• 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 12
Всичко за озеленяването от домашни цветя до дървета за градината
чет авг 20, 2020 11:30 amBorko2537 написа:
Боре, няма как да бъде турен наобратно.
Източи маслото, развий гайките, отлепи пустия капак и го почисти да стане като нов. Всичкия червен силикон да се махне, а освен това и да се обезмасли капака с някакъв разтворител- да е абсолютно сух!
Обезмасляваш и повърхността на която ляга капака.
Мажеш много тънък филм силикон на двете повърхности. Маслоустойчив да е, но не червен, че ми е омръзнал да го.... Черен или сив.
Пушиш няколко цигари, една-две бири- 20-30 минути.
Нанасяш силикон на корпуса, поставяш капака и навиваш гайките на ръка, докато оберат леко и капака прилепне към корпуса.
Повтаряш упражнението с цигарите, бирите или отмерваш около толкова време. Непушачите пушат виртуални цигари.
Притягаш гайките равномерно, но преди да скъсаш шпилките и би трябвало да се е херметизирало, освен ако не е спукан капака.
lpoik - специалист
чет авг 20, 2020 11:30 amBorko2537 написа:
чет авг 20, 2020 6:36 amlpoik написа:
ср авг 19, 2020 10:44 pmBorko2537 написа:


https://prikachi.net/image/37hV7
Оградил съм от къде сълзи
На мен ми прилича на спукан капак на скоростите от пренатягане на болта.Този капак май е свалян и не е монтиран правилно.Да се изкажат и други колеги. :?
Наобратно ли трябва да бъде сложен?
На обратно няма как да стане,той се монтира в едно положение.Огледай го с лупа,може да има пукнатина.Капака май е чугунен и трябва да се внимава при стягането.С този силикон който е излязъл ще стигне за още три капака поне. :? :shock:
lpoik - специалист
чет авг 20, 2020 1:22 pmТрифон П.Трифонов написа:
чет авг 20, 2020 11:30 amBorko2537 написа:
Боре, няма как да бъде турен наобратно.
Източи маслото, развий гайките, отлепи пустия капак и го почисти да стане като нов. Всичкия червен силикон да се махне, а освен това и да се обезмасли капака с някакъв разтворител- да е абсолютно сух!
Обезмасляваш и повърхността на която ляга капака.
Мажеш много тънък филм силикон на двете повърхности. Маслоустойчив да е, но не червен, че ми е омръзнал да го.... Черен или сив.
Пушиш няколко цигари, една-две бири- 20-30 минути.
Нанасяш силикон на корпуса, поставяш капака и навиваш гайките на ръка, докато оберат леко и капака прилепне към корпуса.
Повтаряш упражнението с цигарите, бирите или отмерваш около толкова време. Непушачите пушат виртуални цигари.
Притягаш гайките равномерно, но преди да скъсаш шпилките и би трябвало да се е херметизирало, освен ако не е спукан капака.
+1 За малко ме изпревари! Ако не е спукан и направи това което го посъветва ще го кара с кеф. :drinkers: :rock: :partyman:
Borko2537 - помощник
Благодаря ви изключително много :) Ще пробвам като свърша работа
kr1100 - майстор
чет авг 20, 2020 6:36 amlpoik написа:
ср авг 19, 2020 10:44 pmBorko2537 написа:
пон авг 17, 2020 6:12 pmkr1100 написа:
Borko2537 Направи снимка и я качи тук. 1 снимка много говори.
https://prikachi.net/image/37hV7
Оградил съм от къде сълзи
На мен ми прилича на спукан капак на скоростите от пренатягане на болта.Този капак май е свалян и не е монтиран правилно.Да се изкажат и други колеги. :?
Омацано хубаво и обилно с червен силикон уж маслоустойчив , ама дали е такъв ? :?
ср май 20, 2015 5:11 pmiva6ki написа:
Подариха ми пловдивски мотоблок 3 скорости напред 1 назад с 327куб. бензинов двигател.
Пали, работи но искам да му направя профилактика, та въпроса ми е за видовете масла и тяхното
количество. За двигателя до колкото рабрах с SAE W 30 720гр. за скоростите и фрезата никаква идея,
за какво служат междинните скоростти също нямам идея. :?:
Всяка информация ми е от полза, мерси предварително.
Преди около две години закупих пловдивски мотоблок с двигател Акме - 8 конски сили, същия като твоя. За пръв път се сблъсквах с такъв род техника. Беше използван малко, но видимо изглеждаше абсолютна "батоза", заради първия си собственик - технически напълно неграмотен индивид. Доста неща по него не функционираха - изключваха скорости, блокажа не работеше, двигателя не палеше и още куп други проблеми. Заедно с децата му направихме пълна профилактика и е почти като нов. Получи се ето това: Както виждаш доста прилична техника. Всичко по него работи перфектно, дори и блокажа му. Децата до такава степен се въодушевиха по време на ремонта, че дори големия син отиде на абитуриентския си бал до училището с него, а малкия му беше шофьор. Сега в момента този мотоблок е такъв неотменим помощник в дома, че дори и съпругата ми му е фен. Ето още няколко примера: ; Искам да ти кажа, че техниката си е много добра, стига да умееш да работиш с нея и разбира се да я уважаваш. Направи му пълна профилактика и ще останеш доволен, а той ще ти се отблагодари - сигурен съм.
А сега конкретно на твоите въпроси: Маслото в двигателя е за двигатели с въздушно охлаждане - мотори, АТВ, лодки и др. такива, иначе останалото е така както ти си разбрал и са ти отговорили във форума - за скоростите и диференциала.
dragozow - майстор
Браво, много хубава машина и мераклия собственик.
чет ное 26, 2020 11:16 amdragozow написа:
Браво, много хубава машина и мераклия собственик.
Благодаря!
iva6ki - специалист
Колелото след плуга не случайно е там най вече да не се мъчиш. Тази почва като я гледам как се разсипва е по скоро за фреза от колкото за плуг.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 12

Тема "Пловдивски мотоблок с двигател акме-информация" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: