Всичко за озеленяването от домашни цветя до дървета за градината
nikolson
- майстор
38 мнения в "Фрезата скъса 3 ремъка за 1 ден"
borkata3000
- специалист
- Мнения: 306
Потвърждавам! Има ли две писти, слагаме два ремъка. Задължително.
hidrazin написа:Дааа... и ще продължи да ги къса.Всяко нещо, (дори с жените), човек трябва да се отнася внимателно и с уважение. Не трябва да се насилват и да понасят повече натиск от колкото могат да понесат. Аз тази мотофреза никога не съм я карал да работи на втвърдена спечена земя. Ако има подобна за обработка, чакам да падне дъжд и да я намокри хубаво и след като леко изпръхне пускам фрезата и тя я режи като пресен не престоял кашкавал.
Вярно че по-рядко като са два, но пак ще ги къса.
Тези недоносчета си имат конструктивни проблеми и поне 23 малки болести.
Фрезата е дуракоустойчива и трябва доста усилия или непрофесионално отношение за да я скапеш, ако не се е повредила в първите 10 часа. Необходимо е редовно смазване, подмяна на маслата, почистване след работа, ползване на качествено гориво, проверка и притягане на болчетата поне веднъж в годината..... и тя ще ни мърка като котенце в леглото.
Krass
- майстор
- Мнения: 1661
Тези фрези са такъв ташак, че ми иде да я харижа на някой лош човек. Кофти копие на Хонда. Като не иска да пали, и с тикане не става. Като я угася да почина, докато я запаля след това, пак сядам. Като купувате нещо такова, гледайте маторя да е Briggs & Stratton. Мама ѝ зелена
themechanic
- специалист
- Мнения: 97
Да споделя и аз моето аматьорско начинание с фрезите:
Миналата пролет хвърлих мерак за фреза разбира се съвсем любителска като за моите 300-400 кв м. Спрях се на една италианска "Green garden" 5 кс за около 600 лв. Машината външно не видях да има ремък за задвижване на вала с мотичките, което ме обнадежди че задвижването е редукторно, следователно по-добро и надеждно. Продавача ме попита да ли искам масло да взема заедно с машината за двигателя и аз се съгласих. Каза ми преди старта да налея маслото докато се хване на третото деление на щеката и аз го сипах всичкото за по сигурно и то точно се хвана на деленията, нали е 600 гр 10w30, не помня каква марка беше. Интересното е че за редуктора нищо не каза при което аз предположих че си има заводско масло в него. Иначе щеше да ми даде две опаковки масло, една за двигателя и една за редуктора. Отивам си вкъщи и ще почвам да фрезовам. Паля всичко ок, почвам да "търмъча" но съединителя буксува, натегнах го и започна да оре, и така еди- два часа с почивки там за да я до разуча. После си викам а бе я да вида от долната пробка на редуктора дали ще протече масло, к р тате суха липина. От там званя на дилъра и го питам за къде беше това малсо, а той като телефонен секретар ми отговаря "за двигателя където е щеката" при което на мене ми стана ясно че тоя дилър не знае какво продава. Отивам при местния дилър на щил и викинг за да купя още една опаковка за редуктора, купувам оригинално на викинг на което си пише че е за точно такива селскостопански култиватори 10w30 и го питам продавача “това малсо за редуктора ли е или за двигателя“ и той ми казва че не можел да ме разбере, но това е боло за тези фрези, при което аз взех две опаковки една за редуктора и една за доливане, налях едната в редуктора и започнах да си работя и до днес.
А сега да попитам възможно ли е да съм нанесъл някакви вреди на редуктора за тези един-два часа работа на сухо и дали ще е валидна гаранцията, защото де факто има още една година гаранция?
Миналата пролет хвърлих мерак за фреза разбира се съвсем любителска като за моите 300-400 кв м. Спрях се на една италианска "Green garden" 5 кс за около 600 лв. Машината външно не видях да има ремък за задвижване на вала с мотичките, което ме обнадежди че задвижването е редукторно, следователно по-добро и надеждно. Продавача ме попита да ли искам масло да взема заедно с машината за двигателя и аз се съгласих. Каза ми преди старта да налея маслото докато се хване на третото деление на щеката и аз го сипах всичкото за по сигурно и то точно се хвана на деленията, нали е 600 гр 10w30, не помня каква марка беше. Интересното е че за редуктора нищо не каза при което аз предположих че си има заводско масло в него. Иначе щеше да ми даде две опаковки масло, една за двигателя и една за редуктора. Отивам си вкъщи и ще почвам да фрезовам. Паля всичко ок, почвам да "търмъча" но съединителя буксува, натегнах го и започна да оре, и така еди- два часа с почивки там за да я до разуча. После си викам а бе я да вида от долната пробка на редуктора дали ще протече масло, к р тате суха липина. От там званя на дилъра и го питам за къде беше това малсо, а той като телефонен секретар ми отговаря "за двигателя където е щеката" при което на мене ми стана ясно че тоя дилър не знае какво продава. Отивам при местния дилър на щил и викинг за да купя още една опаковка за редуктора, купувам оригинално на викинг на което си пише че е за точно такива селскостопански култиватори 10w30 и го питам продавача “това малсо за редуктора ли е или за двигателя“ и той ми казва че не можел да ме разбере, но това е боло за тези фрези, при което аз взех две опаковки една за редуктора и една за доливане, налях едната в редуктора и започнах да си работя и до днес.
А сега да попитам възможно ли е да съм нанесъл някакви вреди на редуктора за тези един-два часа работа на сухо и дали ще е валидна гаранцията, защото де факто има още една година гаранция?
Andri01
- майстор
- Мнения: 8368
Щом работи,явно не си прецакал редуктора,слава богу. Но това масло 10W30 е картерно,редукторното масло е друго.
За редуктори на мотофрези: API GL-5, MIL-L-2105 D, MB 235.0, MAN 342 Typ M-1, ZF TE-ML 05A, ZF TE-ML 16B, ZF TE-ML 17B, ZF TE-ML 19B, ZF TE-ML 21A, Ford SQM-2C-9002 AA.
За редуктори на мотофрези: API GL-5, MIL-L-2105 D, MB 235.0, MAN 342 Typ M-1, ZF TE-ML 05A, ZF TE-ML 16B, ZF TE-ML 17B, ZF TE-ML 19B, ZF TE-ML 21A, Ford SQM-2C-9002 AA.
koveslav
- майстор
- Мнения: 2214
Krass написа:Тези фрези са такъв ташак, че ми иде да я харижа на някой лош човек. Кофти копие на Хонда. Като не иска да пали, и с тикане не става. Като я угася да почина, докато я запаля след това, пак сядам. Като купувате нещо такова, гледайте маторя да е Briggs & Stratton. Мама ѝ зеленаЩом я загасиш,веднага спирай бензина.После не забравяй да го пуснеш,естествено...Често се случва да пропуска по малко иглата на поплавъка и после дави,особено като е още топла.Пробвай.На един мой приятел с подобен модел често му се случва да забравя бензина пуснат,чак веднъж беше напълнил картера с бензин.Сериозно обмислям как да му приспособя някое вакуумно кранче от моторетка,но трябва и байпас,че като е престояла повече време ще пада дърпане докато напълни карбуратора.
themechanic
- специалист
- Мнения: 97
Andri01 написа:Щом работи,явно не си прецакал редуктора,слава богу. Но това масло 10W30 е картерно,редукторното масло е друго.Ок, благодаря за съвета. И аз си мислех че ще е някое друго не това дето се сипва в картера, ама нали тъпите магазинери не знаят кво продават та и мен объркаха, хиляди благодарности!!!
За редуктори на мотофрези: API GL-5, MIL-L-2105 D, MB 235.0, MAN 342 Typ M-1, ZF TE-ML 05A, ZF TE-ML 16B, ZF TE-ML 17B, ZF TE-ML 19B, ZF TE-ML 21A, Ford SQM-2C-9002 AA.
themechanic
- специалист
- Мнения: 97
Между другото се сетих да погледна “мануалса“ и там пише “transmision oil type SAE 10w-30“, което го дават и за картера също, и за двете отделения по 600 грама капацитет и за това съм сложил и аз така на картера и и на редуктора 10w30 само че на viking!
http://www.tashev-galving.com/006+VKG25 ... 0%B2%D0%BE
http://www.tashev-galving.com/006+VKG25 ... 0%B2%D0%BE
Тема "Фрезата скъса 3 ремъка за 1 ден" | Включи се в дискусията:
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook:
Имаш нужда от подходящ професионалист за дома?
- Преустройство, ремонт и реновиране
- ↳ Вашите ремонти
- ↳ Кухня
- ↳ Баня
- ↳ Дневна
- ↳ Спалня
- ↳ Детска
- ↳ Градина
- ↳ Коридор
- ↳ Тераса и балкон
- Направи сам
- ↳ Направи сам
- ↳ Ремонтирай сам
- ↳ Къде е по-евтино?
- ↳ Дърводелство
- ↳ Ел. инструменти
- ↳ Металообработване
- ↳ Конкурс "Направи сам 2012"
- Строителство
- ↳ Всичко за вилата
- ↳ Къщи
- ↳ Саниране
- ↳ Хидроизолация
- ↳ Пасивни и нискоенергийни сгради
- Сухо строителство
- ↳ Окачени тавани
- ↳ Преградни стени и предстенни обшивки
- ↳ Сухи и повдигнати подове
- ↳ Декоративни елементи - колони, трегери, сводове и др.
- ↳ Всичко за гипскартона и гипсфазера
- Въпроси и Отговори
- ↳ Полезни съвети
- ↳ Автомобили
- ↳ Партньори
- ↳ Боядисване и Декориране
- ↳ Вентилация, климатици и термопомпи
- ↳ Водоснабдяване и канализация.
- ↳ Всичко за ремонта
- ↳ Електротехника
- ↳ Отопление
- ↳ Газификация
- ↳ Електроника и Схеми
- ↳ Газобетон
- ↳ От всичко по малко
- ↳ Компютри и периферия
- ↳ Уеб дизайн, PHP, MySQL, JavaScript, HTML..
- ↳ Мобилни устройства, GSM-и
- ↳ Нека се запознаем
- ↳ Recycle Bin
- Статии
- ↳ Практични решения
- ↳ Качване на снимки
- ↳ Какви статии искате?
- ↳ Готварство, туршии и зимнина
- ↳ Отмора и шеги
- ↳ От нищо нещо
- ↳ Не е за вярване
- ↳ Литература
- ↳ Връзки към Интересни сайтове
- Магазин
- ↳ Препоръки и Мнения за он-лайн магазина
- ↳ Крадeни инструменти !!!