• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
Всичко за озеленяването от домашни цветя до дървета за градината
nv952 - майстор
алцек написа:
Абе какво се махаше от този адрес че да излезе директно като клип ?
https://www.youtube.com/watch?v=M13oTdfnXyM

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=M13oTdfnXyM[/youtube]
Георги Иванов(алцек) - специалист
Благодаря на колегата,вече съм в джаза. :lol:
Здравейте,

Някой може ли да сподели опит, както и мнение за избраният модел в темата ми за малогабаритен трактор Kubota B6000.
Има ли части, лесен ли е обслужване и поддръжка, цена от около 4000-5000лв с инвентар фреза + плуг (2-ка) добра ли е?
Ще върши ли работа 2-ка плуг. За сливова градина да фрезовам или култивирам или др?
За пърскачка възнамерявам моторна на рамо, тъй като не мисля, че 5дка ще ми отнеме повече от 2ч да ги напръскам.

Приемам всякакви коментари и препоръки.

Благодаря предварително!
miroki - майстор
На големите трактори ЮМЗ слагат 3 ка. Така, че за малкия двойка е максимум.
Комшията пробва неговия ЮМЗ с една четворка, но се отказа и махна единия плуг.
Та ако дойде много 2 ката можеш да махнеш единия.
Фрезата 7 коня е с един. А това е 11 коня. Ще си прецениш.
Krass - майстор
Мощността не е от голямо значение. Номера е в тежестта на машината и най вече скоростната кутия.
kuger - майстор
Kubota B6000, ако е с едно тяло, и то е центрирано, десните гуми ще вървят в ораното. Ако тялото се премести зад дясната гума, тогава пък тракторът няма да държи браздата, ще бяга на дясно. Плуг двойка е отлично решение. Правил съм си експерименти с друго малогабаритно тракторче, с единичка не става работата.
koveslav - майстор
kuger написа:
Kubota B6000, ако е с едно тяло, и то е центрирано, десните гуми ще вървят в ораното. Ако тялото се премести зад дясната гума, тогава пък тракторът няма да държи браздата, ще бяга на дясно. Плуг двойка е отлично решение. Правил съм си експерименти с друго малогабаритно тракторче, с единичка не става работата.
Днес имах клиент с KUBOTA 6000,беше за акумулатор.Пича твърди,че с плуг двойка или не му достига мощност при по-тежка почва,или пък лесно пробуксува в по-песъклива.Тракторчето е прекалено леко и компактно и оранта явно не му е приоритет.
Ето го хайванчето и в действие,намерих този клип в тубата.Двигателчето му е дизел,около 600куб.см. два цилиндъра,термосифонно охлаждане с предноразположен радиатор и вентилатор,в който е вградено генераторчето.Т.е. няма водна помпа,но пък е интересно,че има електрическа подкачваща горивна помпа,също като съвременните дизели....Японска му работа още от 70-те години.....
http://www.youtube.com/watch?v=R-i5UKXxor0

ПП Махнах въпросния "S" от адреса на клипа,но нещо не се получиха нещата..
kuger - майстор
Моля да не се приема като реклама!
Ето, точно с такъв трактор правих експериментите, за които писах по-горе.
http://olx.bg/ad/traktor-malogabariten- ... 2BFtz.html#
И, не вярвайте на обявата, машинката е 8 к.с., пряко сили 10 к.с. Това не и пречи да има тяга повече, отколкото ви трябва. С всичките тежести по колелата и собствено тегло около 500+ кг, тази машинка тегли плуг двойка без да се замисли. С единичка не става работата.
С такава машинка съм вадил Москвича от метър пряспа.
Много съжалявам, че я продадох :cry:
miroki - майстор
На трактора колко е широка фрезата. Понеже не го пише в данните, които гледах за него.
koveslav написа:
kuger написа:
Kubota B6000, ако е с едно тяло, и то е центрирано, десните гуми ще вървят в ораното. Ако тялото се премести зад дясната гума, тогава пък тракторът няма да държи браздата, ще бяга на дясно. Плуг двойка е отлично решение. Правил съм си експерименти с друго малогабаритно тракторче, с единичка не става работата.
Днес имах клиент с KUBOTA 6000,беше за акумулатор.Пича твърди,че с плуг двойка или не му достига мощност при по-тежка почва,или пък лесно пробуксува в по-песъклива.Тракторчето е прекалено леко и компактно и оранта явно не му е приоритет.
Ето го хайванчето и в действие,намерих този клип в тубата.Двигателчето му е дизел,около 600куб.см. два цилиндъра,термосифонно охлаждане с предноразположен радиатор и вентилатор,в който е вградено генераторчето.Т.е. няма водна помпа,но пък е интересно,че има електрическа подкачваща горивна помпа,също като съвременните дизели....Японска му работа още от 70-те години.....
http://www.youtube.com/watch?v=R-i5UKXxor0

ПП Махнах въпросния "S" от адреса на клипа,но нещо не се получиха нещата..
Колега, това не е ли друг трактор. Виждам ще пише Б7000, а бе Б6000?
Някой друг може ли да сподели мнение относно поддръжка, части и др?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

Тема "Малогабаритен трактор" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: