Всичко за озеленяването от домашни цветя до дървета за градината
Здравейте колеги. От около 3 години имам тример Гардения но от известно време имам следния проблем. Тримера няма мощност и заглъхва. Със сменен карбуратор и нова свещ е. Горе долу става за работа ама си е доста мъка. Но интересно става когато бензина в резервоара е на свършване. Тогава всички проблеми изчезват. Вече тримера има мощност, обороти и всичко. Но така е само за около 5 минути (с толкова гориво остава) и когато налея гориво за да продължа косенето пак няма мощност и пак заглъхва. И това го прави абсолютно всеки път. Ако някой има идея защо се получава така моля да сподели.
egomen66 - майстор
Gospodinov написа:
Здравейте колеги. От около 3 години имам тример Гардения но от известно време имам следния проблем. Тримера няма мощност и заглъхва. Със сменен карбуратор и нова свещ е. Горе долу става за работа ама си е доста мъка. Но интересно става когато бензина в резервоара е на свършване. Тогава всички проблеми изчезват. Вече тримера има мощност, обороти и всичко. Но така е само за около 5 минути (с толкова гориво остава) и когато налея гориво за да продължа косенето пак няма мощност и пак заглъхва. И това го прави абсолютно всеки път. Ако някой има идея защо се получава така моля да сподели.
До колкото разбирам , се създава вакуум в резервоара.Някъде трябва да има атмосферно клапанче.
Потърси го , и го провери. :partyman:
Колега egomen66 това с вакуума може и да има наистина нещо общо защото вчера забелязах че от резервоара се е извадил единия маркуч. Вкарах го обратно но когато работи машината от уплътнението на маркуча излиза доста въздух с малки пръски гориво естествено и след малко косене маркуча пак се вади. Не съм много запознат с тази техника но мисля че този маркуч връща излишния бензин в резервоара. От друга страна на капачката на резервоара има малка дупка което би трябвало да предотврати създаването на вакуум. Иначе гледам че в резервоара влизат 2 маркуча, един черен и един прозрачен (този който се вади) ако знаех кой маркуч за какво е щеше да е добре :)
krismarg - специалист
От черния смуче гориво.Той е по-дълъг и с филтър накрая.
iva6ki - специалист
Това с вакума лесно се проверява. Вместо капачка като напълниш с бензин сложи един по-здрав
найлон с два ластика и му бодни с карфица 3-4 дупки и пробай има ли мощност. Провери си и въздушния филтър за всеки случай чист ли е.
Последна промяна от iva6ki на вт юли 12, 2016 11:43 am, променено общо 1 път.
Благодаря за предложенията. Иначе относно възд. филтър там е мътна и кървава. Че преди я давах на един приятел да я ползва да си окоси двора и нещо беше ли я изпуснал кво беше направил и се счупи черния капак на въздушния филтър, точно там дето е клапанчето за въздух и сега е без капак ама не вярвам това да играя някаква роля.
iivanov - майстор
Залагам на преобогатена смес . Нещата се нормализират , когато започне да смуче въздух от резервоара .
В какъв смисъл преобогатена? Че му е малко маслото ли ?
egomen66 - майстор
Има логика в твърдението на Иванов.

Настройките трябва да се бутнат.

Разбирай го така.Смесването на горивото с въздуха в карбуратора , е в полза на горивото.Повече гориво , по малко въздух(кислород). При намаляване на горивото в резервоара , от вибрациите на машината горивото се само-насища с въздух , и така постъпва в карбуратора. Не знам дали разбра какво имам в предвид , а също така и дали съм прав.
Изчакай колегата Иванов да обясни какво е имал в предвид. :partyman:

пп. Маслото го изключвам на този етап.

Тема "Проблем с тример." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: