Всичко за озеленяването от домашни цветя до дървета за градината
Здравейте. Аз съм Кирил и съм начинаещ градинар. Искам да засадя домати и краставици. Имам около 1 декар обработваема земя. Имам следните въпроси. Разгледайте схемата !
Прикачен файл:
Без име.png
Без име.png (47.23 KиБ) Видяна 3370 пъти
1. Каква трябва да е помпата , за да стига вода и до двете градини.
2. Какви маркучи/тръби ми трябват.
3. Какви части като цяло са нужни.
4. Може ли с обикновен маркуч водата да стигне до градина 2 ?
5. Каква да е системата до помпата ?
6. С какво мога да автоматизирам включването/изключването на помпата ?
Благодаря !
preslav - майстор
Доста неща има да се гадаят по приложената схема, за да може да се даде относително точен отговор на въпросите ти.
Примерно да започнем с герана - посочените 8 метра са общата му дълбочина или дълбочината до водното огледало? Във форума има доста теми за избора на помпа по тези параметри.
Дал си примерни размери на градината, но не си посочил колко лентови маркуча с дупки през 15 см. ще има във всяка една фитара - по това приблизително може да се определи какъв дебит на помпата ти е нужен.
Не си казал къде са краставиците и къде доматите - едните се поливат по един начин, другите по друг т.е. броя и вида на фитингите се определя от възможността за разделно поливане.
Единствено може да се каже, че обикновен маркуч до втората градина може да ти свърши работа, но може и да береш ядове защото по магазините има маркучи и маркучи, а цените на качествените са съизмерими с тръбите за капково.
keymaker - специалист