• 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 23
Всичко за озеленяването от домашни цветя до дървета за градината
lucho - специалист
Снимка 2000 x 2304 т. на тубата на "Husqvarna" с клапан срещу преливане (вижда се по-добре, ако смените дизайна на форума на "Old"):

Изображение

Някой знае ли каква е резбата на гърловината на тубите на "Stihl"?

Изображение

Защото вместо да си купувам туба на "Husqvarna" за 41 лв. (на най-горната снимка), мога просто да си купя "дюза за бързо зареждане" с клапан срещу разливане на "Stihl" за 18 лв., ако става за сегашната ми туба (която изглежда като тази на "Stihl" по-горе), т.е. ако е на същата резба:

Изображение
keymaker - специалист
Не става на щилската цифка резбата и по малка. Същите туби ги има в бриколаж с марка" outdoor accessories "нещо са роднини на хускварна за 36 лв.
lucho - специалист
keymaker написа:
Не става на щилската цифка резбата и по малка.
Т.е. резбата на "Stihl" е различна от резбата на общоразпространените туби? Не знаех, че умишлената несъвместимост на резбите им се отнася и за тубите им.
Същите туби ги има в бриколаж с марка" outdoor accessories "нещо са роднини на хускварна за 36 лв.
Не можах да я намеря на сайта им. Тубите, които намерих, са обикновени.

По-евтино би било да се купи туба на "Stihl" за 13 лв. и с "дюзата" стават общо 18 + 13 = 31 лв. (а като се съберат точните цени без закръгляне става малко над 30 лв.)
koveslav - майстор
А промихте ли след това "ЮЗ"-чето с гориво,за да добавите и остатъка от масло по стените му в дозата гориво? Остава доста голямо количество по стените на мерните съдове за масло и е важно да се внимава с това.
За бензиновите инструменти аз ползвам комбинирана туба на Щил- масло за вериги+гориво+стойки за подръчните инструменти в нея.Доволен съм от тази комбинация.

Прикачен файл

watermark.php.jpg
watermark.php.jpg (11.42 KиБ) Видяна 2536 пъти
Багериста - специалист
Писах и някъде ми изчезна .Аз съм надянал едно маркуче на спринцовката и си бъркам без проблеми .Накрая дръпна малко спринцовката и маслото се връща в нея .при следваща употреба стискам маркучето се пълни пак и си тегля необходимото количество .На мойте машини (хускварна 435 и хускварна 135р) слагам 30мл масло на 1л(98октана)бензин.така ме посъветваха в хускварна Плевен ,видя ми се много но пробвах -няма пушеци няма омазнявания по ауспусите итака си карам .Резачката 3години косата май около2
lucho - специалист
koveslav написа:
А промихте ли след това "ЮЗ"-чето с гориво,за да добавите и остатъка от масло по стените му в дозата гориво? Остава доста голямо количество по стените на мерните съдове за масло и е важно да се внимава с това.
Не, но го изчаках доста време да се изцеди, а след това в същия съд налях от стабилизатора (после разбрах, че май е нямало нужда от него, защото се оказа, че в зеленото орегонско масло имало стабилизатор на горивото) и го излях и него. Точно тогава почувствах, че изпаренията на последния ми влияят.
За бензиновите инструменти аз ползвам комбинирана туба на Щил- масло за вериги+гориво+стойки за подръчните инструменти в нея.Доволен съм от тази комбинация.
Туба за професионалисти, които работят и с мототриони :)
lucho - специалист
Багериста написа:
Писах и някъде ми изчезна.
Не е изчезнало. Тук е :)
Аз съм надянал едно маркуче на спринцовката и си бъркам без проблеми .Накрая дръпна малко спринцовката и маслото се връща в нея .при следваща употреба стискам маркучето се пълни пак и си тегля необходимото количество .На мойте машини (хускварна 435 и хускварна 135р) слагам 30мл масло на 1л(98октана)бензин.така ме посъветваха в хускварна Плевен ,видя ми се много но пробвах -няма пушеци няма омазнявания по ауспусите итака си карам .Резачката 3години косата май около2
Четох някъде, че малко повече масло вреди много по-малко от малко по-малко масло. На мен също човекът, който ми продаде наливното зелено орегонско масло ми каза да го смесвам 1:33 заради сярата в бензина, но после в "Коледжиков" ми казаха, че трябва да се смесва съгласно указанията на производителя и затова го смесих 1:50. Може би трябва да долея още малко масло до 1:40, но има ли смисъл?
koveslav - майстор
Имал съм и коли и мотори и много бензинови инструменти с двутактови двигатели.Винаги съм слагал по малко повече масло и не съм имал двутактов двигател с малък пробег.Никога не съм падал до 20гр. масло на литър, независимо от модела на машината и маслото.
lucho - специалист
koleslav написа:
Никога не съм падал до 20гр. масло на литър, независимо от модела на машината и маслото.
А до колко? 25? (2,5%, 1:40)?

От всичките 9 известни ми готови двутактови смеси (8 на стр. 4 на тази тема) плюс 2-процентната на фирмата "Arnold" / "MTD", показана по-голу, 6 са със съотношение на смесване 2% (1:50), по 1 с 2,5% (1:40) и 3% (1:33) и за 1 (№3455004 на "Efco") няма информация.

Изображение

Мисля, че това не е случайно. За мен тези смеси са еталон за това към какво трябва да се стремим, смесвайки си сами сместа, защото и да искаме, не можем да си купим – у нас се продаваше само 1, и то на едро, но вече я няма и нея. Уви, не можем да го постигнем на 100%, защото те са правени с много качествен бензин.

Между другото, по англоезичните форуми съм срещал твърдение, че съотношението 1:50 е прието с цел намаляване на вредностите в изгорелите газове, а иначе би трябвало да е по-голямо (напр. 1:40). Не знам доколко е вярно, но истината е, че маслата постоянно се усъвършенстват и вече дори и у нас се продава синтетично масло със съотношение на смесване 1:100.
koveslav - майстор
Просто слагам по 2-3-5гр масло в повече от всяка указана пропорция.Когато бъркам малко количество процента завишение си става по-голям,чак до грам няма как да се измери и прелее.При 5л може да се добавят точно 15гр вповече,примерно.Поне аз така правя.
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 23

Тема "Смесване на двутактова смес" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: