• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8
Всичко за озеленяването от домашни цветя до дървета за градината
preslav - майстор
miroki написа:
За филтъра на гърловината говори вероятно.
При мен крадоха бензина и го изкъртиха. Та влязло е все нещо (боклуци)
Резервоарите ръждясват.
Маркуча за бензина се показва около 5 см. За това писах, че няма да е лесно монтирането на филтър.
5 см. са ти напълно достатъчни - филтърчетата, за които говоря са колкото коркова тапа. Не ти знам копачката каква е, но доста отдавна резервоарите са пластмасови - в същност не споря, не съм се заглеждал по всички марки и модели.
keymaker - специалист
Ами отворете капачката на резервоара, извадете цедката и погледнете вътре. Там ще видите една цицка дълга колкото фас( не генералски) това е въпросната цедка, и се нарича сонда ( мястото от което идва горивото за двигателя).
miroki - майстор
Гарденията е с метален.
Коркова тапа също е 5 см.
Не съм казал, че не може а, че няма да е лесно. Черния маркуч.
Като свалях карбуратора едвам го надигнах.

Прикачен файл

New Doc 2017-04-02_1.jpg
kikianev - напреднал
Здравейте колеги,има леко развитие с фрезата . Свалих ,изчистих,продухах каквото и където можах в карбуратора и резервоара и пробвах да запаля и ето го новият проблем -фрезата работи на максимални обороти без възможност за регулиране. След оглед видях ,че изпаднал болта който стяга лоста на центробежният регулатор . Питането ми е в какво положение трябва да стой лоста на регулатора ,който има засек .
preslav - майстор
kikianev написа:
Здравейте колеги,има леко развитие с фрезата . Свалих ,изчистих,продухах каквото и където можах в карбуратора и резервоара и пробвах да запаля и ето го новият проблем -фрезата работи на максимални обороти без възможност за регулиране. След оглед видях ,че изпаднал болта който стяга лоста на центробежният регулатор . Питането ми е в какво положение трябва да стой лоста на регулатора ,който има засек .
При напълно освободен фиксиращ болт би трябвало да можеш да завъртиш лоста управляващ дроселната клапа около оста на регулатора - оборотите ще те ориентират къде да фиксираш.
kikianev - напреднал
Благодаря за мнението,но в моя случей не регулирам планката за дросела
А оста на регулатора спрямо планката.
preslav - майстор
kikianev написа:
Благодаря за мнението,но в моя случей не регулирам планката за дросела
А оста на регулатора спрямо планката.
Така по обяснения не те разбирам - моята мотофреза не е като твоята, но надали някой си е играл да измисля нещо уникално, логиката на управление би трябвало да е една и съща. Поразгледай от къде можеш да подаваш газ ръчно, намали оборотите и центробежния регулатор би трябвало да си заеме работното положение, бележиш, фиксираш.
  kikianev - напреднал
пробвах във всички положения и нищо -работи като БМВ-330 на прекъсвач :supz: и стова вече ми се изчерпиха идеите И реших.Товара я и в бокса .Сега чакам да ми кажат какъв е проблема и колко ще струва.
Djack - специалист
Аз също имах подобни проблеми, но преместих пружинката на центробежния регулатор малко по-навътре и стана работата! Виж погледни, трябва да имаш още дупчици на планката на регулатора дето се закача пружината с дългите рамена! Премести рамото на пружинката на по-задна дупка, за да е по-натегната!
Поздрави!
kikianev - напреднал
Здр.колеги .Китайчето е готово ,и сега работи като когато го взех.Та проблема се е оказал пак карбуратор и регулиране на центробежния регулатор.Ооопитах се да накарам майстора да ми каже как се регулира центр. регулатор но греда .Било трудна работа ,прави се на запален двигател и толкова.Сега ще видиме до кога ще е така .А иначе от сервиза са коректни ,действат бързо.Това е от мен.Пожелавам на всички приято изкарване на празниците.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8

Тема "проблем с мотофреза" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: