Японски 8 кс - сега, 13 кс - след месец, и пловдивската изработка мотоблок са със сходни цени. Разлика от 50-100 лв.
След като поразрових, установих следното (на база данните от телефонния разговор):
Пловдивската изработка не е точно BCS 735 - на този дизела е 10 кс. По-скоро прилича на BCS 745 - 14 кс дизел. Оригинала е с гуми 6.5x12. На пловдивския са 13 цола. Има 4 скорости скорости напред, плюс една за ремарке - около 15 км/ч, плюс две задни скорости. Има блокаж на диференциала и спирачки на всяко колело. Би трябвало и на пловдивския да е така.
Разликата с японските е в общото тегло и по-малките гуми на японските - някои от тях дори са с 10 цолови гуми. Както и въздушното охлаждане на Акме двигателя.
Не мога да открия данни за въртящия момент на Акме двигателя.
След като поразрових, установих следното (на база данните от телефонния разговор):
Пловдивската изработка не е точно BCS 735 - на този дизела е 10 кс. По-скоро прилича на BCS 745 - 14 кс дизел. Оригинала е с гуми 6.5x12. На пловдивския са 13 цола. Има 4 скорости скорости напред, плюс една за ремарке - около 15 км/ч, плюс две задни скорости. Има блокаж на диференциала и спирачки на всяко колело. Би трябвало и на пловдивския да е така.
Разликата с японските е в общото тегло и по-малките гуми на японските - някои от тях дори са с 10 цолови гуми. Както и въздушното охлаждане на Акме двигателя.
Не мога да открия данни за въртящия момент на Акме двигателя.