуват 80 км, още като ми докараха фрезата си беше запушен, но го разбрах в последствие, после се запуши от стоенето през зимата, така че свиквай да го чистиш за 10 - 15 минути работа е. Успех колега .
TMontana - специалист
Мерси колега,ще пробвам да го направя,дано успея,иначе е разправия...!
iivanov - майстор
:? Бе , как ги запушвате тия жигльори , бе ?То , като гледам , машините ви работа не са видели . :?
TMontana - специалист
Айде де,и аз това се чудя,кога успя да се запуши,като е работила 3-4 часа,изгасена е и след 2 месеца я паля и те това! :)
Stefan_62 - майстор
iivanov написа:
:? Бе , как ги запушвате тия жигльори , бе ?То , като гледам , машините ви работа не са видели . :?
TMontana написа:
Айде де,и аз това се чудя,кога успя да се запуши,като е работила 3-4 часа,изгасена е и след 2 месеца я паля и те това! :)
Ами едно, че бензина е калпав и второ изработката на двигателя. Тъй като чета, основно само при този вид фрези се оплаквоте от проблеми. Моята фреза е на 12г. /RK-05 Pillote-френско производство/ и досега освем наливане на бензин, смяна на маслото и един път вадих свеща /и то да я видя каква е/, нищо друго не съм пипал по нея и си пали и работи като луда.
esko148 - специалист
Здравейте, колеги. Случайно някой от вас да е нямерил лесния път към трудоемката смяна на гуми с работни органи и обратно, защото при мене мъките са адски. Мислех да използвам някакъв малък маслен крик, с който да повдигам всяка страна и така да подменям, но ми се ще да е нещо по-добро. Онзи ден видях една мотофреза на марката "Viking" и много ми хареса опцията със задните колелца, които се ползват хем за транспорт с монтирани работни органи, хем за стойка, която да осигурява лесен достъп до работните органи при смяната им. Но в нащия случай с нашите машинки това май няма как да стане, защото маслото от въздушния филтър ще се разтече навсякъде :sad:
Ето го и въпросния VIKING с въпросните "Колелца" :)
https://www.youtube.com/watch?v=CvEE25jutYE
Аз използвам стойка за мотори (мотоциклети) и смяната на работните органи е без проблеми.
esko148 - специалист
Колега, ако не те затруднява може ли да качиш някоя друга снимка, защото идеята ти ме заинтригува. Определено звучи по-лесно от това което аз си бях наумил да правя.
  • 1
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 47

Тема "Мнението ми за мото-фреза Gardenia ZS 500 b-3" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: