• 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 23
Всичко за озеленяването от домашни цветя до дървета за градината
yanko78 - специалист
съб юли 31, 2021 10:35 pmпишман_майстор написа:
yanko78 написа:
Много се обърках с тия смесвания. До сега съм си мислел, че 1:50 е, на 1л бензин 50 мл масло.
Не, един литър масло към 50л бензин. Това е съотношението , но практиката показва, че е малко маслото . Виждам често машинки на педантични собственици, със свръхизносване по ДВГ.
За това съотношение маслото трябва да е пълна синтетика ( мое мнение ).
yanko78 написа:
Гледам и едно шише за смесване, там пък тотално ми се обърква логиката (шишето е 500мл) дават 88 мл, значи за литър излиза 176 мл. Омотах се тотално.
Не, тая тубичка е за 600мл готово гориво. Има една лека неточност, едно леко разминаване м/у съотношенията, но чак нещо фрапантно не е .
Според скалите ( което реално според сметките излиза, че маслото е маалко повече за литър бензин, но грешката е минимална и може да не се взима под внимание , а да се следят скалите ) ) :
За смес 1:50 се пълни бензин до 588мл ( има графа) и се долива маслото до достигане на горната чертичка ( 600мл) . Т.е. за 600мл смес , частта от маслото е 12мл.
За смес 1:30 се пълни с гориво до 580мл и се долива до 600мл маслото. Т.е. за 600мл смес , дела на маслото е 20мл..
Съответно за смес 1:20 се налива гориво до 570мл и се долива до достигане 600мл масло. Т.е. за 600мл готово двут. горияо , частта от маслото е 30мл.
Благодаря за изчерпателния отговор, вече всичко ми се изясни. Използвам само пълна синтетика масла и по хубавото е, че не съм слагал по малко.
В упътването на косата пише, че не е и хубаво да е в повече маслото, понеже имало “катализатор”!който можело да се повреди. Колко е катализатор е друга тема.
Soviet_Soldier - специалист
съб юли 31, 2021 11:32 pmyanko78 написа:

Благодаря за изчерпателния отговор, вече всичко ми се изясни. Използвам само пълна синтетика масла и по хубавото е, че не съм слагал по малко.
В упътването на косата пише, че не е и хубаво да е в повече маслото, понеже имало “катализатор”!който можело да се повреди. Колко е катализатор е друга тема.
Имат катализатор вече, дори и китайските, но и без него се запушват самите отвори още преди заглушителя, ако се слага много и/или некачествено масло, както и при неправилна употреба, като например честото помпане на газта. Дори щилската минералка, въпреки че я предлага престижен бранд зацапва с нагар и смърди гадно. Аз предимно ползвам щилска синтетика и мога да кажа, че техниката работи с нея много чисто. Ако на маслото пише 50:1, толкова е най-добре да се поставя, а в началото докато се разработи може и 40:1 първите 5 литра. Производителят е изчислил оптималното количество необходимо масло. Като се сложи повече, нито температурата ще е по-ниска, нито износването ще намалее кой знае колко, а само ще се наливат повече пари на вятъра, и това за сметка на мощността, защото по-мазната смес гори по-зле, и многото масло в цилиндъра дава съпротивление.
Относно тия китайски мерителни бутилки:
-Те са супер неудобни и подлизват при наливане.
- Обемът им е голям за да се налее точно резервоар от 550мл, колкото са при китайските резачки, с които вървят най-често. А спрямо повечето китайски мотокоси 43/52 едва пълнят половин резервоар.
- Капачките им често текат.
- Най-лошото е, че често скалите са им доста неточни.

Аз лично дозирам със спринцовка, ако ми трябва много гориво директно в тубата наливам, ако ми трябва по-малко съм си оставил едно шише от масло за верига Villager с проверено прецизна скала, което е с вместимост 1 литър, а гърлото му е точно колкото на щилската ми туба, и идеално пасва шланга от нея. Шишетата от маслата са бензоустойчиви и антистатични, което ги прави напълно подходящи за смесване на бензин и масло.
пон авг 02, 2021 9:23 amSoviet_Soldier написа:
...се запушват самите отвори още преди заглушителя, ... като например честото помпане на газта.
...
Ей този
https://photos.app.goo.gl/C3mrPdTRdQpEnfXf7
е единият от смесена бригада, към община Аксаково- женско-мъжки отбор от четирима души.
От седмица косят в "градската" част.
Понеже са и доброволци, при бедствия, аварии и катастрофи, и поради тесните връзки със службата, предполагам няма да откажат още някое учебно видео, пък защо не и интервю.

Всяка седмица чистят заглушители, всеки месец в сервиза, а на сезон се подменя техниката, Бойче!!!

Бе давайте им газ на тия пушлявци бе! Вкарайте ги малко в лютеницата, че да са продухат каналите! Отворите, дето ги кръстил Бойко.
Като пална някой ден, ше покажа, че някои китайци и толкова не могат.

Бойче, забрайх да са пофаля- преди месец и аз ходих на маникюр.
Бях модел, в маниКурс.
Прикачен файл:
viber_изображение_2021-06-28_11-59-42-739.jpg
Дадох няколко часа безвъзмезден труд в първият автосервиз. До там ходих с ръце в джобовете.
Последна промяна от Трифон П.Трифонов на пон авг 02, 2021 12:16 pm, променено общо 1 път.
Индианец - специалист
Тия бутилки на китайците са пълен таш*к, вчера се ядосвах. Това, че остава малко в тях не е проблем след като поработи машината се долива.
Иначе и аз пробвах синтетиката на Щил и съм доволен(от стограмките бях взимал)
Не дими много , не мирише(то и червеното не миришеше, та е относително)..
Ама поработих доста и почти я издухах(за 1:40/50 може и да има за резервоар, но за 1:25 не) и може да вземем литър направо, и от това на Дивинол ще пробвам скоро като ми се наложи да ползвам машините сигурно.
Пп. Бях взел едно наливно ама един резервоар изгорях и седи почти ново.
Как се сипва в дизела, че ме е страх да го ползвам?( Целия литър или съотношение)
пон авг 02, 2021 12:14 pmИндианец написа:

Как се сипва в дизела, че ме е страх да го ползвам?( Целия литър или съотношение)
Тук си купуват стограмка, от червеното, за резервоар. По дизел форумите споделят за по 200-300 грама, че и повече, но според мен е прекалено и безсмислено.
На благоверната немската сажда издуха 1 литър масло от 40 пари, понеже ме усъмни нещо. Бях го купувал за Щилката, ама го папна голфетката.
kuger - майстор
пон авг 02, 2021 12:14 pmИндианец написа:
.....Как се сипва в дизела, че ме е страх да го ползвам?( Целия литър или съотношение)
И що сипваш в дизела :?
Трифон П.Трифонов написа:
Тук си купуват стограмка, от червеното, за резервоар. По дизел форумите споделят за по 200-300 грама, че и повече, но според мен е прекалено и безсмислено.
На благоверната немската сажда издуха 1 литър масло от 40 пари, понеже ме усъмни нещо. Бях го купувал за Щилката, ама го папна голфетката.
От `98 мо летоброене карам "печки" :-D Първата ми беше един Нисан Съни, никакъв парен чайник не можеше да му се опре :evil: .
Втората беше Рено Лагуна 2,2д, най-калпавия френски "цист дизел" дето му викат братята, да, ама не пушеше.
Третата е пак Рено, но Меган с dci, е то хич не пуши !
Та се чудя какво е масло и има ли място в дизеловия мотор!

Та, масло слагам само на двутактовите мАторчета, толкоз!

пп: Май направих лек завой от темата..........., моля не ме :axe:
пишман_майстор - майстор
kuger написа:
Та се чудя какво е масло и има ли място в дизеловия мотор!
Ако визираш масло в нафтата. Някои слагат, някои - не.
Дизели карам от 24-5 години. Във всичките съм им слагал масло в нафтата. Има причини защо се слага масло, какво помага то и дали има реално ефект. Това е дълга тема, има дискусии на тази тема в автофоруми.
Последната ми кола тъкмо навърши четири години от датата на производство. В нея също слагам, но ...маслото което наливам в нафтата не е какво бъде, тъй като има ДПФ с Адблу , а това силно ограничава избора на масло за нафтата . Ползвам ADDINOL 2-Takt Super 2T MZ 406 W https://www.addinol-shop.de/addinol-mot ... 406-w.html . Това масло е едно от малкото на пазара напълно щадящи ДПФ. Дозировката е 200мл на 50л нафта.
kr1100 - майстор
пон авг 02, 2021 12:54 pmkuger написа:
Третата е пак Рено, но Меган с dci, е то хич не пуши !
Да бе добре ,че сам си вярваш. :mrgreen: Дизел дето да не пуши при ускорение -да бе да. :?
пон авг 02, 2021 12:54 pmkuger написа:

Та, масло слагам само на двутактовите мАторчета, толкоз!

пп: Май направих лек завой от темата..........., моля не ме :axe:
Куги, имаш право да си категоричен, както и аз, да твърдя, че рено като ме види и само се подмокря. Явно не е от значение колко и какво.
Не разбирам само, защо се правиш на паднал от Луната, но пък признавам, че всеки има право на собствено мнение. Особено тача едно, което съм чел на няколко места, през годините.
Известен автомобилен бранд, пътешества с два автомобила, през една необятна страна, където качеството на горивото е......През цялото време ползват двутактово масло в горивото.
Ето малко и от любимата ти марка, която аз изоставих отдавна, но не е излязла от сърцето ми.

http://www.renault-bg.com/smf/index.php?topic=126204.0

Възраждат R5 Turbo с моделът T3. Сега вече с 400 кс., 2л., в цивилна версия, докато на Монте Карло са били 400+ от 1.4. Последни версии 4х4 и край на група Б.
пон авг 02, 2021 5:05 pmkr1100 написа:
пон авг 02, 2021 12:54 pmkuger написа:
Третата е пак Рено, но Меган с dci, е то хич не пуши !
Да бе добре ,че сам си вярваш. :mrgreen: Дизел дето да не пуши при ускорение -да бе да. :?
Има, градско, но всеки истински дизелист знае, че дизел не пуши ли, не вади ли 47см искра, по баира, значи не върви.
Soviet_Soldier - специалист
пон авг 02, 2021 11:55 amТрифон П.Трифонов написа:
пон авг 02, 2021 9:23 amSoviet_Soldier написа:
...се запушват самите отвори още преди заглушителя, ... като например честото помпане на газта.
...
Ей този
https://photos.app.goo.gl/C3mrPdTRdQpEnfXf7
е единият от смесена бригада, към община Аксаково- женско-мъжки отбор от четирима души.
От седмица косят в "градската" част.
Понеже са и доброволци, при бедствия, аварии и катастрофи, и поради тесните връзки със службата, предполагам няма да откажат още някое учебно видео, пък защо не и интервю.

Всяка седмица чистят заглушители, всеки месец в сервиза, а на сезон се подменя техниката, Бойче!!!

Бе давайте им газ на тия пушлявци бе! Вкарайте ги малко в лютеницата, че да са продухат каналите! Отворите, дето ги кръстил Бойко.
Като пална някой ден, ше покажа, че някои китайци и толкова не могат.
Видеа от професионалисти представители на Щил много и определено знаят как да косят, а не кот тоя да си правят масаж на пръстите с косата.


То не е нужно човек да е минал курсове чак, че да се досети, че като пусне газта и притвори въздуха горивото в цилиндъра не изгаря и се насъбира много масло, което като е минералка оставя силен нагар.

От китайците има големи боклуци, има и достойни машини. Аз моята я ползвам правилно с пълна газ (където е възможно) и цилиндъра е в отлично състояние.
Тоя същия двигател, дето е на моята мотокоса, стои на мотопомпата за поливане на един приятел, овошки си е насадил не далеч от кошерите и с нея ги полива, работи продължително в пълна газ . . . на нея няма кой да си пили маникюрите с бутона на газта през 2 секунди. Извини, може да не се нарича "бутон", ама ти силен в терминологиите, ще ме поправиш. Аз не от книги, а в процеса на работа съм ги изучил нещата, терминологията може да ми я няма, но практически съм ги изучил отлично. Впрочем, въпреки годините експлоатация в пълна газ, цилиндрите вътре са, едва ли не като огледало - чисти и без драскотини. Та смело мога да препоръчам 50:1 масло в китаец, както и работа в пълна газ, като маслото е хубаво.
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 23

Тема "Смесване на двутактова смес" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: